اعلام نتایج نمرات امتحان نهایی 1400 | سایت اعلام نتایج امتحانات نهایی


جهت مشاوره در زمینه اعلام نتایج نمرات امتحان نهایی 1400 | سایت اعلام نتایج امتحانات نهایی

اعلام نتایج نمرات امتحان نهایی 1400 | سایت اعلام نتایج امتحانات نهایی



اعلام نتایج نمرات امتحان نهایی 1400 | سایت اعلام نتایج امتحانات نهایی

اعلام نتایج نمرات امتحان نهایی 1400

اعلام نتایج امتحانات نهایی، ۱۰ تیرماه

👤رئیس مرکز سنجش و پایش کیفیت آموزشی وزارت آموزش و پرورش

▫️ نتایج اولیه امتحانات نهایی پایه دوازدهم ۱۰ تیرماه از طریق سامانه دانش‌آموزی “پادا” و به صورت الکترونیکی در اختیار دانش آموزان قرار می‌گیرد

▫️دانش آموزان تا پنج روز بعد از اعلام نتایج می توانند اعتراضات خود را به مدیر مدرسه ارائه کنند.



tik 3   نمرات امتحانات نهایی چه زمانی اعلام می شود؟به گزارش تیزلند، خسرو ساکی گفت: امتحانات یک میلیون و 130 هزار دانش‌آموز پایه نهم و 760 هزار دانش‌آموز پایه دوازدهم با رعایت شیوه نامه‌های بهداشتی در حوزه‌های سراسر کشور آغاز شده است.

tik 3  وی با اشاره به اینکه سوالات امتحانات پایه نهم به صورت استانی و پایه دوازدهم کشوری است، افزود: آموخته‌های دانش‌آموزان در آموزش مجازی، مبنای طراحی سوالات امتحانات حضوری دانش‌آموزان پایه نهم و دوازدهم خواهد بود و سوالات هر دو پایه بر مبنای آموزش در نواحی قرمز کرونا یعنی همان آموزش غیرحضوری طراحی خواهد شد.

tik 3  رئیس مرکز سنجش و پایش کیفیت آموزشی آموزش و پرورش گفت: 30 درصد مطالب کتاب‌های درسی برای امتحانات حضوری پایه نهم و دوازدهم حذف شده است که قسمت‌های حذف شده را دانش آموزان می‌توانند در سامانه سازمان پژوهش و برنامه ریزی آموزشی به نشانی oerp.ir در بخش کتاب‌های درسی مشاهده کنند.

tik 3  ساکی افزود: حذفیات کتاب‌های درسی برای سایر پایه‌های تحصیلی نیز در این سامانه اطلاع رسانی شده است. نمرات امتحانات نهایی 3 هفته بعد از اعلام نتایج برای تاثیر در سوابق تحصیلی دانش‌آموزان به سازمان سنجش کشور ارایه خواهد شد.

رئیس مرکز سنجش و پایش کیفیت آموزشی آموزش و پرورش افزود: همه دان‌آموزان پایه نهم در مدرسه خود و دانش‌آموزان پایه دوازدهم در نزدیکترین مدرسه به محل سکونت خود امتحان می‌دهند. آزمون حضوری سنجش ملی دانش‌آموزان پایه ششم به صورت آزمایشی انجام می‌شود و فقط شامل 10 درصد دانش آموزان خواهد شد و در تعیین سرنوشت تحصیلی دانش‌آموزان نیز تاثیری نخواهد داشت.

tik 3  وی افزود: دانش آموزان ماسک و دستکش و موادضدعفونی کننده همراه داشته باشند، اما برای دانش آموزانی که این وسایل را به همراه ندارند نیز ماسک و دستکش درنظر گرفته شده است. مراقبان بهداشت هر مدرسه بر ورود و خروج دانش‌آموزان نظارت و از تجمع دانش‌آموزان نیز در حیاط و راهرو‌های مدرسه جلوگیری خواهند کرد.

tik 3  رئیس مرکز سنجش و پایش کیفیت آموزشی آموزش و پرورش گفت: کد ملی همه دانش‌آموزان در اختیار ستاد ملی کرونا قرار گرفته است تا دانش‌آموزان مشکوک به بیماری از سایر دانش‌آموزان جدا شوند و امتحانی در مکان جدا و یا در زمان دیگری از آن‌ها گرفته شود.

tik 3  وی افزود: همچنین بازرسان وزارت بهداشت هم می‌توانند از حوزه‌های امتحانی بازدید داشته باشند تا اگر در حوزه مشکلی را مشاهده کردند آن را بررسی کنند. میانگین حضور دانش آموزان در هر حوزه امتحانی در مناطق روستایی و کم جمعیت حداکثر 50 نفر و مناطق شهری حداکثر 120 نفر است و زمان حضور دانش‎‌آموزان برای هر امتحان در مدرسه حداکثر 60 تا 90 دقیقه خواهد بود. امتحانات پایه نهم و دوازدهم پارسال هم حضوری برگزار شد و مشکلی گزارش نشد.

tik 3  ساکی درباره علت حضوری شدن امتحانات پایه نهم و دوازدهم گفت: امتحانات پایه نهم در انتخاب رشته دبیرستان و هنرستان و امتحانات پایه دوازدهم در کنکور سراسری تاثیرگذار است و نمرات امتحانات مجازی نمی‌تواند ملاک دقیقی برای انتخاب رشته و سوابق تحصیلی دانش‌آموزان باشد.


نحوه محاسبه نمره امتحان نهایی دوازدهم 

به این مطلب امتیاز بدهید.
جهت مشاوره در زمینه اعلام نتایج نمرات امتحان نهایی 1400 | سایت اعلام نتایج امتحانات نهایی ؛
از سراسر کشور از طریق تلفن ثابت با مرکز مشاوره صدای مشاور تماس حاصل فرمایید.
9099071613 تماس از سراسر کشور از طریق تلفن ثابت بدون گرفتن کد

در صورت عدم دسترسی به تلفن ثابت جهت خریداری بسته های تماس کلیک کنید.

پاسخگویی از 8 صبح الی 12 شب حتی ایام تعطیل
ارسال نظر شما
انتشار یافته : 0 در انتظار بررسی : 1521
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

اینستاگرام صدای مشاور تلگرام صدای مشاور