مشاوره تلفنی انتخاب رشته کنکور انسانی 1400 (غیرحضوری)


جهت مشاوره در زمینه مشاوره تلفنی انتخاب رشته کنکور انسانی 1400 (غیرحضوری)

مشاوره تلفنی انتخاب رشته کنکور انسانی


مشاوره تلفنی انتخاب رشته کنکور انسانی 1400


کنکور انسانی نیز مانند کنکور ریاضی با کاهش تعداد متقاضی روبرو بوده است. اکثریت داوطلبانی که در کنکور انسانی شرکت کرده اند به دنبال یکی از رشته های حقوق ، روانشناسی و یا حسابداری هستند. برای قبولی در این سه رشته رقابت بالایی در کنکور سراسری 1400 وجود دارد.

نگرانی اکثریت داوطلبان کنکور انسانی پس از دریافت نتایج کنکور 1400 و مشاهده رتبه این است که ، با رتبه که بدست آوردم چه رشته ای و در چه دانشگاهی پذیرفته میشوم؟

در این مرحله چیزی که اهمیت دارد انتخاب رشته خوب و اصولی است. در صورتی که انتخاب رشته دقیق و اصولی داشته باشید میتوانید با توجه به رتبه کسب کرده ، بهترین نتیجه را دریافت کنید.

لازمه این عمل آشنایی با کارنامه انتخاب رشته انسانی ، رتبه قبولی کنکور انسانی ، تاثیر سهمیه در انتخاب رشته انسانی و انتخاب رشته دانشگاه آزاد کنکور انسانی می باشد که ما میتوانید همه  را از مشاوران مجرب بپرسید.

go top


مشاوره تلفنی انتخاب رشته کنکور آزاد و سراسری 1400 (غیرحضوری)




مشاوره تلفنی انتخاب رشته کنکور انسانی 1400

مشاوره با یک کارشناس مجرب و دریافت راهنمایی لازم در رابطه با انتخاب رشته کنکور 1400 میتواند کمک بزرگی در مراحل انتخاب رشته کنکور 1400 باشد. زیرا پر کردن فرم انتخاب رشته نکات بسیار مهمی دارد که همه داوطلبان نمیدانند.


دو روش برای پرسیدن سوالات خود از کارشناسان دارید : میتوانید جهت کسب اطلاعات روی لینک مورد نظر کلیک کنید


مشاوره حضوری انتخاب رشته کنکور 1400


مشاوره تلفنی انتخاب رشته کنکور 1400


چرا انتخاب رشته تلفنی؟

شاید شما به مزایای انتخاب رشته تلفنی در این روزهای کرونایی فکر نکرده باشید. همه ما میدانیم که زمان انتخاب رشته در مراکز انتخاب رشته ازدحام جمعیت است. پس در این شرایط ، انتخاب رشته و مشاوره تلفنی میتواند بهترین گزینه باشد. همچنین پس از مشاوره تلفنی میتوانید قرار انتخاب رشته حضوری بگذارید.


جهت مشاوره تلفنی انتخاب رشته کنکور انسانی 1400 – 1401 با شماره های زیر تماس بگیرید 

45898

تماس از تلفن ثابت بدون کد 9099071613

شماره ویژه استان تهران 9099071613



زمان انتخاب رشته کنکور انسانی

یکی از عمده نگرانی داوطلبان زمان انتخاب رشته کنکور است .در سال های گذشته کنکور در زمان مشخصی برگزار میشد و همواره از زمان حدودی اعلام نتایج آن مطلع بودیم. اما امسال با تغییر تاریخ کنکور زمان دقیقی از انتخاب رشته کنکور در دست نداریم. از همین رو شما عزیزان جهت اطلاعات و زمان دقیق انتخاب رشته می توانید به کانال تلگرام و اینستاگرام کنکور بپیوندید تا جدیدترین اطلاعیه ها را دریافت کنید همچنین در این مقاله از زمان انتخاب رشته کنکور سراسری را قرار می دهیم.


جهت عضویت در صفحه اینستاگرام کنکور صدای مشاور کلیک کنید .

اینستاگرام صدای مشاور


check marks 108855 514به دلیل ادغام کنکور سراسری و دانشگاه آزاد کلیه داوطلبانی که در کنکور سراسری 1400 ثبت نام کرده و در زمان برگزاری کنکور در جلسه آزمون حضور داشته اند ، می توانند با توجه به توضیحات کارنامه کنکور سراسری خود در صورت مجاز بودن ، در انتخاب رشته دانشگاه آزاد نیز 1400 شرکت کنند .


شرکت در انتخاب رشته دانشگاه آزاد 1400 نیازی به اعلام علاقه مندی در زمان ثبت نام کنکور سراسری 1400 ندارد و حتی داوطلبانی که در زمان ثبت نام تنها به منظور انتخاب رشته محل های دانشگاه های سراسری شرکت کرده بودند در صورت تمایل می توانند با پرداخت هزینه در مرحله انتخاب رشته دانشگاه آزاد 1400 شرکت نمایند .


به این مطلب امتیاز بدهید.
جهت مشاوره در زمینه مشاوره تلفنی انتخاب رشته کنکور انسانی 1400 (غیرحضوری) ؛
از سراسر کشور از طریق تلفن ثابت با مرکز مشاوره صدای مشاور تماس حاصل فرمایید.
9099071613 تماس از سراسر کشور از طریق تلفن ثابت بدون گرفتن کد

در صورت عدم دسترسی به تلفن ثابت جهت خریداری بسته های تماس کلیک کنید.

پاسخگویی از 8 صبح الی 12 شب حتی ایام تعطیل
ارسال نظر شما
انتشار یافته : 0 در انتظار بررسی : 1521
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

اینستاگرام صدای مشاور تلگرام صدای مشاور