زمان ثبت نام ارشد بدون آزمون فراگیر پیام نور 1400 – 1401


جهت مشاوره در زمینه زمان ثبت نام ارشد بدون آزمون فراگیر پیام نور 1400 – 1401

Picture3 8

یکی از راه های ورود به مقطع ارشد به روش ساده تر فراگیر پیام نور است.

دانشگاه پیام نور چند سالی است که که شرط ورود به دانشگاه با کنکور را تغییر داده و از طریق فراگیر پیام نور نیز دانشجو می پذیرد و این روش پذیرش، علاوه بر کاهش دوره تحصیل شانس پذیرش بیشتری را در مقطع ارشد به داوطلبان می دهد. از همین رو سالانه تعداد زیادی دانشجو از طریق بدون کنکور پیام نور وارد مقطع کارشناسی ارشد می شود.

با توجه به شرایط زمانی کلاس های دانشگاه پیام نور و مناسب بودن شهریه دانشگاه دانشجویان تمایل زیادی به تحصیل در دانشگاه پیام نور دارند . همچنین امکان تحصیل مجازی در دانشگاه پیام نور برای شاغلان جذابیت زیادی دارد از همین رو ما در این مقاله در رابطه با شرایط و زمان ثبت نام بدون کنکور دانشگاه پیام نور توضیحاتی را در اختیار شما عزیزان قرار میدهیم.


زمان ثبت نام فراگیر پیام نور 1400 – 1401

ثبت نام فراگیر دانشگاه پیام نور یک بار در سال انجام میشود و معمولاً این ثبت نام در آبان ماه آغاز شده و داوطلبان برای ورودی بهمن وارد دانشگاه می شود.


زمان ثبت‌نام دوره کارشناسی ارشد فراگیر

سازمان سنجش آموزش کشور: فرایند ثبت نام
کارشناسی ارشد فراگیر از تاریخ پنجم آذرماه آغاز می‌شود و به مدت ۹روز تا تاریخ سیزدهم آذرماه در درگاه این سازمان به نشانی الکترونیکی www.sanjesh.org ادامه دارد.


پيرو اطلاعيه مورخ 99/09/03 بدينوسيله به اطلاع همه متقاضيان ثبت‌نام در آزمون كارشناسي ارشد فراگير دانشگاه پيام نور بهمن ماه سال 1399 (نوبت بيست و يکم) مي‌رساند كه به منظور فراهم نمودن تسهيلات بيشتر براي آن دسته از متقاضياني كه تا اين تاريخ (99/09/12) براي ثبت‌نام اقدام ننموده‌اند، ترتيبي اتخاذ گرديده است كه بتوانند تا روز سه‌شنبه مورخ 99/09/18 نسبت به ثبت‌نام اقدام نمايند. متقاضيان ضرورت دارد كه در مهلت در نظر گرفته شده و پس از مطالعه دقيق دفترچه راهنماي ثبت‌نام و فراهم نمودن مدارك و اطلاعات مورد نياز، به درگاه اطلاع رساني اين سازمان مراجعه و نسبت به ثبت‌نام در آزمون مذكور اقدام نمايند.

ضمناً آن دسته از متقاضیانی كه قبلاً نسبت به ثبت نام اقدام نموده‌اند، مي‌توانند در صورت تمايل تا تاريخ فوق، نسبت به مشاهده و ويرايش اطلاعات ثبت نامي خود اقدام نمايند.

آزمون فراگیر کارشناسی ارشد در تاریخ ۹۹/۱۱/۱۷ (هفدهم بهمن) برگزار می‌شود. طبیعتا با توجه به محدودیت های ناشی از کرونا این تاریخ ممکن است.

unnamed

داوطلبان عزیزی که تمایل به تحصیل در ثبت نام بدون کنکور پیام نور 99 را دارند می بایست از در میان لیست رشته های ارائه شده یک رشته را انتخاب کنند و دروس مورد نیاز به آن رشته را مطالعه نمایند تا در آزمون هماهنگ فراگیر بدون کنکور پیام نور شرکت کنند. جهت کسب اطلاعات بیشتر در رابطه با این نحوه پذیرش با سامانه صدای مشاور با شماره های ذکر شده تماس بگیرید.


unnamed 2

تماس از تلفن ثابت بدون کد 9099071613

شماره ویژه استان تهران 9099071613



علاقه مندان به تحصیل در دوره های فراگیر باید در موعد مقرر به سایت سازمان سنجش به نشانی sanjesh.org مراجعه نموده و نسبت به ثبت انتخاب خود اقدام نمایند.



شرایط لازم برای ثبت نام بدون کنکور پیام نور 1400 – 1401

شرایط ثبت نام بدون کنکور پیام نور 99 – 1400 برای متقاضیانی که یکی از شرایط ذیل را دارا باشند انجام خواهد پذیرفت.

1 1مدرک فوق دیپلم ( کاردانی )

2 4دیپلم 4ساله نظام قدیم

3 3مدرک پیش دانشگاهی


unnamed 1 2باید متذکر شویم تنها داوطلبانی که شرایط ثبت نام بدون کنکور دانشگاه پیام نور 99 – 1400 را ندارند و آخرین مدرک تحصیلی ایشان دیپلم فنی و حرفه ای میباشد ، این داوطلبان فقط قادر خواهند بود در مقطع کاردانی شروع به تحصیل نمایند.


توجه داشته باشید که فراگیر دانشگاه پیام نور فقط در مقطع کارشناسی ارشد صورت می‌گیرد و اگر قصد تحصیل بدون کنکور در مقاطع کارشناسی را دارید می‌بایست در بدون کنکور کارشناسی پیام نور ثبت نام کنید. شرایط ثبت نام در مقطع کارشناسی بدون کنکور پیام نور با فراگیر کارشناسی ارشد کاملاً متفاوت است و زمان ثبت نام بدون کنکور کارشناسی همزمان با کنکور سراسری و یا در آن دوره صورت می گیرد. پذیرش در مقطع کارشناسی بدون کنکور در سال دوبار انجام می‌شود.


 توجه داشته باشید که دانشگاه پیام نور در مقطع کاردانی پیوسته و ناپیوسته پذیرش دانشجو ندارد



5/5 - (1 امتیاز)
جهت مشاوره در زمینه زمان ثبت نام ارشد بدون آزمون فراگیر پیام نور 1400 – 1401 ؛
از سراسر کشور از طریق تلفن ثابت با مرکز مشاوره صدای مشاور تماس حاصل فرمایید.
9099071613 تماس از سراسر کشور از طریق تلفن ثابت بدون گرفتن کد

در صورت عدم دسترسی به تلفن ثابت جهت خریداری بسته های تماس کلیک کنید.

پاسخگویی از 8 صبح الی 12 شب حتی ایام تعطیل
ارسال نظر شما
انتشار یافته : 0 در انتظار بررسی : 1521
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

اینستاگرام صدای مشاور تلگرام صدای مشاور