سایت سنجش پزشکی کشور sanjeshp.ir


جهت مشاوره در زمینه سایت سنجش پزشکی کشور sanjeshp.ir

سایت سنجش پزشکی کشورsanjeshp.ir سامانه ای است که به منظور ثبت نام و اطلاع رسانی در مراحل مختلف آزمون های مربوط به رشته های پزشکی طراحی شده است.

همان طور که می دانید سازمان سنجش آموزش کشور، یکی از سازمان مهم کشور است که هر ساله اقدام به برگزاری آزمون های مختلف تحصیلی در مقاطع و زمینه های گوناگون می نماید و علاقمندان به تحصیل در مقاطع بالاتر با استفاده از امکانات و اطلاعیه های موجود در این سایت نسبت به ثبت نام و انجام سایر امور خود اقدام می نمایند. ولی با توجه به اهمیت و حساسیت آزمون های مربوط به رشته های پزشکی وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی کشور نیز به طور جداگانه اقدام به برگزاری آزمون های مختلف در حوزه پزشکی و در مقاطع مختلف مانند کارشناسی ارشد و دکتری  می کند.

 این سازمان برای رفع نیازها در زمینه ثبت نام ، برگزاری آزمون ، گزینش، پذیرش، انتشار اطلاعیه های مختلف در زمینه های گوناگون، پرداخت هزینه های مربوط به آزمون ها و مشاهده نتایج آزمون های برگزار شده اقدام به راه اندازی سامانه الکترونیکی  مخصوص رشته های دانشگاه های علوم پزشکی کشور، با نام سامانه مرکز سنجش و آموزش پزشکی کشور نموده است. سازمان علوم پزشکی کشور که خود مسئولیت برگزاری آزمون های این حوزه را به عهده دارد بر سامانه گفته شده نیز نظارت دارد تا متقاضیان مربوط به گروههای پزشکی بتوانند ضمن اطلاع از همه شرایط آزمون های خود براحتی مراحل لازم برای شرکت در آزمون ها و دوره های مختلف را طی نمایند.

معرفی سایت سنجش پزشکی کشور sanjeshp.ir

سامانه سازمان سنجش پزشکی کشور که  زیر نظر سازمان علوم پزشکی کشور طراحی شده جهت اطلاع رسانی و ارائه خدمات برای گروههای علوم پزشکی و برگزاری آزمون هایی مانند آزمون کارشناسی ارشد وزارت بهداشت کشور، مثل آزمون داندانپزشکی و داروسازی، آزمون جامع علوم پایه و… ایجاد شده است.

به طور کلی تمام اطلاعیه های مربوط به تمام آزمون های پزشکی از طریق سایت به نشانی اینترنتی sanjeshp.ir

اطلاع رسانی می شود و برای اطلاع در زمینه برگزاری آزمون ها و همچنین آگاهی از سایر نکات مربوط به آزمون های زیر گروه علوم پزشکی می توانید با مراجعه به سایت یاد شده اقدام کنید.

این سایت دارای بخش های و فیلدهای مختلفی بوده که هر کدام از این بخش ها مخصوص افراد خاص و برای شرکت در آزمون های مختلفی است.

ورود به سایت  سنجش آموزش پزشکی کشور

همان طور که پیشتر هم گفته شد با توجه به اینکه ثبت نام در آزمون رشته های پزشکی برای مقاطع بالاتر مانند کارشناسی ارشد و دکتری از طرق سامانه سنجش آموزش پزشکی انجام می پذیرد لازم است کلیه متقاضیان از بخش ها و امکانات مختلف ارائه شده در این سامانه آگاهی لازم را داشته باشند تا بتوانند در هنگام مراجعه به این سایت از بخش های مختلف سایت به فراخور نیاز خود استفاده نمایند

ابتدا برای ورود و استفاده از امکانات موجود در سامانه سنجش آموزش پزشکی کشور نشانی اینترنتی سامانه یعنی عبارت  sanjeshp.ir

را در مرورگر خود سرچ نمایید.

بعد از کلیک و سرچ، در صفحه اول گزینه های مختلفی برای شما به نمایش در می آیند، سایت سازمان سنجش آموزش پزشکی کشور به عنوان اولین گزینه برای شما نشان داده می شود. با کلیک بر روی این گزینه وارد سایت سنجش آموزش پزشکی کشور می شوید.

می توانید با توجه به بخش ها و گزینه های مختلف موجود در سایت نسبت به ثبت نام یا سایر امور مد نظر خود اقدام نمایید

بخش های مختلف سایت سنجش  پزشکی وزارت بهداشت

با طی مراحل بالا و به راحتی وارد سامانه سنجش آموزش پزشکی کشور شدید، با ورود به این سایت با بخش ها و امکانات مختلف موجود در سایت روبرو می شوید

بخش های کارشناسی ارشد، دندانپزشکی، داروسازی، پزشک پژوهشگر، دکتری تخصصی، آزمون های توجیهی بدو خدمت، آزمون های زبان ، آزمون های استخدامی، دوره آموزش عالی بهداشت عمومی، بخش مربوط به آزمون جذب ارزیابان اعتبار بخشی مراکر درمانی و… از جمله بخش های موجود در این سامانه هستند.

