نتایج تیزهوشان ششم به هفتم | زمان اعلام نتایج آزمون 1401-1402


جهت مشاوره در زمینه نتایج تیزهوشان ششم به هفتم | زمان اعلام نتایج آزمون 1401-1402

داوطلبان ورود به مدارس تیزهوشان برای پایه ششم به هفتم، پس از آن که در آزمون سنجش هوش ششم به هفتم شرکت کردند برای اینکه نتایج خود را مشاهده کنند باید در زمان مقرر اعلام جواب به سایت تیزهوشان hoosh.medu.ir و یا سامانه همگام مراجعه کنند. دانش آموزانی که برای آزمون تیزهوشان تلاش فراوانی کردند نگران جواب تیزهوشان ششم به هفتم هستند از این رو ما در این مقاله زمان و شرایط اعلام نتایج تیزهوشان هفتم و نحوه مشاهده نتایج را برای شما عزیزان توضیح میدهیم

زمان اعلام نتایج تیزهوشان ششم به هفتم 1402-1401

همانطور که میدانید به دلیل شروع کرونا تاریخ آزمون تیزهوشان تغییر کرده است. معمولا اعلام جواب آزمون تیزهوشان یک ماه پس از برگزاری آزمون اعلام میشود و داوطلبان باید از طریق همین سایت و یا اینستاگرام و تلگرام تیزهوشان پیگیری تاریخ اعلام نتایج آزمون تیزهوشان باشند ما در همین مقاله اطلاعیه های جدید را قرار می دهیم. با ما همراه باشید.

به اطلاع دانش آموزان عزیز می رساند ؛ نتایج آزمون استعداد درخشان در پایه هفتم اعلام گردید. از صبر و بردباری شما تا اعلام نتایج تشکر می گردد.

داوطلبان عزیز توجه داشته باشید آخرین اخبار و اطلاعیه ها در پیج اینستاگرام یا تلگرام تیزهوشان صدای مشاور قرار میگیرد. جهت کسب اطلاعات به روز میتوانید عضو شوید

نتایج تیزهوشان ششم به هفتم

نحوه مشاهده نتایج آزمون تیزهوشان ششم به هفتم

داوطلبان عزیز پس از آنکه نتایج آزمون تیزهوشان بر روی سایت hoosh.medu.ir گرفت شما می‌توانید با مراجعه به سایت و کد ملی و رمز همگام خود نتایج را مشاهده کنید.

داوطلبانی که به هر دلیلی رمز همگام خود را گم کرده اند میتوانند با مشاوران سامانه صدای مشاورتماس گرفته و راهنمایی لازم در این زمینه را دریافت کنند.

45898

شماره ویژه استان تهران 9099071613

اعتراض به جواب آزمون تیزهوشان ششم به هفتم 1402-1401

اگر دفترچه ثبت نام آزمون تیزهوشان ششم به هفتم را مطالعه کرده باشید می دانید که می توانید به نتایج آزمون تیزهوشان اعتراض کنید. حدوداً یک هفته پس از اعلام جواب آزمون تیزهوشان داوطلبانی که پذیرفته نشده‌اند می‌توانند به مواردی که اعتراض دارند در زمان مقرر اعتراض خود را ثبت کنند.

check cross mark symbol 1639 7756مواردی که شما می توانید در آن اعتراض خود را ثبت کنید به شرح زیر است :

وجود خطا در محاسبه تراز و نمره کل

عدم تطابق در کارنامه داوطلب و پاسخ برگ وی که در سامانه بارگذاری شده است. (عدم تطابق در تعداد پاسخ های صحیح و نادرست و پاسخ داده نشده در کارنامه داوطلب و پاسخ برگ آن)

عدم اعمال قانون پذیرش مربوط به دانش آموزان دو قلو و یا چندقلو

مطابقت نداشتن اولویت های ثبت شده در کارنامه دانش آموز

سایر موارد

مشاوره تیزهوشان پایه هفتم و نهم

بسیاری از والدین هستند که سختگیری زیادی بر روی قبولی فرزندانشان در آزمون تیزهوشان را دارند. ابتدا باید به این والدین بگوییم که مدارس تیزهوشان ویژه دانش آموزانی است که ضریب هوشی بالاتری دارند پس سختگیری زیاد مشکل را حل نمیکند. قرار نیست همه دانش آموزان به مدرسه تیزهوشان بروند.

نکته دوم دانش آموزان است که در صورت عدم پذیرش در مدارس تیزهوشان بسیار افسرده میشوند. نمیتوان گفت همه دانش آموزانی که در مدارس تیزهوشان تحصیل میکنند آینده بهتری دارند و دانش آموزانی که در این مدارس نیستند موفق نمیشوند. قبولی در مدارس تیزهوشان تضمینی بر موفقیت شما ندارد. همه چیز به شما بستگی دارد . از همینجا تلاش خود را کرده و بهترین رشته و دانشگاه را از آن خود کنید.

در صورت نیاز به مشاوره در رابطه با انتخاب بهترین مدرسه در محل زندگی خود با سامانه صدای مشاور با تلفن های ذکر شده تماس بگیرید. 901400071611 از تلفن ثابت بدون کد

با آرزوی موفقیت برای شما دانش آموزان عزیز/صدای مشاور

به این مطلب امتیاز بدهید.
جهت مشاوره در زمینه نتایج تیزهوشان ششم به هفتم | زمان اعلام نتایج آزمون 1401-1402 ؛
از سراسر کشور از طریق تلفن ثابت با مرکز مشاوره صدای مشاور تماس حاصل فرمایید.
9099071613 تماس از سراسر کشور از طریق تلفن ثابت بدون گرفتن کد

در صورت عدم دسترسی به تلفن ثابت جهت خریداری بسته های تماس کلیک کنید.

پاسخگویی از 8 صبح الی 12 شب حتی ایام تعطیل
ارسال نظر شما
انتشار یافته : 0 در انتظار بررسی : 1525
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

اینستاگرام صدای مشاور تلگرام صدای مشاور