خرید صندلی پزشکی ؟ پزشکی بدون کنکور


جهت مشاوره در زمینه خرید صندلی پزشکی ؟ پزشکی بدون کنکور


پزشکی یکی از رشته های پرطرفدار کنکور تجربی است و تعداد زیادی داوطلب همواره پیگیر تحصیل در رشته پزشکی هستند. سوالی که برای این داوطلبان وجود دارد این است که آیا میتوان صندلی پزشکی خرید؟ و در کل میخواهند بدانند خرید صندلی پزشکی یعنی چه؟

ما در این مقاله در رابطه با این موضوع توضیحاتی را قرار میدهیم .


خرید صندلی پزشکی

رشته پزشکی چیست 

یکی از مهمترین و محبوب ترین رشته های گروه تجربی، رشته پزشکی است. این رشته هر سال، داوطلبان بسیار زیادی دارد و از پرطرفدارترین رشته ها بین دانش آموزان به حساب می آید. اکثر دانش آموزان تجربی، آرزوی قبولی در این رشته دشوار را دارند.


دوره های تحصیلی رشته پزشکی

علوم پایه

در این دوره دانشجویان با مفهوم های اصلی آشنایی ندارند ، از همین رو به مباحث پایه علوم بالینی پرداخته می‌ شود. طول این دوره ، 2 سال است و دانشجویان پس از این 2 سال، برای ورود به دوره بعدی میبایست در آزمونی جامع، شرکت کنند.

دروس علوم پایه

بیوشیمی، بافت‌شناسی،، تشریح (نظری- عملی)، تشریح (آناتومی) (نظری ـ عملی)، فیزیولوژی(نظری ـ عملی)، ایمونولوژی (نظری)،اپیدمیولوژی، روانشناسی، جنین‌شناسی، تغذیه، ژنتیک، زبان تخصصی، آسیب شناسی عمومی، انگل‌شناسی، میکروب شناسی دوره فیزیوپاتولوژی این دوره شامل 31 واحد درسی است که حدودا دو ترم طول میکشد. در پایان این دوره معدل دانشجو از دروس فیزیوپاتولوژی، باید دست‌کم 12 باشد، در غیر این صورت دانشجو باید درس‌هایی را که در آنها نمره کمتر از 12 آورده است،‌ مجدداً بخواند.


خرید صندلی پزشکی ؟؟

خرید صندلی پزشکی واقعیت دارد؟

هزینه خرید صندلی پزشکی چقدر است؟

blue check box icon set 14588 123بسیاری از داوطلبان فکر میکنند منظور از خرید صندلی یعنی بدون کنکور وارد رشته پزشکی شوند. اما به این صورت نیست.

تنها راه ورود به رشته پزشکی کنکور سراسری است اما افرادی که رتبه لازم برای قبولی در رشته پزشکی در دانشگاه سراسری را ندارند میتوانند در دانشگاه پردیس خودگردان انتخاب رشته کنند.

در واقع خرید صندلی پزشکی بیان همان روند پذیرش دانشجو پزشکی پولی به گونه ای است که داوطلبان با پرداخت شهریه بسیار بالا  (پردیس) میتوانند وارد دانشگاه شوند.


check marks 108855 514

راه دیگر برای ورود به رشته پزشکی بدون کنکور ، تحصیل در خارج از کشور در دانشگاه های بدون کنکور است.


لازم به ذکر است داوطلبانی که تمایل به تحصیل در دانشگاه های پولی دارند و میخواهند از این طریق وارد دانشگاه شوند و یا قصد تحصیل در خارج از کشور دارند ، جهت کسب اطلاعات بیشتر و دریافت مشاوره میتوانند با مشاوران سامانه صدای مشاور تماس حاصل فرمایند.



45898

تماس از تلفن ثابت بدون کد 9099071613

شماره ویژه استان تهران 9099071613

به این مطلب امتیاز بدهید.
جهت مشاوره در زمینه ؛
از سراسر کشور از طریق تلفن ثابت با مرکز مشاوره صدای مشاور تماس حاصل فرمایید.
9099071613 تماس از سراسر کشور از طریق تلفن ثابت بدون گرفتن کد

در صورت عدم دسترسی به تلفن ثابت جهت خریداری بسته های تماس کلیک کنید.

پاسخگویی از 8 صبح الی 12 شب حتی ایام تعطیل
ارسال نظر شما
انتشار یافته : 0 در انتظار بررسی : 1525
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

اینستاگرام صدای مشاور تلگرام صدای مشاور