چرا سیم کارت دانشجویی به اینترنت وصل نمیشه ؟

چرا سیم کارت دانشجویی به اینترنت وصل نمیشه ؟

همانطور که میدانید همراه با شیوع ویروس کرونا در سراسر کشور ، آموزش دروس مدارس از طریق برنامه درسی شبکه سیما و شبکه اجتماعی شاد آغاز شد. پس از آن برای سال تحصیلی جدید این شبکه اجتماعی بروزرسانی شد و قابلیت های جدیدی به آن اضافه شد.

چرا سیم کارت دانشجویی به اینترنت وصل نمیشه ؟

در صورتی که در رابطه با اپلیکیشن شاد سوالاتی داشتید میتوانید از کارشناسان سامانه صدای مشاور ، مشاوره دریافت کنید. جهت تماس با سامانه صدای مشاور تحصیلی از شماره های زیر استفاده کنید :


نسخه جدید اپلیکیشن شاد

برای سال تحصیلی جدید ، نسخه جدید اپلیکیشن شاد منتشر شد . این اپلیکیشن قابلیت های جدید و زیادی دارد . همچنین دانش آموزان میتوانند رایگان از این اپلیکیشن استفاده کنند و در دسترس تمامی دانش آموزانم قرار دارد. معلمان و دانش آموزان با استفاده از این اپ امکان برقراری تماس صوتی و تصویری دو طرفه را دارند و جذابیت‌های گرافیکی هم ارتقا پیدا کرده است. این اپ طوری طراحی شده است که قابلیت استفاده برای عموم را داشته باشد.

جهت دریافت سیمکارت دانش آموزی : ارسال پیامک (با ارسال کد 225 به شماره 30006860، کد فعال‌سازی برای شما پیامک خواهد شد)

بعد از ارسال پیامک، کد فعالسازی و تاریخ و ساعت مراجعه به دفاتر پیشخوان برای شما ارسال خواهد شد. برای پیگیری فعالسازی می توانید با شماره تلفن های موجود در همین صفحه تماس بگیرید.


unnamed 1

      دانلود ورژن جدید شاد 2.6.3

معایب سیم کارت دانش آموزی

بسیاری از والدین نگران فرزندان خود در زمان دسترسی به فضای مجازی هستند . از آنجایی که تمامی دانش آموزان جهت تحصیل میبایست در شبکه شاد حضور داشته باشند و به تمامی دانش آموزان سیم کار تعلق میگیرد . دسترسی به شبکه های اجتماعی برای کودکان و نوجوانان راحتتر میشود و این جز معایب سیمکارت های دانش آموزی است.

unnamed 1

   راهنمای بروزرسانی اپلیکیشن شاد

اما والدین در این زمینه چه راهکارهایی دارند؟

مهمترین ویژگی سیم‌کارت دانش آموزی امکان مدیریت والدین بر روی این سیم‌کارت‌هاست. در‌ آینده نزدیک تماس‌ها و پیامک‌های که از سوی کودک ارایه می‌شود از طریق فهرستی که والدین تعریف می‌کنند قابل کنترل خواهد بود.

unnamed 1 2

اگر فرزند شما از کامپیوتر یا لپ تاپ استفاده می‌کند، شما می‌توانید با استفاده از قابلیت Family safty سیستم عامل ویندوز مراقب حضور فرزندتان در فضای مجازی باشید و دسترسی او را مدیریت کنید. اگر اطلاعات بیشتری لازم دارید میتوانید با مرکز مشاوره تلفنی صدای مشاور تماس بگیرید.

unnamed 1 2اگر فرزند شما از تبلت یا گوشی هوشمند اندروید استفاده می‌کند، ساده‌ترین کار برای مدیریت دسترسی و نظارت بر کودک در فضای مجازی، استفاده از ابزار google family link است.

به این مطلب امتیاز بدهید.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
انتشار یافته : 0 در انتظار بررسی : 1528
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

اینستاگرام صدای مشاور تلگرام صدای مشاور