سایت راهبران تیکتینگ rahbaran.medu.ir


جهت مشاوره در زمینه سایت راهبران تیکتینگ rahbaran.medu.ir

Picture1


سایت راهبران تیکتینگ rahbaran.medu.irr


سایت راهبران تیکتینگ rahbaran.medu.ir، لازم به ذکر است که خدمت مدیران عرض کنیم که درراستای توسعه امکانات و پشتیبانی و پاسخگویی به مشکلات سامانه های دانش آموزی سایتی با عنوان سایت راهبران راه اندازی شده است که در ادامه این مقاله به توضیحات بیشتری در ارتباط با سایت راهبران تیکتینگ میپردازیم.



سایت پیش دبستانی مجازی rahbaran.medu.ir، این سایت توسط وزارت آموزش و پرورش در راستای هدف  ثبت نام در طرح ویژه پیش دبستانی مجازی جهت ثبت نام دانش آموزان این پایه راه اندازی شده است. والدین این دسته از دانش آموزان این امکان را دارند با  با مراجعه به این سامانه علاوه بر ثبت نام در طرح پیش دبستانی از دیگر امکانات این مدارس بهره مند شوند.



با شیوع گسترده ویروس کرونا، طرح جدیدی با عنوان طرح پیش دبستانی مجازه ارائه شد که هدف از این طرح  کاهش ثبت نام نوآموزان پیش دبستانی به صورت حضوری است. والدین نوآموزان این امکان را دارند تا با مراجعه به سایت پیش دبستانی به آدرس rahbaran.medu.ir ثبت نام فرزندان خود را انجام دهند.



در صورتی که والدینی موفق ه ثبت نام پیش دبستانی و یا دریافت آموزش های این پایه برای فرزندان خود نشده اند،  این امکان را دارند تا با عضویت  در سایت پیش دبستانی مجازی از تمامی امکانات این سایت بهره مند شوند. از این رو برای کسب اطلاعات بیشتر شما در ادامه این مقاله نحوه عضویت در این سامانه و تکمیل فرم ثبت نام پیش دبستانی مجازی سایت راهبران آموزش و پرورش را به طور کامل شرح داده ایم.


اقدامات و امکانات سایت راهبران rahbaran.medu.ir

TIK 2 در سایت rahbaran.medu.ir ، تمامی مسائل و مشکلات مربوط به سامانه های آموزش و پرورش از جمله سیدا و پادا از این طریق سامانه راهبران اطلاع رسانی میگردد.

TIK 2 از مورخ ۴بهمن ماه روز دوشنبه به موارد ارسالی در شبکه های مجازی و مکاتبه از طریق *اتوماسیون اداری* ترتیب اثر داده نخواهد شد و صرفا ثبت مشکلات در سامانه تیکتینگ مبنای پیگیری خواهد بود.

TIK 2 لازم به ذکر است که در سایت راهبران به نشانی rahbaran.medu.ir، در این سامانه تمامی مسائل و مشکلاتی که در سطح منطقه و استان قابل انجام می باشد توسط کارشناسان مربوطه در سطح منطقه و یا استان پاسخ داده به کاربران پاسخ داده میشود و در صورت نیاز به ارجاع به سطح بالاتر اقدام مقتضی صورت میپذیرد.

TIK 2 کارشناسان فناوری مناطق این امکان را دارند تا برای دریافت رمز سامانه نسبت به هماهنگی با رییس اداره فناوری استان اقدام نمایند.

TIK 2 کارشناسان فناوری شهرستان ها و مناطق نیز این افراد این امکان را دارند، مدیران مدارس را به عنوان کاربر در سامانه rahbaran.medu.ir تعریف نمایند.

TIK 2   شایسته است همکاران گرامی با جدیت واهتمام نسبت به اطلاع رسانی شایسته اقدام نمایند.


[icon name=”check” style=”solid” class=”” unprefixed_class=””] فایل آموزشی سامانه راهبران


آموزش تصویری ورود به سایت راهبران

Click 1




به این مطلب امتیاز بدهید.
جهت مشاوره در زمینه سایت راهبران تیکتینگ rahbaran.medu.ir ؛
از سراسر کشور از طریق تلفن ثابت با مرکز مشاوره صدای مشاور تماس حاصل فرمایید.
9099071613 تماس از سراسر کشور از طریق تلفن ثابت بدون گرفتن کد

در صورت عدم دسترسی به تلفن ثابت جهت خریداری بسته های تماس کلیک کنید.

پاسخگویی از 8 صبح الی 12 شب حتی ایام تعطیل

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
انتشار یافته : 0 در انتظار بررسی : 1521
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

اینستاگرام صدای مشاور تلگرام صدای مشاور