دفترچه انتخاب رشته 99 تجربی – لینک دانلود pdf


جهت مشاوره در زمینه دفترچه انتخاب رشته 99 تجربی – لینک دانلود pdf

 PDFدفترچه انتخاب رشته 99


” دفترچه انتخاب رشته 99 تجربی “

میتوان گفت کنکور تجربی پرمتقاضی ترین کنکور در بین گروه های آزمایشی است. رشته های پرطرفدار کنکور تجربی عبارتند از: پزشکی ، دندانپزشکی ، پرستاری ، هوشبری ، مامایی و … است. ظرفیت پذیرش در این رشته ها کم و تقاضا زیاد است از همین رو قبولی در این رشته ها بسیار سخت است. پس زمانی که اقدام به انتخاب رشته ۹۹ تجربی می کنید باید دقت کافی در چیدمان رشته ها در فرم انتخاب رشته داشته باشید زیرا کوچکترین اشتباهی در چیدمان می‌تواند نتایج را به صورت کلی تغییر دهد. به داوطلبان کنکور سراسری تجربی اکیداً توصیه می کنیم رشته های پرطرفدار را در ابتدای فرم انتخاب رشته وارد کنند و حتماً از یک مشاور انتخاب رشته اطلاعات لازم در رابطه با انتخاب رشته را دریافت کنند.

بعد از اعلام نتایج کنکور سراسری تجربی ۹۹ داوطلبان به سایت سازمان سنجش مراجعه کرده و کارنامه اولیه کنکور سراسری خود را دریافت می کنند. داوطلبانی که نتایج اولیه کنکور سراسری تجربی ۹۹ را مشاهده کردند و مجاز به انتخاب رشته در دوره های مختلف شدند میتوانند پس از آن اقدام به دانلود دفترچه انتخاب رشته کنکور تجربی ۹۹ کرده و فرم مربوطه انتخاب رشته را تکمیل کنند.


دانلود دفترچه انتخاب رشته کنکور سراسری تجربی 99


پس از برگزاری کنکور سراسری 99 و همزمان با اعلام نتایج اولیه کنکور سراسری،دفترچه انتخاب رشته کنکور سراسری تجربی 99 نیز منتشر می شود و داوطلبان پس از مشاهده کارنامه اولیه می توان دفترچه انتخاب رشته کنکور تجربی 99 را دانلود کرده و بطور کامل مطالعه کنند و پس از آن اقدام به پر کردن فرم پیش نویس انتخاب رشته کنکور سراسری ۹۹ کنند.


دانلود دفترچه انتخاب رشته کنکور سراسری تجربی 99 

447a33 ddeabe98a9a34bb9a0f93c05b9049fd8 mv2


راهنمای انتخاب رشته کنکور سراسری تجربی 99

تمامی داوطلبانی که در کنکور تجربی ۹۹ شرکت کردند و سر جلسه آزمون حضور داشتند می‌توانند در انتخاب رشته کنکور تجربی شرکت کنند در غیر این صورت داوطلبانی که سرجلسه آزمون حاضر نبودند نمی‌توانند انتخاب رشته کنند. داوطلبان کنکور سراسری ابتدا باید نتایج اولیه کنکور سراسری را مشاهده کرده و ببینند در کدام دوره ها مجاز به انتخاب رشته شدند سپس پس از مطالعه کامل دفترچه انتخاب رشته و مشاوره با یک کارشناسان مجرب اقدام به انتخاب رشته کنند.

مجاز بودن یا نبودن در دانشگاه آزاد نیز همراه با کارنامه کنکور سراسری تجربی 99 اعلام می‌شود اما انتخاب رشته آن در سایت جداگانه انجام می پذیرد.

داوطلبان پس از مطالعه دفترچه انتخاب رشته و مرتب کردن لیست پست ها می‌توانند فرم تا 150 تایی انتخاب رشته را تکمیل کرده  و در انتها کد پیگیری دریافت کنند.


داوطلبان عزیز جهت مشاوره انتخاب رشته کنکور سراسری تجربی 99  ، اطلاع از آینده شغلی رشته ها ، اطلاع از آدرس و شهریه دانشگاه ها ، مصاحبه دانشگاه های شرایط خاص  و … میتوانید با شماره های زیر با سامانه صدای مشاور تماس حاصل فرمایید و تمامی سوالات خود را از مشاورین بپرسید.


unnamed 2

تماس از تلفن ثابت بدون کد 9099071613

شماره ویژه استان تهران 9099071613




جهت کسب اطلاعات بیشتر در رابطه با انتخاب رشته کنکور سراسری تجربی 99 روی لینک های زیر کلیک کنید


go top


نرم افزار انتخاب رشته سازمان سنجش


مشاوره تلفنی انتخاب رشته


مشاوره حضوری انتخاب رشته


متقاضیان شرکت در دانشگاه های آزاد باید به این نکته توجه کنند که سامانه انتخاب رشته دانشگاه آزاد متفاوت است و داوطلبان پس از اعلام نتایج اولیه کنکور سراسری تجربی برای انتخاب رشته دانشگاه آزاد باید به سامانه azmoon.org مراجعه نمایند .


محتویات دفترچه انتخاب رشته کنکور سراسری تجربی 99

دفترچه انتخاب رشته کنکور تجربی 99 شامل توضیحات زیر است :

  تاثیر سهمیه ها در کنکور سراسری تجربی 99

تعهدات مربوط به تحصیل رایگان

همه چیز درباره بومی گزینی دانشگاه ها

ظرفیت هر رشته و دانشگاه سراسر کشور

شرایط کلی تحصیل در دانشگاه ها و موسسات آموزش عالی ( دوره های روزانه ، شبانه ، دانشگاه فرهنگیان ، نیمه حضوری ، پیام نور و غیرانتفاعی ، مجازی ( الکترونیکی ) ، پردیس خودگردان و ظرفیت مازاد )

شرایط محرومیت از کنکور سراسری تجربی 99

شرایط ثبت نام دانشگاه های شرایط خاص

توضیحات در رابطه با مراحل انتخاب رشته

و …


unnamed 2 1


جهت عضویت در صفحه اینستاگرام اطلاع رسانی کنکور تجربی صدای مشاور کلیک کنید .

اینستاگرام صدای مشاور


به این مطلب امتیاز بدهید.
جهت مشاوره در زمینه دفترچه انتخاب رشته 99 تجربی – لینک دانلود pdf ؛
از سراسر کشور از طریق تلفن ثابت با مرکز مشاوره صدای مشاور تماس حاصل فرمایید.
9099071613 تماس از سراسر کشور از طریق تلفن ثابت بدون گرفتن کد

در صورت عدم دسترسی به تلفن ثابت جهت خریداری بسته های تماس کلیک کنید.

پاسخگویی از 8 صبح الی 12 شب حتی ایام تعطیل
ارسال نظر شما
انتشار یافته : 0 در انتظار بررسی : 1527
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

اینستاگرام صدای مشاور تلگرام صدای مشاور