نحوه انتخاب واحد در سیستم گلستان در سال تحصیلی 1401


جهت مشاوره در زمینه نحوه انتخاب واحد در سیستم گلستان در سال تحصیلی 1401

نحوه انتخاب واحد در سیستم گلستان


نحوه انتخاب واحد در سیستم گلستان در سال تحصیلی 1401

نحوه انتخاب واحد در سیستم گلستان، هر یک از دانشگاه ها جهت انتخاب واحد دانشجویان، سیستم یک پارچه ای برای خود تعریف کرده اند که در دانشگاه های دولتی هریک از واحدهای آموزشی، سیستم گلستان منحصر به فرد خود را دارند. در ادامه این مقاله ما لینک ورود به سایت گستان را قرار داده ایم تا دانشجویان جهت انتخاب واحد، امکان ورود و دسترسی به این سامانه را به راحتی داشته باشند.

همان طور که مستهظر هستید، در شروع هر نیمسال تحصیلی تمامی دانشجویان موظف هستند جهت انتخاب واحد خود اقدام نمایند. نحوه انتخاب واحد در سیستم گلستان از اهمیت بسیار بالایی برخوردار است زیرا در صورتی که داوطلبی در این بازه زمانی موفق به انتخاب واحد نشد این امکان وجود دارد تا در زمان حذف و اضافه، انتخاب واحد خود را تکمیل نماید. به همین جهت تا انتهای این مقاله با ما همراه باشید تا نحوه انتخاب واحد در سیستم گلستان را به طور کامل آموزش ببینید تا برای ادامه تحصیل دچار مشکل نشوید.

نحوه انتخاب واحد در سیستم گلستان

دانشجویانی که قصد ادامه تحصیل را دارند موظف هستند، با شروع هر نیمسال تحصیلی، پس از مشاهده لیست دروس ارائه شده جهت انتخاب واحد خود در نیمسال تحصیلی اقدام نمایند که در دانشگاه های دولتی و پیام نور، انتخاب واحد دانشجویان در سیستم یکپارچه گلستان انجام میگردد.

دانشجویان بایستی به این نکته توجه داشته باشند، که انتخاب واحد تنها در بازه زمانی مشخص شده ای از سمت دانشگاه ها و به صورت اینترنتی انجام میگردد و در صورتی که دانشجویی به هر دلیلی در این بازه زمانی موفق به انتخاب واحد نشود، این امکان را دارد تا در مهلت حذف و اضافه انتخاب واحد اقدام نماید. چنانچه اگر در این مهلت مجدد هم به موفق به انتخاب واحد نشود، امکان ادامه تحصیل را نخواهد داشت.

تمامی دانشجویان با ورود به سایت گلستان، میتوانند از تمامی امکانات موجود در سایت گلستان استفاده نمایند. امکاناتی همانند، انتخاب واحد، حذف و اضافه، مشاهده برنامه کلاسی گلستان، مشاهده لیست دروس ارائه شده در ترم، دریافت گواهی اشتغال به تحصیل، دریافت انتقالی، انجام امور مربوط به فارغ التحصیلی و …

در ادامه، نحوه انتخاب واحد در سیستم گلستان را مرحله به مرحله توضیح داده ایم.

مرحله اول: در ابتدا بایستی آدرس اینترنتی سیسم گلستان دانشگاه مد نظور خود را وارد نمایید و سپس وارد سامانه شوید.

مرحله دوم: در این مرحله، نام کاربری ( شماره دانشجویی) و گذر واژه خود را وارد نمایید.

مرحله سوم: در این قسمت، گزینه گزارش های آموزش، از بخش درس های ترمی را انتخاب نمایید تا لیستی از دروس ارائه شده در تررم جاری برای شما به نمایش گذاشته شود.

مرحله چهارم: از منوی ثبت نام، گزینه “ثبت نام اصلی” را انتخاب نمایید.

مرحله پنجم: شماره دروس و سایر اطلاعات خواسته شده جهت انتخاب واحد خود، وارد نمایید.

در صورتی که هنگام انتخاب واحد در سیسم گلستان،دچار مشکل شدید و یا رمز عبور خود را فراموش کردید میتوانید با مشاوران ما تماس حاصل فرمایید.

