تاثیر معدل در کنکور ۱۴۰۱ _ ۱۴۰۲


جهت مشاوره در زمینه تاثیر معدل در کنکور ۱۴۰۱ _ ۱۴۰۲

امروزه یکی ار اصلی ترین دغدغه های دانش آموزان، تاثیر معدل در کنکور ۱۴۰۱  و۱۴۰۲  است. میزان تاثیر در نظر گرفته شده برابر با 85 درصد است و افرادی که از سال 1384 به بعد دیپلم خود را در رشته های ریاضی، علوم تجربی، علوم انسانی و علوم و معارف اسلامی دریافت کرده‌اند و امتحانات یک یا چند درس آن‌ها به صورت نهایی برگزار شده است، معدل کتبی آن‌ها در کنکور سراسری بسیار تاثیر گزار است .

تاثیر معدل در کنکور ۱۴۰۱ – ۱۴۰۲

طیق اعلامیه سازمان سنجش، دانش آموزان با مراجعه به سایت سازمان سنجش به نشانی sanjesh.org  از میزان تاثیر معدل خود اطلاع یابند. ما از تمامی نگرانی های شما برای تاثیر معدل در کنکور 1401  آگاه ستیم و مممکن است سوالات زیادی ذهن شما را درگیر خود کرده باشد، پس برای یافتن پاسخ سوالات خود تا آخر این مقاله با ما همراه باشید.

میزان تاثیر معدل برای داوطلبان نظام قدیم در کنکور ۱۴۰۱ – ۱۴۰۲

طبق اطلاعیه به دست آمده، میزان تاثیر معدل در کنکور  ۱۴۰۱ توسط شورای عالی انقلاب فرهنگی  اعلام شد. طبق نظرات اعلام شده توسط این شورا، میزان تاثیر سوابق تحصیلی برای دیپلمه های نظام قدیم كه ديپلم خود را در یکی از رشته های رياضی و فيزيک، علوم تجربی، علوم انسانی و علوم و معارف اسلامی که امتحانات يک يا چند درس آن ها به صورت نهايی، سراسری و کشوری برگزار شده است اخذ نموده اند، حداكثر 40 درصد با تاثیر مثبت اعمال می‌گردد.

به این نکته توجه داشته باشید افرادی که میزان تاثیر سوابق مدرک پيش‌ دانشگاهی رياضی و فيزيک، علوم تجربی، علوم انسانی، علوم و معارف اسلامی و هنر كه مدرک دوره پيش‌ دانشگاهی خود را از سال تحصيلی 91 به بعد اخذ نموده اند و امتحانات یک یا چندین درس این دسته از افراد به صورت نهايی، سراسری و کشوری برگزار شده است، میزان سوابق تحصيلی موجود دوره پيش ‌دانشگاهی (سال آخر آموزش متوسطه نظام ترمی واحدی _ سالی واحدی) هنوز مشخص نیست.

 

معدل در نظام قدیم min

میزان تاثیر معدل برای داوطلبان نظام جدید در کنکور ۱۴۰۱- ۱۴۰۲

داوطلبان نظام جدید  ( 3-3-6 )، متقاضیان کنکور سراسری 1401 که دیپلم خود را در یکی از رشته های رياضی و فيزيک، علوم تجربی، علوم انسانی و علوم و معارف اسلامی دریافت کرده‌اند و امتحانات آنها در پایه دوازدهم، برای این دسته از افراد، بر  اساس آخرین جلسه شورای عالی انقلاب سهم نمره کل سابقه تحصیلی برای پذیرش در سال تحصیلی ۱۴۰۱ با توجه به سابقه تحصیلی موجود و مرتبط، ۴۰ درصد با تاثیر مثبت در نظر گرفته شد در صورت بروز هرگونه تغییر اطلاع رسانی لازم در این قسمت انجام می گیرد.

 

بهترین روش تست زنی کنکور سراسری 

داوطلبان عزیز کنکور سرارسری 1401، شما علاوه بر علاوه بر دانستن منابع کنکور و ساعت ها درس خواندن و تمرین کردن ، نیازمند یادگیری شیوه بهترین روش تست زنی کنکور 1401 برلای کسب موفقیت هستید که در ادامه ما این ار را برای شما عزیزان انجام داده‌ایم.

اولین قدم برای موفقیت در کنکور،  مروری بر سوالات و تست های سال‌های گذشته است. این کار به شما کمک می‌کند تا با نحوه سوالات و تست‌ها آشنا شوید و در جلسه کنکور با آرامش بیشتری به پاسخ گویی سوالات بپردازید.

