شرایط ثبت نام در دانشگاه علمی کاربردی 99 بدون کنکور


جهت مشاوره در زمینه شرایط ثبت نام در دانشگاه علمی کاربردی 99 بدون کنکور

شرایط ثبت نام در دانشگاه علمی کاربردی

ثبت نام در دانشگاه علمی کاربردی دارای شرایط خاصی است اما داوطلبان در صورت دارا بودن آن شرایط می‌توانند بدون کنکور و به راحتی وارد مقطع کاردانی و کارشناسی ناپیوسته دانشگاه علمی کاربردی شوند.


به دلیل تمایل بسیار زیاد افراد به تحصیل در دانشگاه علمی کاربردی تصمیم بر آن گرفتیم تا اطلاعات لازم در رابطه با شرایط ثبت نام دانشگاه علمی کاربردی در اختیار شما عزیزان قرار دهیم.


همانطور که در ابتدای مقاله گفتیم دانشگاه علمی کاربردی در دو مقطع کاردانی و کارشناسی ناپیوسته اقدام به پذیرش دانشجو می کند و به هیچ عنوان نمی توان در دانشگاه علمی کاربردی کارشناسی پیوسته تحصیل کرد. در صورتی که تمایل به تحصیل در رشته های کارشناسی پیوسته دارید می توانید ثبت نام بدون کنکور دانشگاه پیام نور ثبت نام کنید.


جهت اطلاع از شرایط و زمان ثبت نام بدون کنکور دانشگاه های مختلف می توانید با سامانه صدای مشاور با شماره تلفن های ذکر شده تماس بگیرید


unnamed 2

تماس از تلفن ثابت بدون کد 9099071613

شماره ویژه استان تهران 9099071613


دانشگاه علمی کاربردی برای ورودی مهر و ورودی بهمن ماه دانشجو می پذیرد و به دلیل بالا بودن تعداد واحدهای دانشگاهی، دسترسی سریع به این دانشگاه ها و پایین بودن شهریه دانشگاه علمی کاربردی همچنین شیوه برگزاری کلاس این دانشگاه سبب شده تا دانشجویان بسیاری تمایل به تحصیل در این دانشگاه داشته باشند.


اما مسئله حائز اهمیت این است که دانشگاه علمی کاربردی چه شرایطی را جهت ثبت نام دانشگاه مقرر کرده است؟؟


در ادامه مقاله در رابطه با شرایط ثبت نام بدون کنکور در مقطع کاردانی و کارشناسی دانشگاه علمی کاربردی توضیحات دقیقی را قرار داده ایم.


تاریخ ثبت نام دانشگاه علمی کاربردی 99 – 1400


زمان ثبت نام این دانشگاه طی اطلاعیه ای که منتشر شده برای ورودی مهر 99 از تاریخ ۴ شهریور تا ۱۱ شهریور برای مقطع کاردانی و از تاریخ ۱۱ شهریور تا ۱۷ شهریور برای مقطع کارشناسی ناپیوسته صورت می گیرد و داوطلبان می توانند در زمان مقرر به سایت مربوطه مراجعه کرده و پس از دانلود دفترچه ثبت نام و مطالعه کامل آن اقدام به ثبت نام در دانشگاه علمی کاربردی کنند.


داوطلبانی که نمی‌دانند چه صورت باید در دانشگاه علمی کاربردی 99 ثبت نام کنند می‌توانند با شماره تلفن های ذکر شده با سامانه صدای مشاور تماس گرفته و راهنمایی لازم را دریافت کنند و یا می توانید ثبت نام خود را به کارشناسان سامانه صدای مشاور بسپارید


unnamed 2

تماس از تلفن ثابت بدون کد 9099071613

شماره ویژه استان تهران 9099071613


زمان ثبت نام برای ورودی بهمن ماه نیز معمولاً در دی ماه صورت می گیرد که از طریق همین سایت و یا از طریق اینستاگرام و تلگرام صدای مشاور اطلاع رسانی خواهد شد.


اینستاگرام علمی کاربردیinstagram icon 1057 2227


جهت ثبت نام در دانشگاه علمی کاربردی می بایست مدارک را آماده کرده و اقدام به ثبت نام کنید جهت اطلاعات مدارک لازم جهت ثبت نام دانشگاه علمی کاربردی روی لینک زیر کلیک کنید


مدارک لازم برای ثبت نام علمی کاربردی



شرایط ثبت نام در علمی کاربردی 99 – 1400


دانشگاه علمی کاربردی نیز مانند سایر دانشگاه‌ها شرایط ویژه جهت ثبت نام بدون کنکور در مقطع کاردانی و کارشناسی ناپیوسته دارند که در ادامه مقاله توضیحات دقیقی در رابطه با این شرایط در اختیار شما عزیزان قرار گرفته است :


شرایط عمومی

check marks 108855 514اعتقاد به دین اسلام

check marks 108855 514دشضمنی نداشتن با نظام جمهوری اسلامی ایران

check marks 108855 514احکام عملی دین اسلام انجام دهید

check marks 108855 514وضعیت جسمی مناسب رشته انتخاب شده

check marks 108855 514نداشتن سابقه کارهای غیراخلاقی در طی دوران شغلی و تحصیلی

check marks 108855 514عدم اعتیاد به مواد مخدر


شرایط اختصاصی


unnamedدارندگان مدرک کارشناسی، کارشناسی ارشد و دکتری نیز می توانند ثبت نام بدون آزمون دوره کارشناسی ناپیوسته را انجام دهند.


unnamedدارا بودن مدرک دیپلم 4 ساله نظام قدیم یا دیپلم متوسطه 3 ساله نظری یا دیپلم فنی حرفه ای و کاردانش جهت ثبت نام در دوره کاردانی


unnamedدارا بودن مدرک کاردانی مورد تایید وزارت علوم، تحقیقات و فناوری برای ثبت نام در دوره کارشناسی ناپیوسته


unnamedپذیرش داوطلبان در دانشگاه علمی کاربردی بر اساس معدل کل یا کتبی مدرک تحصیلی آن ها و با در نظر گرفتن سهمیه های مربوط به شاغلین، متقاضیان بومی و ایثارگر انجام می گیرد.


unnamedداوطلبانی که بدون توجه به نوع رشته فارغ التحصیلی در رشته ای غیر همنام با مدرک تحصیلی خود ثبت نام می کنند، می بایست دروس جبرانی و پیش نیاز رشته پذیرفته شده را بگذرانند.


unnamedدارا بودن شرایط مربوط به وضعیت نظام وظیفه داوطلبان آقا (دارا بودن کارت پایان خدمت یا معافیت از خدمت)

5/5 - (1 امتیاز)
جهت مشاوره در زمینه شرایط ثبت نام در دانشگاه علمی کاربردی 99 بدون کنکور ؛
از سراسر کشور از طریق تلفن ثابت با مرکز مشاوره صدای مشاور تماس حاصل فرمایید.
9099071613 تماس از سراسر کشور از طریق تلفن ثابت بدون گرفتن کد

در صورت عدم دسترسی به تلفن ثابت جهت خریداری بسته های تماس کلیک کنید.

پاسخگویی از 8 صبح الی 12 شب حتی ایام تعطیل
ارسال نظر شما
انتشار یافته : 0 در انتظار بررسی : 1527
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

اینستاگرام صدای مشاور تلگرام صدای مشاور