واحد الکترونیک دانشگاه آزاد


جهت مشاوره در زمینه واحد الکترونیک دانشگاه آزاد

واحد الکترونیک دانشگاه آزاد یکی از واحد های مجازی این دانشگاه می باشد که کلاس هایش به صورت آنلاین و غیر حضوری انجام شده ولی امتحاناتش به صورت حضوری می باشد این واحد در چهار گروه آموزشی : فنی و مهندسی، مدیریت ، علوم انسانی و علوم پایه و فناوری های نوین در حدود 300 رشته اقدام به جذب دانشحو می نماید.

پذیرش واحد الکترونیک هم به به صورت با آزمون و با شرکت در کنکور های ارشد و سراسری می باشد هم به صورت ثبت نام بدون آزمون دانشگاه آزاد اسلامی ایران می باشد،پیشنهاد صدای مشاو به شما این است در رشته هاییی که دروس عملی زاید مانند فنی و مهندسی ،تربیت بدنی و …. در این دانشگاه تحصیل نکنید چرا که باعث مشقت و اذیت شما و کاهش یادگیری شما شده است.

واحد الکترونیک دانشگاه آزاد چیست ؟

در واقع در این واحد به صورت مجازی آموزش به دانشجویان داده می شود و نیاز به مراجعه حضوری برای تحصیل در دانشگاه نیست و تمامیه دروس به صورت ارتباط اینترنتی و کلاس های مجاز می باشد همچنین در واحد الکترونیک دانشگاه آزاد علاوه بر کلاس های مجازی ،صوت و فیلم در اختیار داشنجویان قرار میگرید.

طبق آمار واحد الکترونیک دانشگاه آزاد این دانشگاه بیش از بیست هزار دانشجو دارد و 300 رشته تحصیلی را در مقطع کارشناسی و کارشناسی ارشد را به متقاضیان این رشته ارائه میدهد. ,این ولحد در سال 1384 در تهران تاسیس شد تا خدمات مجازی را به دانشجویان ئ متقاضیا ن این حوزه بدهدو کیفیت تدریس در این واحد نیز مانند حضوری هست و آنچه در کلاس های حضوری تدریس می شود در این واحد با استفاده از ابزار های سمعی بصیری به دانشجویان تدریس میشود.

از جمله مزیت واحد الکترونیک دانشگاه آزاد این است شما هر زمان میتوانید به محتوا تدریس شده دسترسی داشته باشید همچنین میتوانید هر قسمت از مبحثی را ک متوجه نشده اید دوباره ببینیداز دیگر ویژگی هایی که میتوان بر شمرد نگه داشتن تدریس استاتید در جهت فراموشی مبحثت تدریس شده و دیدن دوباره فیلم ها تدریس کمک شایانای به بازیابی مطالب برای شما می کند.

شما با سایر دانشجویان در پبت فرم این واحد می تاونید ارتباط برقرار کنید و این ارتباط متواند به صورت چت باشد و در وصرت نیاز استاد میتواند از شما بخواهد که به صورت تصویری و به استفاده از دوربین وبکم یا دروبین گوشی خود در کلاس های حضور پیدا کنید

آدرس واحد الکترونیک دانشگاه آزاد

بسیار واضح است که نیاز به مراجعه حضوری در این واحد برای تحصیل نیست ولی خب برای انجام فرایند های فارغ التحصیلی و فرایند های ثبت نام ارائه مدارک نیاز است به ساختمان های واحد الکترونیک دانشگاه آزاد مراجعه نمو و از آدرس های این واحد در تهران اطلاع پیدا کرد دقت کنید این واحد تنها در تهران دارای شعبه می باشد و در شهر های دیگر هیچ شعبه ایی ندارد.

