آیا ترم بهمن ۱۴۰۰ مجازی است؟


جهت مشاوره در زمینه آیا ترم بهمن ۱۴۰۰ مجازی است؟

آیا ترم بهمن 1400 مجازی است؟

آیا ترم بهمن 1400 مجازی است؟در ارتباط با این موضوع باید بگوییم که، نحوه بازگشایی حضوری برخی از دانشگاه ها در نیمسال ۱۴۰۰ – ۱۴۰۱ اعلام گردیده است.

در ارتباط با این سوال که آیا ترم بهمن 1400 مجازی است؟باید بگوییم که پیش بینی میشود طبق این موضوع، تمامی کلاس های تمام مقاطع دانشگاه آزاد که ظرفیت کلاس های انها زیر 30 نفر است، این دسته از دانشگاه ها نحه برگزاری ترم بهمن آن ها به صورت حضوری خواهد بود. قابل به ذکر است که به مراتب، دانشگاه های علمی کاربردی و فنی و حرفه ای نیز بازگشایی خواهند شد. در ارتباط با دانشگاه های دولتی نیز تصمیماتی گرفته شده است که این دانشگاه ها ترم بهمن خود را به صورت حضوری برگزار کنند.

آیا ترم بهمن 1400 مجازی است؟

♦️آموزش دانشگاه‌ها از بهمن حضوری می‌شود

محمدرضا آهنچیان، سخنگوی وزارت علوم:
🔹ستاد از سرگیری آموزش حضوری بر اجرای مصوبه ستاد کرونا مبنی بر بازگشایی حضوری دانشگاه‌ها از بهمن تاکید دارد.
🔹 حضوری شدن ۱۰۰ درصدی در تمام استان‌های کشور به جلسات مشترک بین دانشگاه‌های استانی و استانداری‌ها بستگی دارد.
🔹این شرایط تنها برای دانشجویانی امکانپذیر است که واکسینه شده باشند./باشگاه خبرنگاران جوان

ایا قسمت اداری دانشگاهها باز است

tik 1   همان طور که مستهظر هستید ،با تو جه شیوع گسترده ویروس کرونا با تعطیلی مدادس و دانشگاه ها مواجه هستیم که هم چنان ادامه دارد .

tik 1  طبق اخرین خبرها گمان میرود تعطیلی دانشگاه ها تا آخر امسال نیز ادامه داشته باشد و اموزش ها به طور مجازی و آنلاین ادامه داشته باشد .

tik 1  هم چنین هنوز اطلاعات کاملی در ارتباط با تعطیلی مدارس در درست نداریم اما با محض دریافت اطلاعات این مقاله به روز رسانی میشود .

tik 1  احتمال میرود ، زنان بازگشایی دانشگاه ها ی سراسری و ازاد و علمی کاربردی و … متفاوت باشد .

tik 1   معاون آموزشی وزارت علوم، تحقیقات و فناوری با اشاره به مجازی بودن سومین ترم تحصیلی دانشگاه‌ها گفت: در شروع ترم جاری، شیوه آموزش‌ها مجازی است و نحوه ادامه کلاس‌ها بعد از تعطیلات نوروز ۱۴۰۰ بستگی به شرایط، رعایت پروتکل‌ها توسط مردم و کنترل بیماری دارد؛ با این حال، دانشگاه‌های ما آماده هستند و از این جهت مشکلی نیست اما باید مجوز از سوی ستاد ملی مقابله با کرونا داده شود.

tik 1   دکتر خاکی صدیق به مجازی بودن سومین ترم اشاره کرد و ادامه داد: بر اساس این شواهد، در شروع ترم جاری، شیوه آموزش‌ها مجازی است و نحوه ادامه کلاس‌ها بعد از تعطیلات نوروز ۱۴۰۰ بستگی به شرایط، رعایت پروتکل‌ها توسط مردم و کنترل بیماری دارد؛ با این حال، دانشگاه‌های ما آماده هستند و از این جهت مشکلی نیست اما باید مجوز داده شود.

tik 1   وی با بیان اینکه کلاس‌های مجازی دانشگاه‌ها در ایام نوروز ۱۴۰۰ تعطیل است، تاکید کرد: دانشگاه‌ها، دانشجویان و اعضای هیئت علمی در زمینه آموزش‌های الکترونیکی روی ریل قرار گرفته‌اند و مشکل زیرساخت و آشنا نبودن استادان با نرم‌افزارها وجود ندارد. در نتیجه کلاس‌ها در حال برگزاری است و نیازی به برگزاری کلاس‌های مجازی در عید احساس نمی‌شود چون ترم فعلی مانند ترم های عادی در حال برگزاری است.


