سایت دانشگاه پیام نور pnu.ac.ir


جهت مشاوره در زمینه سایت دانشگاه پیام نور pnu.ac.ir

سایت دانشگاه پیام نور pnu.ac.ir سامانه رسمی دانشگاه پیام نور برای ارائه امکانات و خدمات به دانشجویان این دانشگاه است. دانشگاه پیام نور یکی از دانشگاه های کشور است که زیر نظر وزارت علوم، تحقیقات و فناوری و در سال 67 تاسیس شد. اساس آموزش در این دانشگاه بیشتر بر اصل آموزش به صورت غیر حضوری و آموزش از راه دور است. دانشگاه پیام نور دامنه وسیعی از رشته ها را ارائه می دهد.

این دانشگاه هر ساله و به دو روش با آزمون (با شرکت در آزمون کنکور سراسری)و بدون آزمون (بوسیله پذیرش بر اساس معدل و یا پذیرش با استفاده از سوابق تحصیلی) اقدام به جذب و پذیرش متقاضیان تحصیل در این دانشگاه می نماید. دانشگاه پیام نور بعد از دانشگاه آزاد دارای بالاترین تعداد جذب دانشجو است.

در این مطلب قصد داریم شما را بیشتر با سامانه دانشگاه پیام نور بیشتر آشنا کنیم.

سایت دانشگاه پیام نور pnu.ac.ir

دانشگاه پیام نور به منظور  تسهیل و دسترسی راحت تر دانشجویان و متقاضیان ورود به این دانشگاه، اقدام به طراحی سامانه الکترونیک به نام سایت دانشگاه پیام نور pnu.ac.ir نموده است. افرادی که قصد آشنایی بیشتر با زوایا، نحوه تحصیل، اطلاعیه ها و اخبار منتشره از سوی دانشگاه پیام نور را دارند می توانند به سامانه مذکور  مراجعه کنند.

نحوه ورود به سایت دانشگاه پیام نور pnu.ac.ir

در مورد نحوه ورود به سایت دانشگاه پیام نور کافی است در گوشی همراه یا کامپیوتر خود آدرس اینترنتی و یا عبارت دانشگاه پیام نور pnu.ac.ir را تایپ و سرچ نمایید. در صفحه نتایج نمایش داده شده، سایت این دانشگاه به عنوان اولین گزینه برای شما نمایش داده خواهد شد و با کلیک بر روی آن می توانید به این سایت وارد شوید

پس از ورود به سامانه الکترونیکی دانشگاه پیام نور می توانید به  کلیه امکانات موجود در این سایت دسترسی داشته باشید و از امکانات مد نظر خود استفاده نمایید.

نحوه استفاده از سایت دانشگاه پیام نور pnu.ac.ir

پس از ورود به این سایت با بخش ها و قسمت های مختلف آن رو به رو می شوید. در صورتی که متقاضی ادامه تحصیل در دانشگاه پیام نور هستید با حضور در سامانه الکترونیکی دانشگاه پیام نور می توانید اطلاعات جامعی در مورد این دانشگاه و نحوه پذیرش ؛ نوع آموزش و شیوه تدریس اساتید در این دانشگاه به دست بیاورید.

در مورد نحوه استفاده از سایت دانشگاه پیام نور pnu.ac.ir پس از ورود به این سایت می توانید به اطلاعات زیاد و کاربردی در مورد این دانشگاه از جمله موارد زیر دسترسی پیدا کنید.

زیر مجموعه های موجود دانشگاه، آیین نامه ها و بخشنامه های مختلف در مورد دانشجویان ، فارغ التحصیلان، رشته های ارائه شده در این دانشگاه، دروس و منابع، واحدهای پژوهشی و آیین نامه های مختلف در ارتباط با حوزه پژوهش، دستورالعمل ها و فرم های مختلف، خدمات رفاهی و دانشجویی مختلف مانند وام دانشجویی، تخفیف های ارائه شده برای دانشجویان، کمک هزینه های مختلف برای کمک به دانشجویان، مراکز آموزشی مختلف، پورتال اطلاع رسانی و سامانه الکترونیکی مراکز استان ها، اطلاعات کامل در مورد کارشناسی بدون آزمون دانشگاه پیام نور و رشته های ارائه شده برای پذیرش بدون آزمون، ثبت نام در این رشته های بدون  آزمون ، اطلاعیه ها واخبار دانشگاه دسترسی داشته باشید

