انتخاب رشته مجازی سازمان سنجش 1400 تجربی ریاضی انسانی هنر زبان


جهت مشاوره در زمینه انتخاب رشته مجازی سازمان سنجش 1400 تجربی ریاضی انسانی هنر زبان

انتخاب رشته مجازی سازمان سنجش 1400 تجربی ریاضی انسانی هنر زبان

نرم افزار انتخاب رشته مجازی براساس سنجش , انتخاب رشته مجازی سازمان سنجش , راهنمای نرم افزار انتخاب رشته مجازی انسانی , راهنمای نرم افزار انتخاب رشته مجازی ریاضی , راهنمای نرم افزار انتخاب رشته مجازی تجربی , راهنمای نرم افزار انتخاب رشته مجازی زبان , راهنمای نرم افزار انتخاب رشته مجازی هنر


انتخاب رشته مجازی سازمان سنجش99


یکی از مهمترین مراحل در دوران کنکور مرحله انتخاب رشته است. در صورتی داشتن یک انتخاب رشته حرفه ای میتوانید بهترین رشته را به نسبت رتبه خود کسب کنید. هرچه انتخاب رشته شما حرفه ای تر باشد ، نتیجه مطلوبتری خواهد داشت.

بسیاری از داوطلبان پس از دریافت نتایج کنکور سراسری و مشاهده رتبه خود دچار نا امیدی میشوند. به این گروه از داوطلبان توصیه میکنیم تا دقت بیشتری در انتخاب رشته خود داشته باشند و نا امید نشوند زیرا با یک انتخاب رشته حرفه ای میتوانند نتایج خوبی کسب کنند.


انتخاب رشته مجازی سازمان سنجش1400

همانطور که همه داوطلبان کنکور سراسری 1400 میدانند ، کنکور 1400 توسط سازمان سنجش برگزار میشود. اطلاعات آزمونی تمامی داوطلبان شرکت کننده در کنکور و نتایج آنها در سازمان سنجش موجود است از همین رو نرم افزاری تحت عنوان نرم افزار انتخاب رشته مجازی سازمان سنجش1400 طراحی کرده است تا داوطلبان بتوانند با استفاده از داده های سالهای گذشته ، لیست رشته هایی که شانس قبولی بیشتری دارند را دریافت کنند و بتوانند انتخاب رشته موفق تری داشته باشند سپس با در نظر گرفتن تمام فاکتور های مهم انتخاب رشته ، اقدام به انتخاب رشته کنند.


متداول موشن گرافیک و انیمیشن استودیو لمپ بنر مربع

برای انتخاب رشته موفق باید فاکتور های زیر را در نظر بگیرید :



ابتدا لیست رشته هایی را که شانس قبولی دارید با استفاده از نرم افزار انتخاب رشته سازمان سنجش بیابید.


از بین لیست رشته ها 150 رشته را لیست کنید


با یک کارشناس انتخاب رشته مجرب در ارتباط باشید و از بین این لیست اطلاعات لازم در رابطه با رشته ها و دانشگاه ها کسب کنید و رشته های پیشنهادی مشاور را نیز مورد بررسی قرار دهید.


به همراه مشاور ، با به کار گیری تمام تکنیک های مهم انتخاب رشته لیست 150 تایی جدید را در فرم پیش نویس انتخاب رشته بچینید.


پس از تصمیم نهایی کد رشته ها را از دفترچه انتخاب رشته استخراج کرده و با دقت وارد فرم اینترنتی انتخاب رشته کنید.


در پایان کد رهگیری دریافت کنید و تا اعلام نتایج نهایی کنکور همراه خود نگه دارید.


نرم افزار انتخاب رشته سازمان سنجش بانک اطلاعاتی کنکور سازمان سنجش در دوره های قبل است. این نرم افزار با داشتن نتایج و نمرات داوطلبان کنکور سال های گذشته ، به تجزیه و تحلیل اطلاعات ورودی شما می پردازد.


