شرایط ثبت نام دانشگاه آزاد بدون مدرک پیش دانشگاهی


جهت مشاوره در زمینه شرایط ثبت نام دانشگاه آزاد بدون مدرک پیش دانشگاهی

متقاضیان نظام قدیم که بعد از گرفتن دیپلم ، مقطع پیش دانشگاهی را نگذارندن به راحتی میتوانند در ثبت نام بدون آزمون دانشگاه آزاد شرکت کنند، و جای هیچ نگرانی نیست آنها میتوانند در مقطع تحصیلی کارشناسی پیوسته اقدام به تحصیل در دانشگاه آزاد اسلامی ایران بکنند.

داوطلبین که مدرک پیش دانشگاهی خود را دریافت نکرده اند سوالی که برایشان پیش می آید این است که چطور در دانشگاه آزاد بدون مدرک پیش دانشگاه ثبت نام کنند؟ جواب بسیار ساده است با داشتن شرایط عمومی مندرح در دفترچه می توانید در مقطع کاردانی پیوسته ثبت نام کنید.

در واقع تفاوت بین کاردانی پیوسته و ناپیسوته در این است کاردانی ناپیوسته نیاز به مدرک پیش دانشگاهی دارد و تعداد رشته های بیشتری دارد ولی کارشناسی پیوسته نیازی به مدرک پیش دانشگاه ندارد.و شما مستقیما بعد از گذراندن تعدادی واحد پیش نیاز که دانشگاه تعیین میکند وارد کاردانی پیوسته میشود.

 ثبت نام دانشگاه آزاد بدون مدرک پیش دانشگاهی

لیست رشته های بدون پیش دانشگاهی دانشگاه آزاد

سعی شده تمامی رشته های ثبت نام بدون مدرک پیش دانشگاهی دانشگاه آزاد که بیشترین مخاطب را بین داوطلبین دارند و بالاترین بازار کار را دارند،درجدول زیر قرار دهیم.البته شما میتوانید با رفتن به مقاله دفترچه ثبت نام بدون کنکور کاردانی پیوسته دانشگاه آزاد از لیست کامل رشته های بدون پیش دانشگاهی آزاد (کاردانی پیوسته) اطلاع پیدا کنید.

حسابدارینرم افزارالکترونیک گرافیگ
امور اداریمکاترونیکمکاترونیکمعماری
مربی بهداشت مدارسصنایع غذاییفیلم سازیعمران
امور دامیصنایع شیمیاییانیمشننقشه برداری
تربیت بدنیطراحی صنعتینقاشیمدیریت خانواده
الکترونیک عمومیمکانیک خودروطراحی پوشاکطراحی دوخت
ساخت تولیدنقشه کشی صنعیفناوری تولید باغبانیفناوری تولید زراعی
فناوری پرورش دامتربیت کودکجوشکاریالکترونیک عمومی
قلم زنیصنایع نساجیصنایع فلزیمکانیک موتور های دریایی

از بین رشته های بالا برای متقاضیان ثبت نام دانشگاه آزاد بدون مدرک پیش دانشگاهی که در دارای دیپلم نظری هستند، برای رشته های مهندسی عمران، صنایع شیمایی ، الکترونیک، نقشه کشی و برای رشته های تجربی مربی بهداشت مدارس، امور دامی همچنین براش رشته های انسانی نیز حقوق ، امور اداری، مدیریت خانواده و.. در نظر گرفته شده است دقت کنید قبل از انتخاب تنوع زیر شاخه های کارشناسی این رشته ها نیز در نظرگرفته.

📌بر اساس این دستور العمل شما باید دروسی شامل دورس مرتبط با اون رشته در صورت هم رشته نبودن رشته تحصیلی در مقطع دیپلم خود و رشته تحصیلی در دانشگاه (برای مقطع نظری) و دروسی از پیش دانشگاهی را برای تحصیل به این روش بگذارنید.

⚠︎ پذیرفته شدگان به طریق ثبت نام بدون پیش دانشگاهی دانشگاه آزاد بر اساس آیین نامه این دانشگاه الزام به گذراندن دروس جبرانی تعیین شده توسط دانشگاه هستند.

مشاوره ثبت نام بدون پیش دانشگاهی دانشگاه آزاد

در صورتی که در این روند دچار سوالی شدید یا مشکلی در دیپلم و روند تحصیلی که در گذشته طی کرده اید همچنین سوالی در مورد این طریق ثبت نام برای شما پیش آمده است به علت مختص بودن این مقوله و شرایط خاص برخی از رشته ها مانند داشتن توانایی جسمی کافی یا اینکه فقط مختص داوطلبین پسر هستند میتوانید با تماس از طریق شماره زیر از راهنمایی مشاورین ما بهره مند شوید.

به این مطلب امتیاز بدهید.
جهت مشاوره در زمینه شرایط ثبت نام دانشگاه آزاد بدون مدرک پیش دانشگاهی ؛
از سراسر کشور از طریق تلفن ثابت با مرکز مشاوره صدای مشاور تماس حاصل فرمایید.
9099071613 تماس از سراسر کشور از طریق تلفن ثابت بدون گرفتن کد

در صورت عدم دسترسی به تلفن ثابت جهت خریداری بسته های تماس کلیک کنید.

پاسخگویی از 8 صبح الی 12 شب حتی ایام تعطیل

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
انتشار یافته : 0 در انتظار بررسی : 1521
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

اینستاگرام صدای مشاور تلگرام صدای مشاور