نحوه گرفتن تخفیف شهریه قاریان و حافظان قرآن دانشگاه آزاد


جهت مشاوره در زمینه نحوه گرفتن تخفیف شهریه قاریان و حافظان قرآن دانشگاه آزاد

در گرفتن تخفیف شهریه قاریان و حافظان قرآن دانشگاه آزاد تفاوتی در نحوه پذیرش آنها که به صورت ثبت نام بدون کنکور دانشگاه آزاد یا ثبت نام با آزمون بوده است ندارد،همچنین مقطع تحصیلی مختلف مثل دکتری ، کارشناسی و .. نیز تفاوتی در مقدار تخفیف برای این گروه ایجاد نمی کند، قابل به ذکر که شرایط و الزاماتی دارد که مشتاقات گرفتن تخفیف شهریه دانشگاه آزاد باید رعایت کنند و در صورت داشتن این شرایط میتوانند از این تخفیف بهره مند شوند.

شرایط گرفتن تخفیف شهریه قاریان و حافظان قرآن دانشگاه آزاد

برای گرفتن تحفیف شهریه قاریان و حافظین باید در بدو ورود به دانشگاه در همان نیم سال اول تحصیلی درخواست تحفیف شهریه خود را به دانشگاه اعلام کنند. که اعمال تخفیف منوطبه کسب رتبه و گرفتن گواهی از سامان مربوطه دانشگاه آزاد همچنین گرفتن تصدیق و تاییدیه توسط مرجع ذی صلاح دانشگاه آزاد می باشد.

حافظین قرآن باید درخواست تخفیف شهریه را به کانون قرآن کریم واحد مربوطه دانشگاه آزاداعلام کنند، که مسئولین واحد مربوطه دریافت درخواست به برگزاری آزمون ترجمه فارسی و حفظ قرآن اقدام میکنند، که باید داوطلبین نمره 80 از 100 را برای واجد شرایط شدن تخفیف شهریه حافظین و قاریان قرآن دانشگاه آزاد کسب کنید.

پس از کسب نمره درخواست صدور گواهی ، آزمون ، و رتبه بندی به مرکز فعالیت های تحقیقی پژوهشی قرآن دانشگاه آزاد ارسال میشود .که بر اساس نص صریح بخش نامه با آمدن کلمه آزمون در این قسمت به نظر میرسد که باید یک آزمون دیگر را نیز شرکت کنند.

قابل به ذکر است که تحفیف شهریه حافظین و قاریان دانشگاه آزاد تنها یک بار به داوطلبین اعطا میشود،البته منوط به موارد و جزیئات دیگر میتوان تحفیف را دوباره کسب نمود در صورتی که داوطلب در آزمون های بالاتر موفق بوده اند، همچنین ارتقای رتبه در مسابقات چه در داخل مرز های کشور چه در حیطه بین المللی است بدست آورده اند، میتوانند از تحفیف شهریه قاریان دانشگاه آزا استفاده کنند.

نحوه گرفتن تخفیف شهریه قاریان و حافظان قرآن دانشگاه آزاد

استثنائات تحفیف شهریه

📁حافظین قرآن کریم میتوانند در صورت تداوم حفظ قرآن و گرفتن تاییدیه و مدرک از کانون قرآن و عترت از تحفیف شهریه دانشگاه آزاد در هر نیم سال بهره مند شوند.

📁قاریان قرآن مجید فقط در صورتی که در جشنواره ها و مسابقات رتبه و مقام بالاتری کسب کنند واجد شرایط کسب تخفیف شهریه دانشگاه آزاد میشوند.

📁 برای کسب تخفیف مجدد برای هر دو گروه در بخش نامه این دانشگاه شرطی گذاشته شده است. که این شرط عبارت است از اینکه قاریان و حافظین تحصیل کننده در دانشگاه آزاد باید در برنامه هایقرآنی دانشگاه آزاد اسلامی مشارکت مستمر و ویژه داشته باشند.

سطح مسابقاتمقدار جز حفظ و ترجمه فارسیرتبه اولرتبه دومرتبه سومتامین کننده تحفیف شهریه
مسابقات سراسری دانشگاه آزاد10
15
20
25
30
5%
10%
10%
15%
20%


5%
12%
15%


5%
5%
10%
100 توسط واحد دانشگاه ارائه دهنده گواهی
مسابقات سراسری دانشگاه آزادی دولتی،مسابقات کشوری ،سازمان اوقاف و خیریه10
15
20
25
30
10%
10%
15%
20%
25%


10%
15%
20%


5%
10%
15%
50 درصد توسط واحد دانشگاهی 50 درصد توسط سازمان ارئه دهنده گواهی
مسابقات بین المللی15
20
25
30
20%
20%
25%
30%
15%
15%
20%
25%
10%
10%
15%
20%

تفاوت بخش نامه جدید یا قدیم کاهش شهریه قاریان قرآن

بخش نامه قدیمی مربوط به سال 1384 می باشد ولی بخش نامه جدید تحفیف حافظین قرآن مربوط به سال 1394 است در بخش نامه جدید میزان تخفیف شهریه بین گروه های مختلف متغییر است، فلذا اساس این تغییرات میزان جز حفظ و ترجمه قرآن کریم می باشد.که منجربه افزایش یا کاهش تخفیف شهریه شده است. در کل آنچنان دگرگونی محسوسی نداشته که به بخش نامه قدیم بپردازیم و بیشتر تغییر مربوط به مسابقات سراسری مختص دانشگاه آزاد می باشد. در صورت داشتن سوال در مراحل گرفتن تخفیف و میزان محسابه میتوانید از مشاورین ما کمک بگیرید.

5/5 - (1 امتیاز)
جهت مشاوره در زمینه نحوه گرفتن تخفیف شهریه قاریان و حافظان قرآن دانشگاه آزاد ؛
از سراسر کشور از طریق تلفن ثابت با مرکز مشاوره صدای مشاور تماس حاصل فرمایید.
9099071613 تماس از سراسر کشور از طریق تلفن ثابت بدون گرفتن کد

در صورت عدم دسترسی به تلفن ثابت جهت خریداری بسته های تماس کلیک کنید.

پاسخگویی از 8 صبح الی 12 شب حتی ایام تعطیل
ارسال نظر شما
انتشار یافته : 0 در انتظار بررسی : 1510
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

اینستاگرام صدای مشاور تلگرام صدای مشاور