نرم افزار انتخاب رشته دانشگاه آزاد کنکور 1400 تمامی رشته ها + نحوه کار با آن


جهت مشاوره در زمینه نرم افزار انتخاب رشته دانشگاه آزاد کنکور 1400 تمامی رشته ها + نحوه کار با آن

نرم افزار انتخاب رشته دانشگاه آزاد >> همانطور که همه کنکوریهای عزیز می‌دانند مهمترین مرحله کنکور آزاد انتخاب رشته است و هرچه انتخاب رشته با قوانین درست تری باشند داوطلبان شانس قبولی بالاتری را در رشته مورد نظر خود دارند . می‌توان گفت سرنوشت ساز ترین مرحله در کنکور انتخاب رشته کنکور است

کنکور سراسری و آزاد با هم برگزار میشود.

نرم افزار انتخاب رشته دانشگاه آزاد کنکور

افرادی که متقاضی ادامه تحصیل در دانشگاه آزاد بعد از اعلام نتایج اولیه کنکور سراسری ۱۴۰۰ هستند می توانند با استفاده از کد دسترسی به انتخاب رشته دانشگاه آزاد 1400 و خرید کارت اعتباری انتخاب رشته با مراجعه به سایت مرکز سنجش و پذیرش دانشگاه آزاد به نشانی azmoon.org، برای انجام فرایند انتخاب رشته اقدام نمایند.



نرم افزار انتخاب رشته دانشگاه آزاد بانک اطلاعاتی کنکور دانشگاه آزاد در دوره های قبل است. این نرم افزار با داشتن نتایج و نمرات داوطلبان کنکور سال های گذشته ، به تجزیه و تحلیل اطلاعات ورودی شما می پردازد.

نرم افزار انتخاب رشته سازمان سنجش

انتخاب رشته دانشگاه آزاد


نرم افزار انتخاب رشته دانشگاه آزاد کنکور 1400

پس از اینکه نتایج کنکور آزاد اعلام می شود بزرگترین نگرانی داوطلبان داشتن یک انتخاب رشته اصولی و بر اساس معیارهای درست است . یعنی داوطلبان با در دست داشتن رتبه خود و سهمیه هایی که دارند و همچنین وضعیت بومی‌گزینی می‌خواهند یک انتخاب رشته اصولی داشته باشند و مهم ترین و بهترین نرم افزار متناسب داوطلبان انتخاب رشته دانشگاه آزاد است.

انتخاب رشته مجازی دانشگاه آزاد در اختیار عموم داوطلبان کنکور 1400 قرار گرفته است

برای استفاده از نرم افزار دانشگاه آزاد نیازی نیست که شما تمام اطلاعات آزمونی خود را وارد کنید فقط کافیست با خرید سریال اعتباری انتخاب رشته مجازی وارد سامانه تعیین رشته شوید و با وارد کردن اطلاعات مورد نیاز رشته های پیشنهادی را ببینید.

نکته بسیار مهم

داوطلبان باید توجه داشته باشند که تعداد دفعاتی که می توان یک کارت اعتباری را برای انتخاب رشته مجازی سنجش استفاده نمود محدود است از همین رو به داوطلبان توصیه می‌کنیم تا با حوصله و بررسی همه موارد در انتخاب رشته اقدام نمایند.

در صورتی که نمی دانستید چگونه باید از این نرم افزار استفاده کنید می توانید با سامانه صدای مشاور تماس گرفته و انتخاب رشته خود را به مشاورین مجموعه بسپارید. جهت تماس از تلفن ثابت با شماره 9099071613 تماس بگیرید.

همچنین داوطلبان بسیاری شماره پرونده و کد رهگیری خود را گم کردند که می توانند با استفاده از سیستم پاسخگویی دانشگاه آزاد آن را بازیابی کنند.


مشاوره انتخاب رشته کنکور

همانطور که بارها ذکر کرده ایم انتخاب رشته یکی از مهمترین مراحل کنکور است . چیدمان رشته ها ، انتخاب رشته های اینده دار با بازار کار خوب و.. همگی در رشته انتخابی و آینده شغلی شما تاثیر گذار است.

شما نباید صرفا به انتخاب یک رشته فکر کنید بلکه میبایست به آینده خود در این رشته نیز بیندیشید.

از همین رو به شما کنکوری های عزیز توصیه میکنیم ، در کنار استفاده از نرم افزار انتخاب رشته با یک مشاور مجرب نیز در ارتباط باشید.

از مشاورین خود در رابطه با رشته ها ، دانشگاه های مد نظر ، شهریه دانشگاه ها و…. بپرسید و قبل از انتخاب رشته اطلاعات کافی کسب کنید.

سامانه صدای مشاور گروهی از مشاوران مجرب و خبره در زمینه انتخاب رشته دارد که میتوانید تنها با یک تماس تلفنی با آنها ارتباط برقرار کنید. همچنین در صورت تمایل میتوانید به صورت حضوری با مشاور دلخواه ، فرم پیش نویس انتخاب رشته را تکمیل نمایید.


به این مطلب امتیاز بدهید.
جهت مشاوره در زمینه نرم افزار انتخاب رشته دانشگاه آزاد کنکور 1400 تمامی رشته ها + نحوه کار با آن ؛
از سراسر کشور از طریق تلفن ثابت با مرکز مشاوره صدای مشاور تماس حاصل فرمایید.
9099071613 تماس از سراسر کشور از طریق تلفن ثابت بدون گرفتن کد

در صورت عدم دسترسی به تلفن ثابت جهت خریداری بسته های تماس کلیک کنید.

پاسخگویی از 8 صبح الی 12 شب حتی ایام تعطیل
ارسال نظر شما
انتشار یافته : 0 در انتظار بررسی : 1525
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

اینستاگرام صدای مشاور تلگرام صدای مشاور