داطولبانی که در این واحد قبول شده اند نیاز آدرس واحد برای به ارائه مدارک برای ثبت نام دارند همچنین کسانی که وفارغ تحصیل شده اند باید برای نجام کار ها نهایی به سختمان های الکترونیک دانشگاه آزاد رفته تا مراحل فارغ التحصیلی خود را انجام دهد.آدرس های واحد الکترونیک به شرح زیر می باشند

ساختمان شماره یک: شامل بخش های (ریاست ، معاونت فني، معاونت اداری و مالی، رسانه و برندينگ، معاونت بین الملل):
آدرس ساختمان:طهران – میدان صنعت (شهرک غرب) خیابان جمهوری اسلامی ایران زمین خیابان مهستان فراتر از کلانتری ۱٣۴- پلاک ۱٩، واحد الکترونیکی دانش گاه آزاد اسلامی
کد پستی ساختمان شهرک غرب ۱۴۶۵۸۳۴۳۱۱

ساختمان شماره دو شامل بشخ های اداری (معاونت آموزشي و تحصيلات تكميلي، معاونت پژوهش ،دانشكده ها):
آدرس ساختمانطهران – پاسداران – خيابان نيستان ۸ -تقاطع خيابان رام و نيستان ٩ – پلاك ٥
کد پستی ساختمان پاسداران ۱۹۴۶۸۵۴۴۱۲

ساختمان شماره سه شامل بخش های:معاونت دانشجويی، مركز رشد، باشگاه دانشمندان، امتحانات، جلسات دفاع آدرس ساختمان:طهران، خیابان پاسداران، نیستان نهم، پلاک

  • ایمیل واحد : info@iauec.ac.ir
  •  تلفن تماس واحد : ۰۲۱۴۲۸۶۳۰۰۰
  •  ساعات پاسخگویی: ۸ الی ۱۵

نحوه برگزاری امتحانات

امتحانات واحد الکترونیک دانشگاه ازاد به صورت حضوری و در شعب دانشگاه آزاد در شهر های مختلف انجام میشود، به این شکل در صورتی که شما در شهرستان سقز در واحد الکترونیک تحصیل می کنید، تحصیل به صورت مجازی و امتحانا باید به دانشگاه ازاد شهر خود مراجعه کرده و در انجا به صورت حضور امتحان دهید.

درو اقع به این صورت است که چند هفته قبل از شروع شدن امتحانات پیامکی برای دانشجویا که به صورت مجازی تحصیل میکنند ارسال می شود که در ان شعبه و محل امتحان برایشان مشخص شده است.سوالات امتحانات از توسط استاد خود طرح شده و به دانشگاه محل تحصیل ارائه میشود.

آموزش و امتحانات دروس عملی نیز به درخواست دانشجو با انتخاب یکی از واحد های نزدیک به محل زندگی دانشجو امکانپذیر است و میتواند در ان محل کلاس ها ی عملی مانند تربیت بدنی را شرکت کرده و زیر نظر همان استاد امتحان دهد.

سوال های متداول

آیا در مدرک تحصیلی شما مجازی بودن درج میشود؟

بله برای ورودی های 1401 به  بعد ذکر خواهد شد که شما در واحد الکترونی تحصیل کرده اید

آیا حتما باید در کلاس های واحد حضور پیدا کنید؟ 

بله باید تمامیه کلاس های واحد الکترونیک دانشگاه آزاد را حضور پیدا کنید و تنها میتوانید به تعداد غیبت های مجاز در کلاس ها حضور پیدا نکنید.

 مشروطی در واحد الکترونیک دانشگاه آزاد به چه صورت است؟

  داشتن معدل زیر 12 درا ین داشنگاه  شما شامل مشرطین می شود و همپنین اگر  سه ترم در این دانشگاه متوالی مشروط شویم  و  4 ترم تناوب  مشروط شویم از دانشگاه اخراح می شویم.

به این مطلب امتیاز بدهید.
جهت مشاوره در زمینه واحد الکترونیک دانشگاه آزاد ؛
از سراسر کشور از طریق تلفن ثابت با مرکز مشاوره صدای مشاور تماس حاصل فرمایید.
9099071613 تماس از سراسر کشور از طریق تلفن ثابت بدون گرفتن کد

در صورت عدم دسترسی به تلفن ثابت جهت خریداری بسته های تماس کلیک کنید.

پاسخگویی از 8 صبح الی 12 شب حتی ایام تعطیل
ارسال نظر شما
انتشار یافته : 0 در انتظار بررسی : 1525
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

اینستاگرام صدای مشاور تلگرام صدای مشاور