نحوه انتخاب واحد در سیستم گلستان پیام نور

لازم به ذکر است توضیح مختصری در ارتباط با دانشگاه پیام نور بدهیم. این دانشگاه یکی از دانشگاه های شهریه پرداز است که داوطلبان این دانشگاه بایستی هر ساله در شرع هر ترم، مبلغ مشخصی را به عنوان شهریه ترم جاری پرداخت نمایند. دانشجویان پیام نور، در شروع هر نیمسال تحصیلی موظف هستند با مشاهده لیست ارائه شده از دروسی که میتوانند در ترم جاری اخذ نمایند را فرایند انتخاب واحد خود را در سیستم گلستان پیام نور انجام دهند. همان طور که میدانید زمان انتخاب واحد در سیسم گلستان پیام نور، در بازه زمانی مشخصی انجام میشود ک داوطلبان بایستی در زمان مقرر و به صورت اینترنتی، جهت انتخاب واحد خود اقدام نمایند. در ادامه ما نحوه انتخاب واحد در سیسم گلستان پیام نور را برای داوطلبان به طور کامل شرح داده ایم.

دانشجویان دانشگاه پیام نور، جهت انتخاب واحد خود در شروع نیمسال تحصیلی:

[icon name=”check” style=”solid” class=”” unprefixed_class=””] در ابتدا بایستی، وارد “سامانه گلستان دانشگاه پیام نور ” به نشانی reg.pnu.ac.ir شوید.

[icon name=”check” style=”solid” class=”” unprefixed_class=””]  سپس، گزینه “ورود به سیستم” را انتخاب نمایید.

[icon name=”check” style=”solid” class=”” unprefixed_class=””]  در این مرحله از انتخاب واحد، اطلاعات خواسته شده از قبیل: (”  شناسه کاربری یا همان شماره دانشجویی و گذر واژه”) را وارد نمایید.

[icon name=”check” style=”solid” class=”” unprefixed_class=””]  گزینه “گزارش های آموزش” را انتخاب نمایید تا لیستی از دورس ارائه شده در ترم جاری را برای شما به نمایش بگذارد.

[icon name=”check” style=”solid” class=”” unprefixed_class=””]  سپس، از منوی ثبت نام، وارد قسمت “ثبت نام اصلی” شوید.

[icon name=”check” style=”solid” class=”” unprefixed_class=””]  جهت نهایی کردن فرآیند انتخاب واحد خود، “شماره دروس و سایر اطلاعات خواسته شده” را وارد نمایید .




نحوه انتخاب واحد در سیستم گلستان فرهنگیان

دانشگاه فرهنگیان،  این دانشگاه با هدف تربیت معلمان، دبیران و مدیران کارآمد و متعهد تاسیس شده است. داوطلبان این دانشگاه، بایستی دارای شرایط ثبت نام فرهنگیان باشند. همچنین زمان انتخاب واحد دانشگاه فرهنگیان در بازه زمانی مشخصی است که داوطلبان بایست در زمان مقرر با همراه داشتن مدارک لازم جهت ثبت نام در دانشگاه فرهنگیان و همچنین انتخاب واحد اقدام نمایند. در ادامه، نحوه انتخاب واحد در دانشگاه فرهنگیان را به طور کامل برای دانشجویان این دانشگاه شرح داده ایم.

دانشجویان دانشگاه فرهنگیان، جهت انتخاب واحد خود در این سامانه:

[icon name=”check” style=”solid” class=”” unprefixed_class=””] بایستی در ابتدا وارد سامانه گلستان فرهنگیان به نشانی اینترنتی education.cfu.ac.ir شوید.

[icon name=”check” style=”solid” class=”” unprefixed_class=””] سپس، گزینه ورود به سیستم را انتخاب نمایید.

[icon name=”check” style=”solid” class=”” unprefixed_class=””] در این مرحله، بایستی شناسه کاربری(“همان شماره دانشجویی”) و گذر واژه خود را وارد نمایید.

[icon name=”check” style=”solid” class=”” unprefixed_class=””] جهت ارائه لیست دروس ارائه شده در ترم جاری، گزینه گزارش های آموزش را انتخاب نمایید.

سخن آخر:

با شروع هر نیمسال تحصیلی، دانشجویان در بازه زمانی مشخص شده از سمت واحد آموزشی خود، بایستی در سیستم یکپارچه گلستان دانشگاه خود با پرداخت مبلغی تحت عنوان شهریه، جهت انتخاب واحد اقدام نمایند.

به این مطلب امتیاز بدهید.
جهت مشاوره در زمینه نحوه انتخاب واحد در سیستم گلستان در سال تحصیلی 1401 ؛
از سراسر کشور از طریق تلفن ثابت با مرکز مشاوره صدای مشاور تماس حاصل فرمایید.
9099071613 تماس از سراسر کشور از طریق تلفن ثابت بدون گرفتن کد

در صورت عدم دسترسی به تلفن ثابت جهت خریداری بسته های تماس کلیک کنید.

پاسخگویی از 8 صبح الی 12 شب حتی ایام تعطیل

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
انتشار یافته : 0 در انتظار بررسی : 1510
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

اینستاگرام صدای مشاور تلگرام صدای مشاور