ظرفیت ارشد وزارت بهداشت دانشگاه آزاد 1400


جهت مشاوره در زمینه ظرفیت ارشد وزارت بهداشت دانشگاه آزاد 1400

ظرفیت ارشد وزارت بهداشت دانشگاه آزاد 1400

ظرفیت ارشد وزارت بهداشت دانشگاه آزاد 1400 


برای اینکه بتوانیم یک انتخاب رشته اصولی داشته باشیم،باید به ظرفیت رشته ها توجه ویژه ایی داشته باشیم.ظرفیت رشته ها از دفترچه به دست می آید.در این مقاله می خواهیم تعداد پذیرش ارشد وزارت بهداشت دانشگاه آزاد 1400 را بررسی کنیم./ظرفیت ارشد وزارت بهداشت دانشگاه آزاد 1400


ظرفیت ارشد وزارت بهداشت دانشگاه آزاد 1400

برای پی بردن به ظرفیت دانشگاه ها باید دفترچه ی انتخاب رشته را به دقت مطالعه کرد چرا که در دفترچه مسایلی از قبیل ظرفیت ها را به خوبی توضیح داده.دفترچه ی انتخاب رشته ی 1400 هنوز منتشر نشده هنگامی که دفترچه را مطالعه کنید خواهید دید که ظرفیت ها چگونه است.به محض انتشار این مقاله ویرایش می شود.


دفترچه ارشد وزارت بهداشت دانشگاه آزاد 1400 (به زودی)


ظرفیت پذیرش دانشگاه‌های پذیرنده دانشجو رایگان و شهریه‌ای در دانشگاه‌های علوم پزشکی، دانشگاه آزاد اسلامی و موسسات آموزش عالی وابسته به وزارت بهداشت —– نفر اعلام شده است که از این تعداد —– نفر ظرفیت دوره‌های روزانه دانشگاه‌های علوم پزشکی است و —– نفر ظرفیت به شهریه پردازها اختصاص دارد.

همچنین کارنامه و پاسخنامه هر داوطلب شرکت کننده در جلسه آزمون با کد رهگیری، فقط از طریق سامانه اینترنتی مرکز سنجش آموزش پزشکی به آدرس http://sanjeshp.ir قابل رویت و دریافت است.

ثبت نام معدل مقطع کارشناسی، به میزان ۲۰ درصد در نمره کل تراز موثر است. با توجه به اختلاف سطح معدل فارغ التحصیلان دانشگاه های سراسر کشور، ابتدا نمره معدل داوطلبان با استفاده از روش علمی تراز می شود.


همانطور که در ابتداتوضیح دادیم بلافاصله بعد از اعلام ظرفیت نهایی رشته های ارشد وزارت بهداشت جزئیات دراین صفحه در اختیار شما قرار داده خواهد شد. در صورتی که قصد شرکت در کنکور سال 1400 را دارید و از زمان و نحوه ثبت نام کنکور ارشد وزارت بهداشت مطلع نیستید پیشنهاد میکنم مقاله مهلت ثبت نام ارشد وزارت بهداشت 1400 را مطالعه نمایید.


به این مطلب امتیاز بدهید.
جهت مشاوره در زمینه ظرفیت ارشد وزارت بهداشت دانشگاه آزاد 1400 ؛
از سراسر کشور از طریق تلفن ثابت با مرکز مشاوره صدای مشاور تماس حاصل فرمایید.
9099071613 تماس از سراسر کشور از طریق تلفن ثابت بدون گرفتن کد

در صورت عدم دسترسی به تلفن ثابت جهت خریداری بسته های تماس کلیک کنید.

پاسخگویی از 8 صبح الی 12 شب حتی ایام تعطیل
ارسال نظر شما
انتشار یافته : 0 در انتظار بررسی : 1521
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

اینستاگرام صدای مشاور تلگرام صدای مشاور