نتایج نمونه دولتی 99 – جواب آزمون مدارس نمونه دولتی


جهت مشاوره در زمینه نتایج نمونه دولتی 99 – جواب آزمون مدارس نمونه دولتی

نتایج نمونه دولتی 99


آزمون نمونه دولتی هرسال برای ورود به پایه دهم به صورت سراسری و هماهنگ برگزار میشود. نتایج نمونه دولتی 99 به صورت اینترنتی از سایت هر استان اعلام میشود . ما در این مقاله در رابطه با زمان اعلام نتایج مدارس نمونه دولتی توضیح خواهیم داد.


زمان دقیق اعلام نتایج مدارس نمونه دولتی 99

همانطور که گفتیم نتایج آزمون مدارس نمونه دولتی در هر استان جداگانه اعلام میشود. اما در حالت کلی حدوده 15 روز پس از برگزاری آزمون نتایج در کل کشور اعلام میشود.


چگونه نتایج تیزهوشان را مشاهده کنیم ؟

داوطلبانی که در ثبت نام مدارس نمونه دولتی را انجام داده اند و در جلسه آزمون حضور داشتند ، میتوانند برای دریافت جواب آزمون نمونه دولتی 99 به سایت اعلام نتایج استان خود مراجعه کنند . پس از مشاهده جواب، در صورتی که پذیرفته شده باشند میبایست با مدارک لازمه به مدرسه محل قبولی مراجعه کنند.

نکته ای که باید از آن مطلع باشید این است که دانش آموزانی که در ازمون نمونه دولتی قبول شدند باید در زمان مقرر برای ثبت نام به مدرسه محل قبولی مراجعه کنند زیرا در صورت عدم حضوری به موقع این امر انصراف تلقی میشود .

داوطلبانی که به نتایج خود اعتراض دارند نیز میتوانند در زمان مقرر نسبت به نتایج آزمون خود اعتراض وارد کنند.

درصورتی که آدرس مدارس محل قبولی خود را نمیدانید یا از سایت اعلام نتایج استان خود مطلع نیستید همچنین جهت اعتراض به نتایج نمونه دولتی میتوانید با سامانه صدای مشاور با شماره 9099071613 از تلفن ثابت بدون کد تماس بگیرید.


دانش آموزانی که در لیست ذخیره نمونه دولتی قرار گرفتند :


برخی از داوطلبان در زمان اعلام نتایج مشاهده میکنند که در لیست ذخیره نمونه دولتی قرار گرفته اند. اما لیست ذخیره نمونه دولتی یعنی چه ؟

اول از همه باید دانش آموزان بدانند که مدارس نمونه دولتی برای تحصیل شرایط خاص دارد.

دانش آموزی که در مدارس نمونه دولتی تحصیل میکند باید توجه داشته باشد که ادامه تحصیل در مدارس نمونه دولتی به این شرط ممکن است که شما بعنوان یک دانش آموز در فعالیت های مثبت پرورشی و آموزشی شرکت فعال داشته باشید. اگر از شرایط تحصیل در مدارس نمونه دولتی مطلع نیستید میتوانید با سامانه صدای مشاور تماس بگیرید.

در صورتی که داوطلب شرایط لازم را نداشته باشند ، اجازه ادامه تحصیل به او داده نمیشود. در این مواقع مدارس اقدام به تکمیل ظرفیت خالی شده میکنند.

در این مواقع مدارس ظرفیت خالی خود را اعلام میکنند و آزمونی برگزار میکنند . این آزمون بین افرادی است که در لیست ذخیره نمونه دولتی قرار میگیرند. گاها این ظرفیت خالی مربوط به دانش آموزانی است که اقدام به ثبت نام کرده اند.

5/5 - (1 امتیاز)
جهت مشاوره در زمینه ؛
از سراسر کشور از طریق تلفن ثابت با مرکز مشاوره صدای مشاور تماس حاصل فرمایید.
9099071613 تماس از سراسر کشور از طریق تلفن ثابت بدون گرفتن کد

در صورت عدم دسترسی به تلفن ثابت جهت خریداری بسته های تماس کلیک کنید.

پاسخگویی از 8 صبح الی 12 شب حتی ایام تعطیل
ارسال نظر شما
انتشار یافته : 0 در انتظار بررسی : 1525
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

اینستاگرام صدای مشاور تلگرام صدای مشاور