زمان بندی پاسخ به سوالات کنکور

همان طور که می‌دانید  زمان پاسخ دهی به سوالات کنکور|(ریاضی:90 ثانیه – شیمی: 60 – فیزیک: 75 – زیست شناسی 42– ادبیات :43 – معارف:41–  زبان : 48) بسیار اندک و سوالات به طور مفهموی هستند ، پس باید به این نکته توجه داشته باشید که سرعت عمل شما در کنکور از اهمیت بسیار بالایی برخوردار است.

 

 

 

برای درک بهتر شما عزیزان در  انواع تست زنی که میتوان به آنها اشاره کرد:

 

  • تست زنی (آموزشی)
  • تست زنی (آزمونی)
  • تست زنی (جمع بندی)

 

تست زنی آزمونی:

 

این تست را میتوان “تست زدن  در خانه” نامگذاری کرد زیرا این دسته از تست زدن در خانه انجام میشود و داوطلبان با کمک کتاب های کمک اموزشی میتوانند زمان بندی خود را در پاسخ به سوالات محک زده و نقاط ضعف خود در هریک از مباحث سنجیده و تلاش بر بهبودی آن بکنند.

 

این نکته را در نظر داشته باشین که با تست زدن آزمایشی کمک به سزایی به خودتان کرده به این دلیل که با این کار فضای کنکور را  تصویر سازی  وکمک  چشم گیری برای آرامش شما در جلسه امتحان میکند، پس این کار یکی از الویت های شما در برنامه ریزی هفتگی باید  قرار بگیرد.

 

تست زنی آموزشی:

 

هر داوطلب کنکور یابد در این اصل تست زنی آموزشی ، کامل پرداخته باشد و تمامی مهارت های لازم در این نوع تست زدن را کسب نماید

 

بایستی بعد از مطالعه دقیق هر مبحث به ویژه مباحث محاسباتی  ، انواع تست های مرتبط را زده و مهارت کامل را به دست آورید.

 

بهترین روش تست زنی کنکور سراسری 1400

 

تست زنی جمع بندی:

 

پس از بررسی های متعدد و مطالعه جامع و دقیق مباحث به مرحله پایانی که همان تست زنی جمع بندی است میرسید .

 

بهترین زمان برای این تست زنی :پایان تابستان ، پایان ترم اول، ایام نوروز و خرداد ماه است.

 

داوطلبان گرامی لطفا به این نکته توجه فرمایید که هر پاسخ غلط  نمره منفی در کنکور سراسری معادل یک سوم پیش بینی شده است، پس هنگام تردید به پاسخ درست خود، به سوال مورد نظر پاسخ ندهید.

 

 در ادامه این مقاله مروری کنیم بر چگونگی کسب موفقیت نفرات برتر کنکور 1400

 

محمدی نفر اول کنکور سراسری 1399 در رشته انسانی موفقیت خود را این گونه بیان کرد که :از کتاب های کمک اموزشی استفاده کردم  و به هیچ عنوان در کلاس های آموزشی شرکت نکرده ام .

 

سید امیر شنوا نفر اول کنکور تجربی 1399 او نیز هم در هیچ کلاس اموزشی شرکت نکرده بود و حتی تفریحات خود را کنار نذاشته بود وی افزود در این مدت روزانه 6تا7 ساعت مطالعه داشتم و به هیچ عنوان در شبکه های مجازی نبودم ولی خب در وز 1 تا 2 ساعتم را به مشاهده تلوزیون اختصاص میدادم.

 

هامن طور که مشاهده کردید کسب موفقیت  در کنکور سراسری شانسی نبوده و نیاز مند تلاش بی وقفه و زمان بندی مناسب است.

به این مطلب امتیاز بدهید.
جهت مشاوره در زمینه تاثیر معدل در کنکور ۱۴۰۱ _ ۱۴۰۲ ؛
از سراسر کشور از طریق تلفن ثابت با مرکز مشاوره صدای مشاور تماس حاصل فرمایید.
9099071613 تماس از سراسر کشور از طریق تلفن ثابت بدون گرفتن کد

در صورت عدم دسترسی به تلفن ثابت جهت خریداری بسته های تماس کلیک کنید.

پاسخگویی از 8 صبح الی 12 شب حتی ایام تعطیل

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
انتشار یافته : 0 در انتظار بررسی : 1527
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

اینستاگرام صدای مشاور تلگرام صدای مشاور