انتخاب رشته مجازی سازمان سنجش

انتخاب رشته مجازی سازمان سنجش


انتخاب رشته مجازی سازمان سنجش

پس از اینکه نتایج کنکور سراسری اعلام می شود بزرگترین نگرانی داوطلبان داشتن یک انتخاب رشته اصولی و بر اساس معیارهای درست است . یعنی داوطلبان با در دست داشتن رتبه خود و سهمیه هایی که دارند و همچنین وضعیت بومی‌گزینی می‌خواهند یک انتخاب رشته اصولی داشته باشند و مهم ترین و بهترین نرم افزار متناسب داوطلبان انتخاب رشته سازمان سنجش است.


انتخاب رشته مجازی سازمان سنجش در اختیار عموم داوطلبان کنکور 1400 قرار گرفته است


برای استفاده از نرم افزار سازمان سنجش نیازی نیست که شما تمام اطلاعات آزمونی خود را وارد کنید فقط کافیست با خرید سریال اعتباری انتخاب رشته مجازی وارد سامانه تعیین رشته شوید و با وارد کردن اطلاعات مورد نیاز رشته های پیشنهادی را ببینید.


نحوه کار با نرم افزار انتخاب رشته مجازی سازمان سنجش

شما عزیزان جهت استفاده از این نرم افزار می‌بایست در تاریخ مقرر به سایت سازمان سنجش مراجعه کنید و از ۲ روش زیر اقدام کنید :

روش اول :  بدین صورت است که شما وارد سایت سازمان سنجش شده و سمت راست روی سراسری کلیک میکنید صفحه پیش روی شما باز می شود و شما روی گزینه سامانه راهنمای انتخاب رشته مجازی کلیک میکنید

روش دوم : بدین صورت است که شما به بدو ورود به صفحه سازمان سنجش با گزینه سامانه راهنمای انتخاب رشته مجازی روبرو شده و روی آن کلیک می کنید

پس از استفاده از هرکدام از این روش های ذکر شده شما با سه روش ورود مواجه می شوید :

روش اول شماره پرونده، سریال ثبت نام و شماره شناسنامه شما را میخواهد

روش دوم شماره پرونده، کد رهگیری و شماره شناسنامه شما را میخواهد

روش سوم شماره داوطلبی، شماره پرونده و شماره شناسنامه شما را میخواد

شما عزیزان با توجه به اطلاعاتی که در دست دارید یکی از این سه روش را انتخاب میکنید.


نکته بسیار مهم

داوطلبان باید توجه داشته باشند که تعداد دفعاتی که می توان یک کارت اعتباری را برای انتخاب رشته مجازی سنجش استفاده نمود محدود است از همین رو به داوطلبان توصیه می‌کنیم تا با حوصله و بررسی همه موارد در انتخاب رشته اقدام نمایند.

در صورتی که نمی دانستید چگونه باید از این نرم افزار استفاده کنید می توانید با سامانه صدای مشاور تماس گرفته و انتخاب رشته خود را به مشاورین مجموعه بسپارید. جهت تماس از تلفن ثابت با شماره 9099071613تماس بگیرید.

همچنین داوطلبان بسیاری شماره پرونده و کد رهگیری خود را گم کردند که می توانند با استفاده از سیستم پاسخگویی سازمان سنجش آن را بازیابی کنند.


به این مطلب امتیاز بدهید.
جهت مشاوره در زمینه انتخاب رشته مجازی سازمان سنجش ؛
از سراسر کشور از طریق تلفن ثابت با مرکز مشاوره صدای مشاور تماس حاصل فرمایید.
9099071613 تماس از سراسر کشور از طریق تلفن ثابت بدون گرفتن کد

در صورت عدم دسترسی به تلفن ثابت جهت خریداری بسته های تماس کلیک کنید.

پاسخگویی از 8 صبح الی 12 شب حتی ایام تعطیل
ارسال نظر شما
انتشار یافته : 0 در انتظار بررسی : 1521
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

اینستاگرام صدای مشاور تلگرام صدای مشاور