شرایط تخفیف شهریه کارکنان دانشگاه آزاد


جهت مشاوره در زمینه شرایط تخفیف شهریه کارکنان دانشگاه آزاد

شرایط تخفیف شهریه کارکنان دانشگاه آزاد شامل چند مورد اساسی و چندین مورد فرعی که در حین تحصیل باید رعایت شود می باشد که در صورت نداشتن شرایط قبل از تحصیل به شما تخفیف شهریه دانشگاه آزاد اعطا نمیوشد و در صورت از بین رفتن شرایط حین تحصیل تخفیف آن نیم سال یا نیم سال بعدی بع شما تعلق نخواهد گرفت.پس علاوه بر آگاهی از میزان تخفیف شهریه مستخدمین دانشگاه آزاد اگاهی از شرایط این نوع تحفیف امری ضروری می باشد.

شرایط و نحوه گرفتن تخفیف شهریه کارکنان دانشگاه آزاد

برای گرفتن تخفیف شهریه کارکنان دانشگاه ازاد باید، شرایط مندرج شده در ماده چهار بخش نامه تخفیف شهریه را داشته باشند این شرایط عبارت اندز:

  1. رشته تحصیلی با شغل انطباق داشته باشد،بدیهی است در صورتی که شما حسابدار در دانشگاه آزاد باشید و در رشته تربیت بدنی بخواهید تحصیل کندی تحفیف شامل شما نمیشود.
  2. کارمند رسمی قطعی یا آزمایشی باشید.
  3. محل تحصیل با محل کار متفاوت باشد
  4. حداکثر به میزان 10 درصد کل کارکنان واحد را دربرگیرد، در صورت زیاد شدن کارکنان از ده درصد کل کامندان واحد دانشگاه آزاد در هز زمان گرفتن تحفیف توسط کارمندان جدید مشروط به دریافت مجوز از کمیته تخفیف شهریه استان ها می شود.
  5. از جمله دیگر شرایط تخفیف این است که شامل واحد های بین المللی ، برون مرزی و واحد های اکترونیکی نمی شود. در نتیحه حتما باید در داخل یکی از واحد های ایران تحصل نمایید.
  6. در صورت مشروطی دانشجو ترم بعدی شامل تخفیف شهریه کارکنان دانشگاه آزاد نمیشوند.

برای گرفتن تخفیف شهریه کارکنان دانشگاه آزاد در نیمسال اول و دوم باید تایید رئس واحد دانشگاهی را بگیرید،پس بدون تایید ایشان گرفتن تخفیف امکان پذیر نمی باشد.

مقطعمیزان تحفیف کارکنان قطعی یا آزمایشی
کاردانی وکارشناسی پیوسته و ناپیوسته%30
کارشناسی ارشد%25
دکتری%15

شرایط تحصیلی تخفیف شهریه کارمندان دانشگاه آزاد

دانشجویان باید حداقل تعداد واحد مجاز و تعیین شده در نیم سال مربوطه را بر اساس قوانین آموزشی ان رشته برداند در صورتی که دانشجو با اراده این کار را انجام ندهد مشمول تحفیف نمیشود ولی اگر بنابر اقتضا و با قصد و اراده حداکثر تعداد واحد های مشخص شده را نتواند اخذ کند مشمول تحفیف شهریه کارمندان آزاد میشود. این شرط یکی از مهمترین شرایط ذکر شده می باشد.

دقت فرمایید شما برای هر نیم سال تحصیلی باید گواهی اشتغال به کار توسط اداره کارکنان سازمان مرکزی و یا سازمانی بالاتر با امضای عالی ترین مسئول دانشگاه بگیرید.

درصورتی که در مقطع دکتری حرفه ی یا تخصصی تحصیل میکنید باید مجوز کمیته تخفیفات داشنجویی را نیاز داشته باشید. چرا که هم شهریه این مقطع بالاتر است هم تعداد واحد های و هزینه دانشگاه برای دانشجویان گران قدر این مقاطع نام برده بیشتر می باشد.

 تخفیف شهریه کارکنان دانشگاه آزاد

تفاوت بخش نامه قدیم با جدید

در بخش نامه قدیم میزان تحفیف شهریه کارکنان دانشگاه آزاد کمتر بود و به درصد آن در بخش نامه جدید 94 به مقدار قبال توجهی اضافه شده است و کارکنان و هیئت علمی از هم تفکیک شده اند، همچنین دربالا شرایط بیان شد با مقایسه شرابط ما سبق و شرایط حال می توان فهمید شرایط جدید مقداری سخت تر شده ولی از یک موضوع سهل تر می باشد اینکه در گذشته تحفیف فقط برای چند نیم سال داده می شد و حال تحفیف شهریه کارمندان قطعی و آزمایشی دانشگاه آزاد برای تمام نیم سال ها می باشد البته در صورتی که نکات ذکر شده در بالا را در حین تحصیل رعایت کنید.

در صورت داشتن هر نوع مشکلی و سوالی در مورد مواد،مقررات،نحوه گرفتن،شرایط قبل تحصیل ،شرایط حین تحصل،نحوه پر کردن فرم و رعایت نکات دیگر تخفیف شهریه کارمندان دانشگاه آزاد میتوانید از راهنمایی مشاورین ما بهره مند شود.

به این مطلب امتیاز بدهید.
جهت مشاوره در زمینه شرایط تخفیف شهریه کارکنان دانشگاه آزاد ؛
از سراسر کشور از طریق تلفن ثابت با مرکز مشاوره صدای مشاور تماس حاصل فرمایید.
9099071613 تماس از سراسر کشور از طریق تلفن ثابت بدون گرفتن کد

در صورت عدم دسترسی به تلفن ثابت جهت خریداری بسته های تماس کلیک کنید.

پاسخگویی از 8 صبح الی 12 شب حتی ایام تعطیل
ارسال نظر شما
انتشار یافته : 0 در انتظار بررسی : 1510
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

اینستاگرام صدای مشاور تلگرام صدای مشاور