آزمون اصلح دانشگاه فرهنگیان چیست؟


جهت مشاوره در زمینه آزمون اصلح دانشگاه فرهنگیان چیست؟

آزمون اصلح دانشگاه فرهنگیان چیست؟

شابد برای بسیاری از افراد این سوال پیش باید که آزمون اصلح دانشگاه فرهنگیان چیست؟ برای پاسخ به این سوال تا آخر این مقاله با ما همراه باشید.

آزمون اصلح دانشگاه فرهنگیان، این آزمون برای افرادی است که ضمن تحصیل در دانشگاه فرهنگیان و یا دانشگاه‌های دیگر برای سنجش میزان مهارت‌های خود در آزمون اصلح شرکت می‌کنتد و مهارت آنان در هر زمینه‌ای سنجیده می‌شود.

آزمون اصلح دانشگاه فرهنگیان چیست؟

این آزمون، یک آزمون پر چالش مهارت آموزان ماده 28 اساسنامه دانشگاه فرهنگیان و گام پایانی است. همان طور که میدانید بسیاری از نهادهای دولتی و خصوصی، با برگزاری آزمون استخدام اقدام به جذب نیرو می‌کنند در آزمون اصلح هم منوال به همین شکل است اما کمی پیچیده‌تر و متفاوت‌تر.

یکی از شرایط شرکت در این آزمون، تحصیل در دانشگاه‌های دیگر و از طریق ماده 28 اساسنامه دانشگاه فرهنگیان پذیرش شده اند و برگزاری آزمون اصلح برای بررسی صلاحیت این افراد می‌باشد.

نحوه برگزاری آزمون اصلح دانشگاه فرهنگیان

نحوه برگزاری آزمون اصلح دانشگاه فرهنگیان

طی آخرین اخباری که در دست داریم، آزمون اصلح فرهنگیان به‌ صورت حضوری برای استخدامی‌های جدید قرار بر برگزاری است. این موضوع باعث ایجاد نگرانی‌هایی در افراد شده است. پس از برگزاری این آزمون و پس از کسب نمره لازم از آزمون اصلح، برای تدریس به آموزش و پرورش معرفی می‌شوند و به گونه‌ای با موفقیت در آزمون اصلح فرهنگیان صلاحیت حرفه‌ای آنها برای تدریس تائید می‌شود.


شرایط جدید ثبت نام دانشگاه فرهنگیان 1400

Click 1

آزمون اصلح فرهنگیان برای چه کسانی است؟

برای ورود به دانشگاه‌ها، دانشجویان به سه گروه تقسیم می‌شوند که گروه اول، افراد کنکوری هستند که برای پذیرش از این افراد 20 هزار نفر ظرفیت مصوب شد. این امر با دستور وزیر آموزش و پرورش تصویب شد. این افراد پس از پذیرش در کنکور و انجام مصاحبه مورد پذیرش قرار می‌گیرند.

گروه دوم، افرادی هستن که  تحت عنوان ماده 28، باید مورد پذیرش قرار گیرند که تاکنون ظرفیت در این عرصه مشخص نشده است. احتمال دارد طبق این ماده حتی تا 30 هزار نفر مورد پذیرش قرار گیرند. قابل ذکر است که این آزمون از طریق سازمان سنجش نیز برگزار می‌گردد.

گروه سوم و دسته آخر، افرادی هستند که باید در آزمون اصلح تایید شوند. این امتحان به نحوی به آزمون های جامع دانشگاه ها شباهت دارد و نشان دهنده این است که افراد در مدتی که مورد آموزش قرار گرفته‌اند چه میزان تسلط بر موارد ارائه شده دارند. آ

به این مطلب امتیاز بدهید.
جهت مشاوره در زمینه آزمون اصلح دانشگاه فرهنگیان چیست؟ ؛
از سراسر کشور از طریق تلفن ثابت با مرکز مشاوره صدای مشاور تماس حاصل فرمایید.
9099071613 تماس از سراسر کشور از طریق تلفن ثابت بدون گرفتن کد

در صورت عدم دسترسی به تلفن ثابت جهت خریداری بسته های تماس کلیک کنید.

پاسخگویی از 8 صبح الی 12 شب حتی ایام تعطیل
ارسال نظر شما
انتشار یافته : 0 در انتظار بررسی : 1525
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

اینستاگرام صدای مشاور تلگرام صدای مشاور