دانلود دفترچه ثبت نام بدون کنکور دانشگاه آزاد


جهت مشاوره در زمینه دانلود دفترچه ثبت نام بدون کنکور دانشگاه آزاد

هر ساله در دو نوبت مهر و بهمن،دفترچه ثبت نام بدون کنکور دانشگاه آزاد در سایت این دانشگاه قرار میگیرد،لازم به بیان است که لیست رشته های دفترچه ها بر اساس مقطع تحصیلی کاردانی و کارشناسی پیوسته و ناپیوسته با یکدگیر یکسری تفاوت هایی دارد همچنین شرایط اختصاصی دفترچه ثبت نام بدون کنکور دانشگاه آزاد برای مقاطع مختلف با یکدیگر یکسان نیست.شرایط و لینک دانلود هر یک از دفترچه های ثبت نام بدون کنکور کاردانی پیوسته،کاردانی ناپیوسته،کارشناسی پیوسته کارشناسی ناپیوسته در پایین قرار داده شده.

دانلود دفتر چه ثبت نام بدون کنکور دانشگاه آزاد ورودی مهر یا نیم سال اول

بین دفترچه ورودی مهر و آبان تفاوت هایی وجود دارد، و اصولا داوطلبین ورودی مهر باید دفترچه مختص به خود را دانلود کنند , همچنین باید مقدمه و جززیات دفترچه را بخوانند و سپس اقدام به انتخاب رشته برای ثبت نام بدون کنکور دانشگاه آزاد بکنند.اصولا زمان انتشار دفترچه انتخاب رشته بدون کنکور دانشگاه آزاد برای ورودی های مهر همزمان با آغاز ثبت نام می باشد. و تفاوت آنچنانی ندارد.

البته بر اساس این که شما در چه مقطع تحصیلی هستید برای دانلود این که با کدام دفترچه انتخاب رشته کنید، تفاوت ایجاد میشود که در جدول زیر برای شما کاملا شرح میدهیم

مقطعلینک دفترچه 1400لینک دفترچه 1401
کارشناسی پیوستهدانلود دفترچهدانلود دفترچه
کارشناسی ناپیوستهدانلود دفترچهدانلود دفترچه
کاردانی پیوستهدانلود دفترچهدانلود دفترچه
کاردانی ناپیوستهدانلود دفترچهدانلود دفترچه

داخل دفترچه ثبت نام شرایطی اختصاصی که مربوط به مقطع تحصیلی هست و شرایط عمومی برای بیان شده تعاریف در مورد مقاطع تحصیلی ، همچنین قسمت مهم آن مربوط به بخش سهمیه های پذیرش می باشد که باید دقت بفرمایید بخش مهم تر آن برای مقررات وظیفه عمومی برای داوطلبین پسر می باشد که در صورت نداشتن ثبت نام شما بی اثر می باشد.

یکی دیگر از بخش های دفترچه ثبت نام بدون کنکور دانشگاه آزاد قسما وام و تصحیلات می باشد که که در طول دوره تحصیلی به شما داده می شود ، همچنین در جدول شهره های اتابع افغانی از تردد در آنها منع شده قرار داده شده که کمک میکند که داوطلبین افغانی از ثبت نام دانشگاه آزاد در آن شهر ها خودد اری نمایند

شرایط اختصاصی دفتر چه ثبت نام بدون کنکور

  • کارشناسی پیوسته

متقاضیان دارای دیپلم نظام آموزشی جدید نظری فنی حرفه ایی و کاردانش و بزرگسالان و نظام سالی واحدی یا ترمی واحدی ،نظام قدیم چهارساله و همچنین فنی حرفه و کاردانش نظام قدیم هنرستان که دارای مدرک پیش دانشگاهی و کاردانی یا همان فوق دیپلم هستند میتوانند از این دفترچه استفاده کنند.

⚠️ کسانی که دیپلم فنی حرفه ای و کاردانش نظام قدیم و هنرستان که مدرک پیش دانشگاهی و مدرک فوق دیپلم ندارد حق ندارند در دوره بدون کنکور کارشناسی پیوسته شرکت کنند.

  • کارشناسی ناپیوسته

متقاضیان با مدرک کاردانی پیوسته،ناپیوسته وفوق دیپلم دانشگاه علمی هستند میتوانند در این دوره ثبت نام کنند.

  • کاردانی نا پیوسته

داوطلبین متقاضی برای ثبت نام این دوره باید دیپلم نظام آموزشی جدید،پیش دانشگاه نظام سالی-واحدی یا ترمی واحدی ، دیپلم متوسطه نظام قدیم و مدرک کاردانی یا همان فوق دیپلم داشته باشند.

  • کاردانی پیوسته

دارندگان مدرک نظام جدید شامل نظری،کار و دانش و فنی حرفه ایی میتوانند در این مقطع انتخاب کنند و دارندگان مدرک نظام قدیم کاردانش و هنرستان و فنی حرفه ایی فقط باید رشته های را انتخاب کنند که متناسب به رشته تحصیلی در دیپلم انها بوده است.

⚠️کسانی که مدرک دیپلم کاردانش دارند در صورت پذیرفتـه شدن در رشته متناسب با دیپلم خود ملزم بـه گذرانـدن
حداکثر 14 واحد جبرانی هستند.

دانلود دفتر چه انتخاب رشته بدون کنکور دانشگاه آزاد ورودی بهمن یا نیم سال دوم

داوطلبینی که برای نیم سال دوم یعنی ورودی بهمن میخواهند برای ثبت نام در دانشگاه آزاد اسلامی اقدام کنند باید از دفترچه های زیر استفاده کنند،دفترچه انتخاب رشته بدون کنکور ترم بهمن نسبت به دفترچه مهر ماه دانشگاه آزاد اختلافاتی در رشته های وظرفیت دارد که این اختلاف ناشی از این است که دانشگاه به علت پر شدن ظرفیت، امکانات محیطی توانایی پذیرش در رشته را دارد یا خیر، دفترچه مهر ماه 1401 هنوزم منتشر نشده است که به محض انتظار در همین سایت قرار خواهد گرفت.

مقطع لینک دفترچه 1400لینک دفترچه 1401
کارشناسی پیوستهبه محض انتشار قرار خواهد گرفت
کارشناسی ناپیوستهبه محض انتشار قرار خواهد گرفت
کاردانی پیوستهبه محض انتشار قرار خواهد گرفت
کاردانی ناپیوستهبه محض انتشار قرار خواهد گرفت

5/5 - (1 امتیاز)
جهت مشاوره در زمینه دانلود دفترچه ثبت نام بدون کنکور دانشگاه آزاد ؛
از سراسر کشور از طریق تلفن ثابت با مرکز مشاوره صدای مشاور تماس حاصل فرمایید.
9099071613 تماس از سراسر کشور از طریق تلفن ثابت بدون گرفتن کد

در صورت عدم دسترسی به تلفن ثابت جهت خریداری بسته های تماس کلیک کنید.

پاسخگویی از 8 صبح الی 12 شب حتی ایام تعطیل

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
انتشار یافته : 0 در انتظار بررسی : 1525
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

اینستاگرام صدای مشاور تلگرام صدای مشاور