کارشناسی ارشد پیام نور بدون کنکور 1400 – 1401 چگونه است


جهت مشاوره در زمینه کارشناسی ارشد پیام نور بدون کنکور 1400 – 1401 چگونه است

کارشناسی ارشد پیام نور بدون کنکور

کارشناسی ارشد پیام نور بدون کنکور 1400 – 1401

یکی از دوره‌های تحصیلی پرطرفدار دوره کارشناسی ارشد است. از همین ‌رو داوطلبان به دنبال کارشناسی ارشد بدون کنکور هستند یکی از راه های ورود به کارشناسی ارشد بدون کنکور ، ارشد پیام نور (فراگیر پیام نور) است . البته نمی‌توان گفت فراگیر پیام نور پذیرش بدون کنکور است اما شرایط پذیرش و ورود به مقطع ارشد از طریق فراگیر پیام نور بسیار ساده تر است.  در ادامه مقاله در رابطه با زمان و نحوه ثبت نام در کارشناسی ارشد فراگیر پیام نور توضیحاتی را در اختیار شما عزیزان قرار میدهیم.


کارشناسی ارشد پیام نور بدون کنکور (فراگیر پیام نور)

دانشگاه پیام نور چند سالی است که از طریق فراگیر پیام نور دانشجو می پذیرد ثبت نام در سال یکبار صورت گرفته و برای ورودی بهمن ماه انجام می‌شود. به گونه‌ای که داوطلبان دروس ترم اول رشته که انتخاب می‌کنند را امتحان داده و از ترم دوم وارد دانشگاه می‌شوند .

نکته ای که باید داوطلبان توجه کنند این است که زمانی که وارد دانشگاه می‌شوند شهریه ترم اول و دوم را می بایست همزمان پرداخت کنند

از مزایای تحصیل در دانشگاه پیام نور کم بودن شهریه و نحوه برگزاری کلاس های این دانشگاه است که برای شاغلین بسیار مناسب است

unnamed

داوطلبان عزیزی که تمایل به تحصیل در ثبت نام بدون کنکور پیام نور 99 را دارند می بایست از در میان لیست رشته های ارائه شده یک رشته را انتخاب کنند و دروس مورد نیاز به آن رشته را مطالعه نمایند تا در آزمون هماهنگ فراگیر بدون کنکور پیام نور شرکت کنند. جهت کسب اطلاعات بیشتر در رابطه با این نحوه پذیرش با سامانه صدای مشاور با شماره های ذکر شده تماس بگیرید.


unnamed 2

تماس از تلفن ثابت بدون کد 9099071613

شماره ویژه استان تهران 9099071613



علاقه مندان به تحصیل در دوره های فراگیر باید در موعد مقرر به سایت سازمان سنجش به نشانی sanjesh.org مراجعه نموده و نسبت به ثبت انتخاب خود اقدام نمایند.



شرایط لازم برای ثبت نام بدون کنکور پیام نور 1400 – 1401

شرایط ثبت نام بدون کنکور پیام نور 99 – 1400 برای متقاضیانی که یکی از شرایط ذیل را دارا باشند انجام خواهد پذیرفت.

1 1مدرک فوق دیپلم ( کاردانی )

2 4دیپلم 4ساله نظام قدیم

3 3مدرک پیش دانشگاهی


unnamed 1 2باید متذکر شویم تنها داوطلبانی که شرایط ثبت نام بدون کنکور دانشگاه پیام نور 1400 – 1401 را ندارند و آخرین مدرک تحصیلی ایشان دیپلم فنی و حرفه ای میباشد ، این داوطلبان فقط قادر خواهند بود در مقطع کاردانی شروع به تحصیل نمایند.



پذیرش فراگیر پیام نور فقط در مقطع کارشناسی ارشد انجام می شود اگر شما قصد دارید تا در مقطع کارشناسی دانشگاه پیام نور تحصیل کنید باید در ثبت نام بدون کنکور کارشناسی پیام نور شرکت کنید . داوطلبان عزیز این نکته را بدانید که دانشگاه پیام نور به هیچ عنوان برای مقطع کاردانی پیوسته و کاردانی ناپیوسته دانشجو نمی‌پذیرد.

به این مطلب امتیاز بدهید.
جهت مشاوره در زمینه کارشناسی ارشد پیام نور بدون کنکور 1400 – 1401 چگونه است ؛
از سراسر کشور از طریق تلفن ثابت با مرکز مشاوره صدای مشاور تماس حاصل فرمایید.
9099071613 تماس از سراسر کشور از طریق تلفن ثابت بدون گرفتن کد

در صورت عدم دسترسی به تلفن ثابت جهت خریداری بسته های تماس کلیک کنید.

پاسخگویی از 8 صبح الی 12 شب حتی ایام تعطیل
ارسال نظر شما
انتشار یافته : 0 در انتظار بررسی : 1521
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

اینستاگرام صدای مشاور تلگرام صدای مشاور