سایت امور کارکنان دانشگاه آزاد


جهت مشاوره در زمینه سایت امور کارکنان دانشگاه آزاد

امور کارکنان دانشگاه آزاد سیستم مدیریتی است برای پایش کارکنان دانشگاه آزاد که این سیستم مدیریتی برای هر واحد دانشگاهی متفاوت می باشد، و سعی شده آدرس امور کارکنان دانشگاه آزاد در دسترس نباشد. پس برای استفاده از این سایت باید آدرس آنرا از مسئولین دانشگاهی خود دریافت کنید.

آدرس سایت امور کارکنان دانشگاه آزاد چیست

دقت فرماید کارمندان و کارکنان دانشگاه آزاد برای ورود به این سامانه باید از سایت مختص واحد مربوطه استفاده کنند چرا که بر اساس بررسی هایی که انجام دادیم گویا هر واحد دانشگاهی یک سایت مجزا برای امور کارکنان دانشگاه آزاد خود دارد و با توجه به آن سایت به مدیریت عملکرد مستخدمین و کارمندان خود می پردازد .

برای مثال کارمندان دانشگاه آزاد شهریار سامانه خود با سامانه امور کارکنان دانشگاه آزاد تهران مرکز متفاوت است و باید به سامانه مختص به خود ورود کنند،

آدرس امور کارمندان دانشگاه آزاد نیشابور این آدرس می باشد که در سرچ گوگل در دسترس بوده برای شما قرار دادیم حال در مقایسه با سایر دانشگاه ها به همان نتیجه قبلی می رسیم.

http://dept.iau-neyshabur.ac.ir/Account/Login

دقت ویژه قرمایید که فقط مختص دانشگاه آزاد نیشابور می باشد و هر واحد دانشگاه در آن استان دارای یک سامانه مجزا می باشد، در نتیجه درس سایت امور کنان دانشگاه آزاد را باید از خود واحد دانشگاهی دریافت کرد چرا که طیق توضیحات گذشته این URL فقط مختص به همان دانشگاهی است که شما کارمندان در آن کار میکنید.

امور کارکنان نجف آباد به آدرس زیر می باشد که اعضای این واحد دانشگاهی میتوانند با استفاده از این آدرس به سامانه مد نظر خود وارد شوند و از امکانات این سامانه یاد شده استفاده کنند.

http://portal.iaun.ac.ir/

این سایت در واقع برای مدیریت عملکرد فعالیت کارمندان دانشگاه آزاد می باشد در واقع دیگر هدف آن را میتوان به پایش کارمندان و کارکنان دانشگاه آزاد قرار داد.

از جمله دیگر عملکرد امور کارکنان دانشگاه آزاد می توان به این مورد اشاره کرد که باعث سهولت خدمات برای این دسته از افراد شده است و همچنین باعث شده که روند اداری بین کارکنان دانشگاه آزاد با استفاده از سامانه امور کارکنان دانشگاه آزاد کاهش یابد و به سمت الکترونیک شدن امور و روند دانشگاه آزاد شود.

سیر تکاملی این سایت از گذشته تا به امروز یکسان نبوده بلکه پویا و روند متغییری داشته این تغییر امور کارکنان دانشگاه آزاد برای طراحی سایت و اضافه کردن مشخصات ،گزینه،ونیاز های کارکنان بوده است. البته به نظر میرسد در مورد سایت امور کارکنان دانشگاه آزاد بحث تجمیع شدن نیز مطرح شده است که ما خبری در این مورد دریافت نکردیم.

مشاوره سایت امورکارکنان دانشگاه آزاد

در صورتی که در ورود به سایت یا در کار با این سامانه دچار مشکلی شدید میتوانید از ما کمک بگیرید ، شاید در انجام کار با سامانه یا ایجاد شدن گزینه جدید سوالی برای شما پیش آمده باشد که میتوانید با تماس با یکی از شماره های داخل سایت از مشاوره های مجرب مشاورین صدای مشاور 24 استفاده کنید تا شما را در کار با این سامانه راهنمایی کنند

5/5 - (1 امتیاز)
جهت مشاوره در زمینه سایت امور کارکنان دانشگاه آزاد ؛
از سراسر کشور از طریق تلفن ثابت با مرکز مشاوره صدای مشاور تماس حاصل فرمایید.
9099071613 تماس از سراسر کشور از طریق تلفن ثابت بدون گرفتن کد

در صورت عدم دسترسی به تلفن ثابت جهت خریداری بسته های تماس کلیک کنید.

پاسخگویی از 8 صبح الی 12 شب حتی ایام تعطیل
ارسال نظر شما
انتشار یافته : 0 در انتظار بررسی : 1528
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

اینستاگرام صدای مشاور تلگرام صدای مشاور