همچنین در این سامانه و در قسمت پایین آن لیست سامانه های مختلف الکترونیکی دانشگاه پیام نور گنجانده شده است. این قسمت ممکن است بیشتر مورد استفاده دانشجویان و کارکنان دانشگاه پیام نور باشد. از جمله سامانه جامع گلستان پیام نور، که در مواقع زیادی مورد استفاده دانشجویان دانشگاه پیام نور است.

سامانه گلستان سایت دانشگاه پیام نور

سامانه گلستان سایت دانشگاه پیام نور pnu.ac.ir یکی از سامانه های جامع دانشگاه پیام نور است و دانشجویان می توانند با مراجعه به این سامانه با استفاده از امکانات آن برای انجام امور مد نظر خود مانند انتخاب واحد، درخواست میهمانی، حذف و اضافه، پرداخت شهریه دریافت کارت آزمون دانشگاه پیام نور، مشاهده نمرات، معدل دانشجو در ترم های مختلف و خدمات دیگر اقدام نمایند.

سیستم گلستان دانشگاه پیام نور به آدرس اینترنتی reg.pnu.ac.ir موجود است و می توانید به صورت مستقیم این آدرس اینترنتی را سرچ و وارد سایت آن شوید و یا می توانید بعد از ورود به سامانه اصلی دانشگاه پیام نور از قسمت سامانه های الکترونیکی دانشگاه پیام نور، وارد سامانه گلستان شوید

دسترسی به سایت دانشگاه پیام نور مراکز استان ها

دسترسی به سایت دانشگاه پیام نور مراکز استان ها با استفاده از درگاه الکترونیکی دانشگاه پیام نور امکان پذیر است. بدیهی است که تعداد زیادی از افراد که در مراکز و دانشگاه های پیام نور سراسر کشور و در شهر ها و روستاهای مختلف زندگی می کنند درصدد دسترسی به سامانه دانشگاه پیام نور در مرکز استان و یا شهرها و واحدهای تابعه هستند. با استفاده از سامانه دانشگاه پیام نور pnu.ac.ir می توانید از قسمت مراکز استان ها مرکز و استان مورد نظر خود را انتخاب کنید و به طور مستقیم وارد سامانه دانشگاه پیام نور مرکز استان (وارد پورتال اطلاع رسانی مرکز مربوطه و یا سامانه آموزش الکترونیکی مرکز) خود شوید. لازم به ذکر است در صورت تمایل برای دسترسی به سایت سایر مراکز و واحدهای هر استان پس از ورود به سایت استانی از قسمت مراکز و واحدها می توانید به سایت هر مرکز و واحدی که مد نظرتان هست ورود پیدا کرده و از اطلاع رسانی ها، اخبار و شیوه نامه های منتشره در آن سایت استفاده نمایید.


در مطلب پیش رو سعی شد اطلاعات کامل در مورد سایت دانشگاه پیام نور pnu.ac.ir برای شما ارائه گردد. در صورتی که برای ورود به بخش های مختلف این سامانه و یا استفاده از آن ها دچار ابهام هستید می توانید به طرق مختلف زیر با ما در ارتباط باشید.

به این مطلب امتیاز بدهید.
جهت مشاوره در زمینه سایت دانشگاه پیام نور pnu.ac.ir ؛
از سراسر کشور از طریق تلفن ثابت با مرکز مشاوره صدای مشاور تماس حاصل فرمایید.
9099071613 تماس از سراسر کشور از طریق تلفن ثابت بدون گرفتن کد

در صورت عدم دسترسی به تلفن ثابت جهت خریداری بسته های تماس کلیک کنید.

پاسخگویی از 8 صبح الی 12 شب حتی ایام تعطیل

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
انتشار یافته : 0 در انتظار بررسی : 1525
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

اینستاگرام صدای مشاور تلگرام صدای مشاور