ثبت نام آزمون کارشناس رسمی دادگستری در سال 1400


جهت مشاوره در زمینه ثبت نام آزمون کارشناس رسمی دادگستری در سال 1400

ثبت نام کارشناسان رسمی دادگستری ۱۴۰۰

آزمون کارشناسان رسمی دادگستری هر ساله یا هر چند سال یکبار توسط سازمان سنجش برگزار می شودکه هدف از برگزاری این آزمون، جذب علاقمندان به شغل کارشناس رسمی در مدت یک هفته است. علاقمندان به شرکت در این آزمون می توانند در مهلت ثبت نام و تمدید زمان ثبت نام، میتوانند جهت ثبت نام آزمون کارشناسان رسمی دادگستری ۱۴۰۰ اقدام کنند.

 

دفترچه آزمون کارشناسان رسمی دادگستری منتشر شد

  •   مهلت ثبت نام آزمون از ۱۸ تا ۲۵ آبان و زمان برگزاری آن جمعه ۱۴۰۰/۱۱/۲۹ خواهد بود.
  • شرکت در این آزمون نیاز به سابقه کاری تجربی (در بعضی رشته‌ها ۵ سال و در برخی دیگر ۱۵ سال تمام) دارد.
  • لازم به ذکر است که این آزمون مربوط به کانون کارشناسان رسمی دادگستری بوده و با آزمون کارشناسی رسمی قوه قضاییه که چندی پیش برگزار شد، متفاوت است.

سازمان سنجش به عنوان میزبان برگزاری آزمون کارشناسان رسمی دادگستری از داوطلبان استخدام در این ارگان ثبت نام به عمل آورده و مقدمات لازم برای برپایی رقابتی سالم در حوزه کارشناسان رسمی دادگستری را  برای داوطلبان این آزمون را فراهم کرده است. کلیه متقاضیان واجد شرایط شرکت در این آزمون بایستی در مهلت ثبت نام به سایت سنجش به نشانی sanjesh.org مراجعه کنند و مراحل ثبت نام را طی نمایند.

مهلت ثبت نام کارشناسان رسمی دادگستری ۱۴۰۰

مهلت ثبت نام کارشناسان رسمی دادگستری ۱۴۰۰

 

آزمون کارشناسان رسمی دادگستری  همان طور که در موارد فوق اشاره کردیم، هر ساله یا هر 2 سال یک بار، با میزبانی سازمان سنجش و دادگستری در طی 2 مرحله برگزار می گردد، که این دو مرحله، در مرحله اول این آزمون شامل آزمون کتبی است. پذیرفته شدگان مرحله اول که حد نصاب نمره قبولی (نمره 12 از 20) را کسب کرده اند برای مرحله دوم یا شرکت در مصاحبه حضوری، به صورت چند برابر ظرفیت به مراکز مربوطه در استان بومی، این داوطلبان معرفی خواهند شد.

این گروه از متقاضیان، در صورتی که در مصاحبه حضوری قبول شوند، برای شرکت در دوره کارآموزی به کانون کارشناسان دادگستری استان بومی خود معرفی می‌شوند و پس از طی کردن این دوره، پروانه کارشناس رسمی دادگستری را دریافت خواهند کرد. برای شرکت در این آزمون لازم است تا متقاضیان در مهلت ثبت نام کارشناسان رسمی دادگستری که در بازه زمانی یک هفته خواهد بود، نسبت به پرداخت هزینه ثبت نام و آماده سازی مدارک مربوطه اقدام کرده و در نهایت با مراجعه به سایت آزمون کارشناسان رسمی دادگستری در این آزمون ثبت نام کنند. 

 

زمان مهلت ثبت نام کارشناسان رسمی دادگستری، از طریق سامانه سنجش به نشانی sanjesh.org اطلاع رسانی می‌شود. داوطلبان با اطلاع از زمان ثبت نام آزمون کارشناسان دادگستری بایستی نسبت به جمع آوری مدارک ثبت نامی خود، اقدام نمایند تا در زمان ثبت نام به مشکلی برنخورند. در سال گذشته، مهلت ثبت نام کارشناسان رسمی دادگستری، از 13 اسفند لغایت 23 اسفند ماه بود که در این بازه زمانی، داوطلبان بایستی در این نسبت به ثبت نام و ویرایش اطلاعات ثبت نام آزمون کارشناسان رسمی دادگستری اقدام می کردند.

 

مهلت ثبت نام آزمون کارشناسان رسمی دادگستری اعلام شد. برای کسب اطلاعات بیشتر میتوانید با مشاوران ما تماس حاصل فرمایید.

به این مطلب امتیاز بدهید.
جهت مشاوره در زمینه ثبت نام آزمون کارشناس رسمی دادگستری در سال 1400 ؛
از سراسر کشور از طریق تلفن ثابت با مرکز مشاوره صدای مشاور تماس حاصل فرمایید.
9099071613 تماس از سراسر کشور از طریق تلفن ثابت بدون گرفتن کد

در صورت عدم دسترسی به تلفن ثابت جهت خریداری بسته های تماس کلیک کنید.

پاسخگویی از 8 صبح الی 12 شب حتی ایام تعطیل
ارسال نظر شما
انتشار یافته : 0 در انتظار بررسی : 1525
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

اینستاگرام صدای مشاور تلگرام صدای مشاور