شرایط ثبت نام کارشناسی ارشد فراگیر پیام نور ۱۴۰۰ – ۱۴۰۱


جهت مشاوره در زمینه شرایط ثبت نام کارشناسی ارشد فراگیر پیام نور ۱۴۰۰ – ۱۴۰۱

شرایط ثبت نام کارشناسی ارشد فراگیر پیام نور

همان طور که میدانید برای شرکت در هر آزمونی نیازمند دارا بودن شرایط خاصی هستید که شرکت در کنکور کارشناسی ارشد فراگیر پیام نور 1400 از این قانون مستثنا نیست. داوطلبان در صورت داشتن شرایط ثبت نام کارشناسی ارشد فراگیر پیام نور ۱۴۰۰ – ۱۴۰۱ با تکمیل فرم اینترنتی ثبت نام این امکان را دارند که در آزمون رشته امتحانی مورد علاقه خود شرکت نمایند.

داوطلبان مقطع کارشناسی ارشد دانشگاه پیام نور در صورت عدم کسب رتبه قبولی در مرحله اعلام نتایج کارشناسی ارشد 1400این امکان را نیز دارند که  شانس خود را در کنکور کارشناسی ارشد فراگیر پیام نور بیازمایند. شرکت در آزمون ارشد فراگیر، شرایط و ضوابط خاصی دارد که این شرایط، توسط سازمان سنجش برگزیده شده است  و در اختیار داوطلبان قرار گرفته میشود.

شرایط ثبت نام کارشناسی ارشد فراگیر پیام نور ۱۴۰۰ – ۱۴۰۱

شرایط ثبت نام آزمون ارشد فراگیر پیام نور ۱۴۰۰ – ۱۴۰۱​، شرایط عمومی، اختصاصی، مقررات وظیفه عمومی و شرایط ثبت نام اتباع غیر ایرانی را در برگرفته است که به همراه جزئیات و در قالب بندها و تبصره های مختلف در ایمن مقاله به آن پرداخته ایم.

شرایط عمومی 

TIK 2 اعتقاد به دین مبین اسلام یا یكی از ادیان تصریح شده در قانون اساسی جمهوری اسلامی ایران .

TIK 2 نداشتن عناد با نظام جمهوری اسلامی ایران .

TIK 2 عدم احراز فساد اخلاقی .

TIK 2 برخورداری از توانایی جسمی متناسب با رشته انتخابی .

شرایط اختصاصی :

TIK 2 داوطلبان دارنده مدرک  کارشناسی که بر اساس مصوبات شورای عالی انقلاب فرهنگی جزو مشمولین مجاز به ثبت نام کارشناسی ارشد فراگیر پیام نور ۱۴۰۰ – ۱۴۰۱ قرار گیرند.

TIK 2 دانشجویان سال آخری دوره کارشناسی که حداکثر تا تاریخ اول اسفند ماه سال جاری فارغ التحصیل می شوند، این دسته از افراد بایستی، فرم مخصوص معدل مندرج در دفترچه ثبت نام ارشد فراگیر پیام نور را تکمیل و دریافت کنند. در این فرم تعداد واحد و میانگین واحدهای گذرانده تا تاریخ آخر شهریور سال جاری ذکر شده است و  همچنین این فرم، امکان ثبت نام داوطلب را در زمان ثبت نام کارشناسی ارشد فراگیر پیام نور ۱۴۰۰ فراهم می کند.

TIK 2 طلاب و فضلای حوزه های علمیه که بر اساس مدارک صادر شده مرکز مدیریت حوزه های علمیه قم ، اصفهان و یا خراسان رضوی دوره سطح دو خود را با موفقیت گذرانده اند، این دسته از داوطلبان در صورت تمایل به ثبت نام کارشناسی ارشد فراگیر پیام نور 1400 این امکان را نیز دارند که رشته های علوم انسانی را انتخاب کنند و در آزمون مربوط به آن شرکت کنند.

شرایط عمومی و اختصاصی ثبت نام ارشد فراگیر پیام نور

ظوابط وظیفه عمومی :

متقاضیان مرد علاقه مند به تحصیل در دوره های فراگیر کارشناسی ارشد پیام نور ،  این دسته از افراد بایستی علاوه بر داشتن شرایط عمومی و اختصاصی از نظر مقررات وظیفه عمومی نیز مجاز به شرکت در این آزمون باشند، زیرا بر اساس شرایط ثبت نام فراگیر پیام نور 1400 معافیت تحصیلی به دانش پذیران این دوره تعلق نمی گیرد.

سهمیه رزمندگان و ایثارگران :

سازمان سنجش بخشی از ظرفیت خود را نیز به داوطلبان سهمیه های رزمندگان و ایثارگران اختصاص داده است  که داوطلبان واجد شرایط بتوانند از این تسهیلات نهایت استفاده را نیز بهره مند شوند.

شرایط و ضوابط ثبت نام اتباع غیر ایرانی :

متقاضیان شرکت کننده در ارشد فراگیر پیام نور اتباع غیر ایرانی، در صورت داشتن شرایط درج شده در دفترچه راهنمای ثبت نام آزمون ارشد فراگیر پیام نور ۱۴۰۰ – ۱۴۰۱ باید بند مربوط به ملیت را در تقاضانامه ثبت نام اینترنتی علامتگذاری نمایند.

مطالب مرتبط: 

لیست رشته های بدون کنکور فراگیر پیام نور 1400 – 1401

دفترچه انتخاب رشته ارشد فراگیر پیام نور 1400

زمان ثبت نام فراگیر پیام نور 1400 – 1401

به این مطلب امتیاز بدهید.
جهت مشاوره در زمینه شرایط ثبت نام کارشناسی ارشد فراگیر پیام نور ۱۴۰۰ – ۱۴۰۱ ؛
از سراسر کشور از طریق تلفن ثابت با مرکز مشاوره صدای مشاور تماس حاصل فرمایید.
9099071613 تماس از سراسر کشور از طریق تلفن ثابت بدون گرفتن کد

در صورت عدم دسترسی به تلفن ثابت جهت خریداری بسته های تماس کلیک کنید.

پاسخگویی از 8 صبح الی 12 شب حتی ایام تعطیل

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
انتشار یافته : 0 در انتظار بررسی : 1528
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

اینستاگرام صدای مشاور تلگرام صدای مشاور