ثبت نام نقل و انتقالات و میهمانی دانشجویان شاهد و ایثارگر 1400 – 1401


جهت مشاوره در زمینه ثبت نام نقل و انتقالات و میهمانی دانشجویان شاهد و ایثارگر 1400 – 1401

نقل و انتقالات و میهمانی دانشجویان شاهد و ایثارگر

دانشجویان نیمسال اول و دوم شاهد و ایثارگر دانشگاه های علوم پزشکی ۱۴۰۰ که قصد انقل و انتقالات و میهمانی دانشجویان شاهد و ایثارگر به سایر دانشگاه ها را دارند، این افراد بایستی در زمان نقل و انتقالات پزشکی ویژه شاهد و ایثارگران به سایت shahedtransmission.behdasht.gov.ir مراجعه کنند و سپس مراحل ثبت نام خود را را با وارد کردن خواسته شده تکمیل نمایند.

وزارت بهداشتسامانه ای را برای ثبت نام و اعلام نتایج نقل و انتقالات دانشجویان شاهد و ایثارگر پزشکی ۱۴۰۰ برای داوطلبان ارائه داده است تا دانشجویان واجد شرایط این امکان را داشته باشند با بارگذاری مدارک خود به ثبت نام در این سامانه بپردازند. پذیرش درخواست دانشجویان ملزم به رعایت شرایط و ضوابطی است که از سوی این سازمان اعلام شده است و از این رو درخواست داوطلبانی که فاقد شرایط هستند رد می شود.

زمان ثبت نام نقل و انتقالات شاهد و ایثارگر علوم پزشکی ۱۴۰۰

نقل و انتقالات و میهمانی دانشجویان شاهد و ایثارگر

اداره کل آموزش بنیاد شهید و امور ایثارگران در اطلاعیه‌ای به نقل از اداره کل شاهد و ایثارگران وزارت علوم، تحقیقات و فناوری از آغاز ثبت درخواست متقاضیان شاهد و ایثارگر در سامانه میهمانی و انتقال دانشجویان شاهد و ایثارگر تحت پوشش آن وزارتخانه خبر داد.

🔻در این اطلاعیه آمده است:

🔹سامانه میهمانی و انتقال دانشجویان شاهد و ایثارگر از روز چهارشنبه 10 الی 30 آذر ماه سال جاری فعال و آماده ثبت تقاضای دانشجویان مقطع کارشناسی ورودی سال 1400 و ماقبل (ورودی قدیم) است.

🔹متقاضیان می‌توانند در زمان مذکور از طریق سایت اداره کل امور دانشجویان شاهد و ایثارگر وزارت علوم به نشانی portal.saorg.ir مراجعه و ضمن ثبت درخواست خود دقت نمایند تمامی مراحل ثبت‌نام اولیه، تکمیل فرم مشخصات و همچنین منوی مربوط به خدمات انتقال و میهمانی دانشجویان شاهد و ایثارگر را تکمیل کنند.

نحوه ثبت نام نقل و انتقالات شاهد و ایثارگر علوم پزشکی ۱۴۰۰

نقل و انتقالات و میهمانی دانشجویان شاهد و ایثارگر

تمام مراحل ثبت نام نقل و انتقال دانشجویان شاهد و ایثارگر وزارت بهداشت ۱۴۰۰ به صورت الکترونیکی صورت می گیرد، امام قابل به ذکر است که ثبت نام در سامانه ثبت درخواست انتقال ایثارگران دانشگاه های علوم پزشکی صورت می گیرد .

TIK 1 در ابتدا وارد سامانه سامانه سامانه shahedtransmission.behdasht.gov.irشوید و سپس برروی گزینه ثبت درخواست کلیک نمایید.

TIK 1 در صفحه باز شده، اطلاعات لازم درباره رشته و مقطع تحصیلی، دانشگاه مبداء ، اطلاعات ایثارگری را وارد کنید و برروی گزینه ارسال فایل کلیک کنید.

TIK 1 بر اساس الویت خود، دانشگاه های مقصد  مد نظر خود را انتخاب کنید.

TIK 1 مدارک لازم از قبیل، عکس و اسکن درخواست را آپلود نمایید و پس از ارسال فایل ها برروی گزینه ذخیره اطلاعات کلیک نمایید.

شرایط نقل و انتقال شاهد و ایثارگر علوم پزشکی ۱۴۰۰

دانشجویان به این نکته توجه داشته باشند که قبل از ثبت نام در نقل و انتقالات پزشکی بایستی دارای شرایط و ضوابط که در ادامه به آن اشاره کرده ایم باشند. در صورت واجد شرایط بودن نسبت به ثبت درخواست انتقالی شاهد و ایثارگران اقدام نمایند.

گروه جامعه هدف بر اساس آیین نامه :

  • جانبازان 50 درصد و بالاتر و آزادگان
  • فرزندان و همسر جانباز 50 درصد و بالاتر و آزادگان
  • جانبازان 25 الی 49 درصد
  • فرزند و همسر شهید

شرایط نقل و انتقال شاهد و ایثارگر علوم پزشکی ۱۴۰۰

تبصره های نقل و انتقال دانشجویان شاهد و ایثارگر علوم پزشکی ۱۴۰۰

دانشجویان واجد شرایط ورودی سال های قبل در صورت عدم تکمیل ظرفیت به وسیله دانشجویان جدیدالورود مشمول ارائه درخواست خواهند بود.

پس از پذیرش درخواست انتقالی ، امکان بازگشت به دانشگاه مبداء وجود ندارد ، اما قبل از اعلام نتایج با ارائه درخواست می شود از انتقال صرف نظر نمود .

به این مطلب امتیاز بدهید.
جهت مشاوره در زمینه ثبت نام نقل و انتقالات و میهمانی دانشجویان شاهد و ایثارگر 1400 – 1401 ؛
از سراسر کشور از طریق تلفن ثابت با مرکز مشاوره صدای مشاور تماس حاصل فرمایید.
9099071613 تماس از سراسر کشور از طریق تلفن ثابت بدون گرفتن کد

در صورت عدم دسترسی به تلفن ثابت جهت خریداری بسته های تماس کلیک کنید.

پاسخگویی از 8 صبح الی 12 شب حتی ایام تعطیل
ارسال نظر شما
انتشار یافته : 0 در انتظار بررسی : 1527
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

اینستاگرام صدای مشاور تلگرام صدای مشاور