بالا بردن شانس برنده شدن در لاتاری


جهت مشاوره در زمینه بالا بردن شانس برنده شدن در لاتاری

یکی از دغده‌های امروزه شرکت کنندگان لاتاری با توجه به حجم بالای متقاضیان، بالا بردن شانس برنده شدن در لاتاری است. از مهم‌ترین فاکتورهایی که برای بالا بردن شانس برنده شدن در لاتاری میتوان به آن اشاره کرد عبارتند از:

  • افراد مجرد زیر 21 سال
  • ثبت نام خانوادگی
  • ثبت نام متاهلین

شانس برنده شدن در لاتاری آمریکا

TIK 1 لاتاری در آمریکا، یک قرعه کشی و یک فرصت بزرگ برای افرادی است که عشق به مهاجرت و اخذ اقامت در آمریکا را دارند. اما امروزه با توجه به شرایط کنونی، اقامت آمریکا و دریافت گرین کارت این کشور به خصوص برای ایرانیان کمی سخت و پیچیده شده است. با این حال بسیاری از افراد به دنبال روشی راحت برای اخذ گرین کارت آمریکا هستند که یکی از این راحت‌ترین روش‌ها، شرکت در قرعه کشی لاتاری است.

TIK 1 شانس برنده شدن در لاتاری چه قدر است؟ عوامل زیادی در بالا بردن شانس برنده شدن در لاتاری موثر هستند که ما تعدادی از این عوامل را نام بردیم.

TIK 1 قابل ذکر است که بگوییم، شانس برنده شدن در لاتاری در هر دوره متفاوت است. هر ساله تعداد افراد شرکت کننده در لاتاری متفاوت است برای همین پاسخ دقیقی نسبت به این سوال نمیتوان داد.

TIK 1 شانس برنده شدن در لاتاری در هر فرد به یک میزان است زیرا برندگان لاتاری با استفاده از نرم افزارهای کامپیوتری قرعه کشی لاتاری انتخاب می‌شوند، بنابراین تمامی نام‌های این قرعه کشی به یک میزان شانس برنده شدن دارند.

TIK 1معمولا در هر سال حدود 50 هزار ویزا (گرین کارت) بین برندگان لاتاری تقسیم می‌شود که حداقل 7 درصد از این ویزاها به برندگان ایرانی تعلق می‌گیرد.

چه کسانی شانس بیشتری برای ‫‏برنده شدن‬ در ‫‏لاتاری‬ دارند‬ ؟

tik یکی از مهم‌ترین نکاتی که ممکن است شانس برنده شدن در لاتاری را برای شما تحت شعاع قرار دهد، اشکال در ثبت نام است. در صورتی که شرایط شرکت در لاتاری را نداشته باشید در لاتاری برای ثبت نام اقدام کنید، بدون این که هشداری مبنی بر وجود هرگونه اشتباه در پروسه ثبت نام خود دریافت کنید، از لیست شرکت کنندگان لاتاری اخراج می‌شوید.

tik برای جلوگیری از اخراج شدن در لاتاری،  بهتر است از قبل شرایط ثبت نام در لاتاری را به دقت مطالعه کنید.

tik شرایط ثبت نام لاتاری در هر دوره، توسط ریاست جمهوری این کشور وضع شده، بسته به قوانین مهاجرتی آمریکا و قوانینی که تعیین شده اجرا می‌گردد.

tik یکی دیگر از عواملی که باعث بالا رفتن شانس برنده شدن در لاتاری میشود، رعایت شروط مربوط به عکسی که در حین ثبت نام باید در سایت بارگذاری کنید است.

تاثیر تحصیلات در افزایش شانس برنده شدن لاتاری

tik 3 حداقل تحصیلات برای ثبت نام در لاتاری داشتن دیپلم 12 ساله است.

tik 3 قابل ذکر است بگوییم،  افرادی که تحصیلاتشان بالای دیپلم مانند فوق دیپلم ، لیسانس ، فوق لیسانس ، دکترا و بالاتر را دارند هیچ تاثیری در روند برنده شدن آن ها نخواهد داشت زیرا برنده شدن در لاتاری کاملا شانسی است.


نحوه تبدیل آدرس فارسی به انگلیسی برای لاتاری

Click 1

به این مطلب امتیاز بدهید.
جهت مشاوره در زمینه بالا بردن شانس برنده شدن در لاتاری ؛
از سراسر کشور از طریق تلفن ثابت با مرکز مشاوره صدای مشاور تماس حاصل فرمایید.
9099071613 تماس از سراسر کشور از طریق تلفن ثابت بدون گرفتن کد

در صورت عدم دسترسی به تلفن ثابت جهت خریداری بسته های تماس کلیک کنید.

پاسخگویی از 8 صبح الی 12 شب حتی ایام تعطیل
ارسال نظر شما
انتشار یافته : 0 در انتظار بررسی : 1525
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

اینستاگرام صدای مشاور تلگرام صدای مشاور