آموزش تصویری نحوه حذف و اضافه انتخاب واحد در سامانه آموزشیار


جهت مشاوره در زمینه آموزش تصویری نحوه حذف و اضافه انتخاب واحد در سامانه آموزشیار

آموزش تصویری نحوه حذف و اضافه انتخاب واحد در سامانه آموزشیار



نحوه حذف و اضافه انتخاب واحد در آموزشیار، دانشجویانی که در دانشگاه آزاد تحصیل می کنند می دانند که تمام مراحل تحصیلی خود را باید در سایت آموزشیار  پیگیری کنند.

این دانشجویان در استفاده از سایت آموزشیار دچار مشکلاتی می شوند و با سوالاتی روبرو می شوند که ما در این مقاله چند نمونه از سوالات دانشجویان را آماده کرده ایم. در صورتی که نیاز به کسب اطلاعات بیشتر و یا راهنمای بهتر استفاده از سامانه آموزشیار را دارید می توانید با شماره تلفن های ذکر شده با سامانه صدای مشاور تماس بگیرید و راهنمایی و مشاوره لازم را دریافت کنید.


آموزش ثبت درخواست مجوز انتخاب واحد و پرداخت شهریه

⚠️ حتما عدد نیم‌سال روی 4002 باشد

🔹ابتدا برای نیم‌سال ۴۰۰۲ درخواست مجوز انتخاب واحد ثبت کنید. سپس مبلغ شهریه ترم بهمن در تراز مالی وارد می‌شود.

🔹برای پرداخت شهریه، در منوی “مدیریت مالی نیم‌سال‌های تحصیلی”، مبلغ بدهی تراز مالی را مطابق توضیحات داخل ویدئو و از طریق دکمه “پرداخت الکترونیکی” پرداخت کنید.

🔹دانشجویانی که وضعیت تحصیلی آن‌ها «عدم مجاز به ثبت نام» باشد، دانشجویانی که وضعیت تحصیلی آن‌ها در ترم ۴۰۰۲ «مرخصی» ثبت شده و دانشجویانی که سنوات مجاز آن‌ها به اتمام رسیده باشد، مجاز به ثبت درخواست مجوز نمی‌باشند.

❗️در صورت عدم ثبت مجوز انتخاب واحد، امکان انتخاب واحد وجود ندارد.


زمان انتخاب واحد در سایت آموزشیار

Click 1



سوالات متداول انتخاب واحد در سایت آموزشیار


میخوام یه درس رو انتخاب کنم اما خطای “درس مورد نظر جزو دروس رشته دانشجو نمی‌باشد” میده؛ چیکار کنم؟

مدیر یا کارشناس گروه زمان وارد کردن درس در سیستم ممکنه اشتباهی کرده باشه و به همین دلیل در اخذ درس با مشکل مواجه میشین. برای رفع مشکل با آموزش دانشگاه تماس بگیرین. (در موارد خاص پشتیبانی آموزشیار هم این ارور رو برطرف میکنه)



چرا برای مجاز شدن در انتخاب واحد، مبلغی بیش از شهریه ثابت ازم میخاد؟

مبلغ مورد نیاز برای مجاز شدن در انتخاب واحد، طبق این فرمول محاسبه میشه! که باید از طریق گزینه “پرداخت الکترونیکی شهریه” واریز کنین یا صبر کنین و در همون تایم انتخاب واحد خودتون بعد از زدن گزینه “انتخاب واحد”، سایت همون جا تمام مبلغ مورد نیاز رو نمایش میده و همون جا مستقیم پرداخت میکنین.



از کجا میتونیم لیست دروسی که نیمسال بعدی ارائه میشه با نام استاد هاشو ببینیم؟

طبق این آموزش پیش برید. اگه دقیقا طبق این روش میرید و چیزی نشون نمیده، به این معنیه که آموزش هنوز لیست دروس رو بارگزاری نکرده!



در تایم انتخاب واحد خودم خواب موندم! نگرانم، چیکار کنم؟

نگران نباشین، احتمالا دوباره تایم جداگانه ای برای جاماندگان در نظر گرفته میشه (مشابه ترم پیش) و حذف و اضافه هم در پیش داریم.



نمرات ترم پیشم رو چجوری ببینم؟

اول باید حتما نیمسال رو طبق این آموزش به ۹۹۱ تغییر بدین. بعدش با این روش میتونین نمراتتون رو مشاهده کنین و اگه نمره ای ثبت نشده، دلیلش اینه که استاد هنوز نمره هارو وارد نکرده.



هنوز امتحان هامون تموم نشده، انتخاب واحد چی میگه این وسط؟!

ایم مجدد داده میشه و در نهایت اگه موردی باشه که نیاز به اصلاح داشته باشه، میتونین توی بازه حذف و اضافه اصلاح بدین (اینم در نظر داشته باشین که ترم پیش، برای ورود به حذف و اضافه، دوباره بخشی از شهریه متغیر واحد هایی که برداشته بودیم رو سایت ازمون میگرفت!!! پس سعی کنین همون دفه اول تمام واحد هایی که نیاز دارین بردارین!



در زمان تلاش برای ورود به سایت خطای “شما در این بازه زمانی مجاز به ورود نمیباشید و در بازه زمانی برنامه ریزی شده وارد شوید.” میده. چیکار کنم؟

این خطا برای بعضی از دوستان مشاهده شده و برای کاهش بار ترافیکی سایت، صرفا در زمان انتخاب واحد خودتون مجاز به ورود به سامانه هستین و در ساعات دیگه، خطای ورود دریافت میکنین.
در صورتی که کار مهمی در سامانه دارین همه روزه از ساعت ۲۲ تا ۶ صبح روز بعد، می‌تونین وارد سایت بشین. (احتمالا در تایم بین دو نوبت انتخاب واحد هم امکان ورود به سایت رو دارین… یعنی تایم ۱۴ تا ۱۵ و ۲۱ تا ۲۲)

به این مطلب امتیاز بدهید.
جهت مشاوره در زمینه آموزش تصویری نحوه حذف و اضافه انتخاب واحد در سامانه آموزشیار ؛
از سراسر کشور از طریق تلفن ثابت با مرکز مشاوره صدای مشاور تماس حاصل فرمایید.
9099071613 تماس از سراسر کشور از طریق تلفن ثابت بدون گرفتن کد

در صورت عدم دسترسی به تلفن ثابت جهت خریداری بسته های تماس کلیک کنید.

پاسخگویی از 8 صبح الی 12 شب حتی ایام تعطیل

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
انتشار یافته : 0 در انتظار بررسی : 1510
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

اینستاگرام صدای مشاور تلگرام صدای مشاور