تعطیلی دانشگاه ها تا چه زمانی ادامه دارد ؟

Click 1

بازگشایی حضوری دانشگاه های علمی کاربردی و فنی حرفه ای در ترم بهمن ماه ۱۴۰۰

طبق گفته مدیرکل دفتر برنامه‌ریزی آموزشی وزارت در ارتباط با نحوه بازگشایی دانشگاه ها، بازگشایی دانشگاه هایی که تعداد بیشتری از دانشجویان‌ شان بومی استامکان بازگشایی در آن ها زیاد است. از جمله این دانشگاه ها میتوان به دانشگاه های علمی کاربردی و فنی و حرفه ای اشاره کرد . این دسته از دانشگاه ها این امکان را دارند که آموزش خود را به صورت حضوری برگزار کنند.

بازگشایی حضوری دانشگاه آزاد در ترم بهمن ۱۴۰۰

طبق دستورالعمل ها در ارتباط با بازگشایی حضوری دانشگاه آزاد در نیمسال اول ۱۴۰۱ – ۱۴۰۰، اعلام شده است که کلاس های آموزشی تمام مقاطع تحصیلی که شهر آن ها به رنگ های آبی و زرد هستند، این امکان را داشته باشند تا کلاس های خود را به صورت حضوری برگزار کنند. لازم به ذکر استه که همچنین گفته شده است که کلاس‌ های درسی با ظرفیت بیش از ۳۰ نفر به صورت مجازی برگزار خواهند شد. 

بازگشایی حضوری دانشگاه ها در ترم بهمن ۱۴۰۰

بازگشایی حضوری دانشگاه های دولتی در ترم بهمن ۱۴۰۰

در مورد بازگشایی دانشگاه های دولتی باید بگوییم که در نیمسال تحصیلی 1400 – 1401 این تصمیم بر عهده ی ریاست هر دانشگاه است. البته امروزه اکثر اغلب دانشگاه های سراسری آموزش تلفیقی را انتخاب کرده اند به این شکل که از کلاس های مجازی و حضوری به طور همزمان استفاده می کنند. در صورتی که کلاس های عملی به صورت حضوری برگزار خواهد شد بایستی پروتکل های بهداشتی رعایت شود. 

جدیدترین خبرهای ترم بهمن ماه


حضوری شدن دانشگاه ها ترم بهمن 1400 – 1401 –

Click 1

آموزش دانشجویان از بهمن ماه حضوری خواهد بود. دانشجویان دیگر کم کم بایستی خود را برای آموزش حضوریدر ترم بهمن آماده نمایند. لازم به ذکر است که با واکسینه شدن عده ای زیاد از جمعیت کشور، شاهد بازگشایی دانشگاه و مدارس هستیم و پیش بینی می شود که دانشگاه ها از ترم بهمن آموزش خود را به صورت حضوری آغاز نمایند.

به این مطلب امتیاز بدهید.
جهت مشاوره در زمینه آیا ترم بهمن ۱۴۰۰ مجازی است؟ ؛
از سراسر کشور از طریق تلفن ثابت با مرکز مشاوره صدای مشاور تماس حاصل فرمایید.
9099071613 تماس از سراسر کشور از طریق تلفن ثابت بدون گرفتن کد

در صورت عدم دسترسی به تلفن ثابت جهت خریداری بسته های تماس کلیک کنید.

پاسخگویی از 8 صبح الی 12 شب حتی ایام تعطیل
ارسال نظر شما
انتشار یافته : 6 در انتظار بررسی : 1525
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

مهسا پنج‌شنبه , 6 ژانویه 2022 - 21:18

سلام بازکنید دیگه من یکی که خسته شدم از این کرونا و خونه موندن و بی برنامگی

user1 شنبه , 29 ژانویه 2022 - 9:04

سلام احتمال 90 درصد این ترم حضوری باشه

Bita سه‌شنبه , 11 ژانویه 2022 - 18:25

تروخدا دانشگاهارو حضوری کنید کامل ما خسته شدیم از کیفیت ضعیف آنلاین دو سال نفهمیدیم چجور درس خوندیم کل اماکن عمومی باز هستش این دانشگاها هم حضوری کنید خواهشا

user1 شنبه , 29 ژانویه 2022 - 9:04

سلام دست ما نیست

ali یکشنبه , 16 ژانویه 2022 - 19:46

سلام مااعتراض داریم چطور دانشگاه پبام نور کلاساش مجازی وامتخاناش مجازی باشه برا نیمسال دوم اگه مریضی هست براهمه هست دانشگاه آزاد رو هم نیمسال دوم مجازی کنید تازه ما داریم پول بیشتری خرج میکنیم تاپیام نوری ها لطفا دانشگاه آزاد رو هم نیمسال دوم که۲۳بهمن شروع کلاساشه مجازی کنید مچکرم بابت رسیدگیتون🙏

user1 شنبه , 29 ژانویه 2022 - 9:03

سلام دست ما نیس این موضوع

اینستاگرام صدای مشاور تلگرام صدای مشاور