ثبت نام بدون کنکور دانشگاه آزاد ترم بهمن


جهت مشاوره در زمینه ثبت نام بدون کنکور دانشگاه آزاد ترم بهمن

بر اساس سیاست دانشگاه، شیوه ثبت نام بر اساس سوابق تحصیلی دانشگاه آزاد به دو صورت آن هم از جهات زمانی انجام می شود یکی در مهر و دیگری ثبت نام بدون کنکور دانشگاه آزاد ترم بهمن یا نیم سال دوم صورت می پذیرید.داوطلبینی که قصد ثبت نام دارند با داشتن شرایط عامه موجود در دفترچه و هم چنین شرایط خاصه میتوانند در این شیوه ثبت نامی در بهمن ماه برای رشته های بدون کنکور با مراجعه به سایت دانشگاه آزاد اقدام نمایند و پس از اعلام نتایج به واحد مربوطه برای ارائه گواهی و مدارک مورد نیاز مراجعه کنند.

چه کسانی میتوانند در ثبت نام بدون کنکور نیم سال دوم شرکت کنند؟

همه داوطلبینی که دارای مدرک دیپلم نظام جدید و داوطلبین دارای مدرک دیپلم نظام قدیم ، شاخه های نظری ، کاردانش،فنی حرفه، هنرستان با پیش دانشگاه یا بدون پیش دانشگاهی میتوانند با انتخاب بیست کد رشته در ثبت نام بدون کنکور دانشگاه آزاد ترم بهمن شرکت کنند، دقت کنید که برای نظام قدیمی ها که دیپلم ندارند باید طبق شرایط ثبت نام دانشگاه آزاد بدون مدرک پیش دانشگاهی نسبت به ثبت نام در دانشگاه اقدام کنند.

داوطلبینی عزیزی که دیپلم ندارند میتوانند قبل از ثبت نام بدون کنکور دانشگاه آزاد ترم بهمن به مراجعه به مدرسه بزرگسالان شهر خود یا با مراجعه موسسات دیپلم آسان است اقدام به گرفتن دیپلم کرده و سپس اقدام به ثبت نام بکنند.

سایت ثبت نام بدون کنکور دانشگاه آزاد ترم بهمن

 مهلت ثبت نام بدون کنکور ترم بهمن دانشکده آزاد

در صورتی که در جریان ثبت نام بدون کنکور ترم بهمن دانشگاه آزاد مشکی پیش نیاید طبق روال گذشته میانه ماه آذر شروع شده و در صورتی که با تاخیر شروع شود زمان تاخیر آنچنان زیاد نمی باشد و سعی میکنند که تاخیر حداقل بین چندین روز باشد پس جای هیچ نگرانی نسبت به اعلام تاریخ نیست.

زمان ثبت نام بدون کنکور ترم بهمن دانشگاه آزاد برای سال 1401 هنوز اعلام نشده است و به محض اعلام در همین مقاله قرار خواهد گرفت.

در صورت این که قصد ثبت نام دارید بهتر است ثبت نام را در روز های ابتدایی انجام دهید و به روزهای اخرثبت نام موکول نکنید،چرا که در روز های آخر به علت ورود تعداد زیاد داوطلبین به سامانه مشکل برخواهید خورد و جریان ثبت نام شما به دچار اخلال میشود، و امکان این نیز هست که حتی نتوانید ثبت نام کنید یا با سختی این امر تحقق یابد.

البته باید بیان داشت که هر ساله بعد از اتمام مهلت ثبت نام بدون کنکور ترم بهمن دانشگاه آزاد چند روز تحت عنوان مهلت مجدد اعلام میشود که داوطلبین جا مانده و آنهایی که نتوانسته اند ثبت نام کنند در این چند روز باقی مانده به ثبت نام خود پایان دهند همچنین بهتر است پس از ثبت نام لیست رشته های انتخابی را به صورت pdf خروجی بگیرید

در صورت دانستن تاریخ گذشته ثبت نام میتوان زمان ثبت نام بدون کنکور ترم بهمن آزاد سال 1401 را پیش بینی کرد در سال 1400 حدودا در 14 آذر ثبت نام شروع شد پس در سال 1401 همانطور که در بالای اشاره کردیم باید در همین حوالی منتظر باز شدن سامانه در سایت سنجس و پذیرش برای ثبت نام باشیم.

هزینه ثبت نام

با بررسی سال های گذشته همچنین ثبت نام در مهر ماه سال 1401 که سایت مشاور 24 از سایت azmoon.iau.ir به عمل آورده میتوان اینطور اعلام کرده که هزینه برای نیم سال اول در مقطع کارشناسی صد هزار تومان و در مقطع کاردانی نودو هفت هزار تومان بوده است.حال اینکه برای ثبت نام بدون کنکور دانشگاه آزاد ترم بهمن در سال 1401 افزایش هزینه داشته باشیم یا مثل مهر ماه باشد میتوانید با مراجعه به صفحه هزینه ثبت نام بدون کنکور دانشگاه آزاد از ریز هزینه ها در لحظه و بروز با خبر باشید.

برای اعلام نتایج نیز جای نگرانی نمی باشد چرا که طبق زمان بندی دانشگاه و سیاسیت دانشگاه آزاد هر ساله سعی میشود که قبل از بهمن ماه نتایج اعلام شود،که داوطلبین بتوانند برای بهمن وارد دانشگاه شوند و تاخیری در ترم تحصیلی آنها ایجاد نشود.

به این مطلب امتیاز بدهید.
جهت مشاوره در زمینه ثبت نام بدون کنکور دانشگاه آزاد ترم بهمن ؛
از سراسر کشور از طریق تلفن ثابت با مرکز مشاوره صدای مشاور تماس حاصل فرمایید.
9099071613 تماس از سراسر کشور از طریق تلفن ثابت بدون گرفتن کد

در صورت عدم دسترسی به تلفن ثابت جهت خریداری بسته های تماس کلیک کنید.

پاسخگویی از 8 صبح الی 12 شب حتی ایام تعطیل

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
انتشار یافته : 0 در انتظار بررسی : 1525
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

اینستاگرام صدای مشاور تلگرام صدای مشاور