سایت ثبت نام مدارس اتباع خارجی irmigrationorg.ir


جهت مشاوره در زمینه سایت ثبت نام مدارس اتباع خارجی irmigrationorg.ir

سایت ثبت نام مدارس اتباع خارجی چیست؟ لازم است در ابتدا این نکته را ذکر نماییم که دانش آموزان اتباع جهت تکمیل فرم ثبت نام خود در مدارس بایستی نشانی irmigrationorg.ir را در مرورگر خود وارد نمایند و وارد سامانه ثبت نام مدارس اتباع شوند. در این سامانه برای تکمیل ثبت نام خود بایستی تمامی اطلاعات خواسته شده را وارد نمایید.

سامانه ثبت نام مدارس اتباع

سامانه ثبت نام مدارس اتباع خارجی به چه نشانی است؟

همان طور که در مطالب فوق اشاره نمودیم آدرس این سایت به نشانی irmigrationorg.ir است. هر ساله آموزش و پرورش برای آن دسته از دانش آموزان اتباعی که قصد تحصیل در هر یک از مدارس ایران و یا سایر کشور ها را نیز دارند اقداماتی را برای دانش آموزان فراهم می کند.

در سال های گذشته شاهد بودیم که دانش آموزان برای ثبت نام خود بایستی به صورت حضوری به مدارس مراجعه می کردند اما امساله این شرایط فراهم شده است تا بخشی از ثبت نام این افراد به صورت غیر حضوری و با ورود به سامانه ثبت نام مدارس اتباع فراهم شود.

داشن آموزان این امکان را دارند تا با ورد به سامانه irmigrationorg.ir جهت تکمیل فرم ثبت نام خود در هر یک از مدارس اقدام نمایند. این نکته را درنظر داشته باشید که نحوه ثبت نام دانش آموزان از اهمیت بسیار بالایی برخوردار است از این رو ما قصد داریم تا در ادامه این مقاله به معرفی سایت ثبت نام مدارس اتباع بپردازیم پس تا آخر این مقاله با ما همراه باشید.

همه چیز درباره سایت ثبت نام مدارس اتباع

در هر سال تحصیلی، یکی از مهم ترین دغدغه های دانش آموزان و والدین ثبت نام است. در سال های گذشته این روند ثبت نام به صورت حضوری انجام می شد اما امسال، دانش آموزان اتباع به صورت آنلاین می توانند جهت ثبت نام خود اقدام نمایند.

تمامی دانش آموزان برای ثبت نام خود می توانند با ورود به سایت ثبت نام مدارس اتباع به نشانی irmigrationorg.ir و با تکمیل فرم و اطلاعات خواسته شده نام نویسی اولیه خود را در این سایت انجام دهند.

به این نکته توجه داشته باشید که با نزدیک شدن به شروع سال تحصیلی و همچنین محدود بودن ظرفیت مدارس، والدین موظف هستند در اسرع وقت جهت ثبت نام فرزندان خود به سایت مراجعه نمایند.

نحوه ورود به سامانه ثبت نام مدارس اتباع

در ابتدا لازم است این نکته را ذکر نماییم که ثبت نام در این مدارس همانند سایر مدارس ها نیازمند شرایط و ضوابطی است. دانش آموزان جهت ثبت نام بایستی در مرحله اول به سامانه ثبت نام مدارس اتباع irmigrationorg.ir وارد شوند و برای قطعی نمودن ثبت نام خود به صورت حضوری به مدارس مراجعه نمایند.

جهت ورود به این سامانه نیاز به گذراندن مراحلی هستید که این مراحل عبارتند از:


  • ابتدا جهت ورود به سامانه وارد لینک سایت ثبت نام مدارس اتباع که در مطالب فوق ارائه کردیم، وارد شوید. پس از ورد به این سامانه، گزینه ثبت نام دانش آموز را انتخاب نمایید.
  • آن دسته از دانش آموزانی که فاقد کارت شناسایی هستند می توانند جهت دریافت کارت حمایت تحصیلی اقدام نمایند و با همان کارت برای ثبت نام اقدام نمایند.

نحوه ثبت نام  دانش آموز در سامانه اتباع

نحوه ثبت نام  دانش آموز در سامانه اتباع و مهاجرین به چه شکل است؟

اولین نکته ای که باید در زمان ثبت نام به آن توجه داشته باشید، به همراه داشتن مدارک لازم است. در ادامه این مقاله قصد داریم نحوه ثبت نام دانش آموزان در سامانه اتباع و مهاجرین را به طور کامل شرح دهیم.


  1. جهت ورود به سایت ثبت نام اتباع در مدرسه، ابتدا بایستی آدرس سایت ثبت نام مدارس اتباع به نشانی irmigrationorg.ir در ه مرورگر خود وارد نمایید و سپس گزینه ثبت نام دانش آموز را انتخاب نمایید.
  2. در این مرحله، تمامی دانش آموزان می توانند با وارد کردن اطلاعاتی از قبیل: کد شناسه یکتا (10 رقمی)، کد شناسایی تبعه، کد اختصاصی فیدا، شناسه فراگیر ناجا و یا شماره پاسپورت در فیلد اول و همچنین وارد کردن تاریخ تولد به پنل کاربری خود دسترسی کامل داشته باشند و ثبت نام را  انجام دهند.
  3. آن دسته از دانش آموزانی که فاقد شناسنامه هستند بایستی گزینه “فاقد کد شناسه هستم” را انتخاب نمایند.
  4. در این مرحله از ثبت نام، دانش آموزان این امکان را دارند تا با وارد کردن شماره مدارکی مانند دفترچه اقامت ویژه، دفترچه اقامت، پروانه اقامت، دفترچه پناهندگی، گذرنامه (با انواع رویداد) و یا گذرنامه خانواری جهت ثبت نام خود اقدام نمایند.
  5. همچنین لازم است بدانید که آن دسته از دانش آموزان اتباع که هیچ یک از مدارک شناسایی بیان شده را ندارند، بایستی در سایت ثبت نام مدارس اتباع، گزینه “فاقد مدرک اقامتی” را انتخاب نمایند.

سوالات متداول:

ثبت نام دانش آموزان در مدارس اتباع به چه شکل است؟

دانش آموزان اتباع برای ثبت نام در هر یک از مدارس بایستی به سایت ثبت نام مدارس اتباع مراجعه نمایند.



کدام دسته از دانش آموزان اتباع جهت ثبت نام در مدارس مجاز هستند؟

تمامی دانش آموزان اتباعی که دارای اطلاعات و مدارک لازم باشند می توانند جهت ثبت نام در سایت ثبت نام مدارس اتباع اقدام نمایند.



به این مطلب امتیاز بدهید.
جهت مشاوره در زمینه سایت ثبت نام مدارس اتباع خارجی irmigrationorg.ir ؛
از سراسر کشور از طریق تلفن ثابت با مرکز مشاوره صدای مشاور تماس حاصل فرمایید.
9099071613 تماس از سراسر کشور از طریق تلفن ثابت بدون گرفتن کد

در صورت عدم دسترسی به تلفن ثابت جهت خریداری بسته های تماس کلیک کنید.

پاسخگویی از 8 صبح الی 12 شب حتی ایام تعطیل

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
انتشار یافته : 0 در انتظار بررسی : 1528
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

اینستاگرام صدای مشاور تلگرام صدای مشاور