با مشاهده دقیق تر بخش های مختلف سایت میتوانید از آخرین اطلاعیه ها و اخبار مربوط به تمامی گزینه های یاد شده کسب اطلاع کنید.

سایت سنجش پزشکی ارشد کارشناسی ارشد

یکی از بخش های مهم و پر استفاده سایت سنجش پزشکی کشور بخش کارشناسی ارشد آن است . هر ساله داوطلبان زیادی برای شرکت در این آزمون واطلاع از ضوابط و شرایط برگزاری آزمون ها به این سایت مراجعه می کنند.

متقاضیان شرکت در آزمون کارشناسی ارشد رشته های مختلف پزشکی با استفاده از این بخش می توانند نسبت به ثبت نام در این آزمون اقدام نمایند.

مراحل مختلف ثبت نام و پرداخت هزینه های مربوط به آزمون کارشناسی ارشد از طریق همین سایت انجام می شود. پس از پایان آزمون هم طبق اطلاعیه های منتشره در مورد زمان اعلام نتایج در همین سایت، می توانید با مراجعه مجدد به سایت سنجش پزشکی کشور از نتایج آزمون کارشناسی ارشد مطلع شوید.

استفاده از این بخش و سایر بخش های سایت بسیار ساده و راحت می باشد. با کلیک بر روی گزینه مربوط به کارشناسی ارشد با دو زیر گزینه ارشد و علوم قرآنی و حدیث در سلامت مواجه می شوید. با کلیک بر روی گزینه ارشد با کلیه اطلاعیه ها ی مربوط به آزمون این مقطع آموزشی مانند اعلام نتایج، کارنامه نهایی، ثبت نام آزمون و اطلاعیه های مختلف دیگر مواجه شده و می توانید با توجه به نیاز خود از بخش های مختلف استفاده نمایید.

بخش دکتری سایت سنجش پزشکی sanjeshp.ir phd

یکی از آزمون های وزارت بهداشت، آزمون دکتری سایت سازمان سنجش است. یکی از بخش های مختلف سایت sanjeshp.ir قسمت مربوط به دکتری هست. هر ساله آزمون دکتری در رشته های مختلف پزشکی و در زمان مقرر برگزار می شود . داوطلبان برای شرکت در این آزمون و ثبت نام و طی کامل همه مراحل باید به این سایت و قسمت دکتری موجود در منو سمت راست مراجعه کنند

برای شرکت در آزمون دکتری تخصصی یا ph.d بر روی همین گزینه کلیک نمایید

پس از کلیک بر روی این گزینه با بخش های مختلفی مواجه می شوید یکی از این قسمت ها، قسمت دکتری تخصصی است. با مراجعه به این بخش از کلیه اطلاعیه ها و مراحل ثبت نام در آزمون دکتری تخصصی مطلع شوید

همان طور که گفته شد علاوه بر دو مورد گفته شده بخش های مختلف دیگری مانند دندان پزشکی، داروسازی، آزمون زبان، آزمون ملی و… نیز در سایت موجود می باشد که می توانید با توجه به رشته تحصیلی و مقطع تحصیلی خود از تمامی موارد مربوط به آن اطلاع حاصل نمایید.

جمع بندی در مورد sanjeshp.ir

همان طور که پیش تر نیز گفته شد وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی هر ساله  اقدام به برگزاری آزمون های مختلف در گروه رشته های پزشکی می نماید. با مراجعه به سامانه اینترنتی sanjeshp.ir

می توانید از مراحل مختلف برگزاری آزمون ها اطلاع پیدا کنید.

این سایت دارای بخش های مختلفی مانند کارشناسی ارشد، دکتری تخصصی، آزمون زبان و… بوده ، می توانید ضمن ثبت نام در مقاطع مختلف ، پرداخت هزینه ها و…در مورد شرایط و زمان برگزاری آزمون ها نیز اطلاعات لازم را کسب نمایید.

به این مطلب امتیاز بدهید.
جهت مشاوره در زمینه سایت سنجش پزشکی کشور sanjeshp.ir ؛
از سراسر کشور از طریق تلفن ثابت با مرکز مشاوره صدای مشاور تماس حاصل فرمایید.
9099071613 تماس از سراسر کشور از طریق تلفن ثابت بدون گرفتن کد

در صورت عدم دسترسی به تلفن ثابت جهت خریداری بسته های تماس کلیک کنید.

پاسخگویی از 8 صبح الی 12 شب حتی ایام تعطیل

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
انتشار یافته : 0 در انتظار بررسی : 1528
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

اینستاگرام صدای مشاور تلگرام صدای مشاور