آخرین مهلت ثبت نام دانشگاه علمی کاربردی بدون کنکور 1400


جهت مشاوره در زمینه آخرین مهلت ثبت نام دانشگاه علمی کاربردی بدون کنکور 1400

آخرین مهلت ثبت نام دانشگاه علمی کاربردی بدون کنکور

آخرین مهلت ثبت نام دانشگاه علمی کاربردی بدون کنکور


داوطلبانی که تمایل به تحصیل در دانشگاه علمی کاربردی به صورت بدون کنکور را دارند می بایست در زمان ثبت نام دانشگاه علمی کاربردی به سایت این دانشگاه مراجعه کنند . داوطلبان پس از مراجعه به سایت می بایست دفترچه انتخاب رشته علمی کاربردی را دانلود کرده و پس از مطالعه کامل آن اقدام به انتخاب کنند. توجه داشته باشید که ثبت نام و انتخاب رشته دانشگاه علمی کاربردی به صورت همزمان صورت میگیرد.


داوطلبان عزیز در صورت داشتن مدارک لازم برای ثبت و معدل مناسب جهت قبولی در دانشگاه علمی کاربردی به راحتی می‌توانند درمقطع کاردانی و کارشناسی ناپیوسته دانشگاه علمی کاربردی در رشته دلخواه تحصیل کنند. در ادامه مقاله در رابطه با دانشگاه علمی کاربردی و آخرین مهلت ثبت نام دانشگاه علمی کاربردی برای تان توضیح میدهیم


آخرین مهلت ثبت نام دانشگاه علمی کاربردی 99


66163

زمان ثبت نام این دانشگاه طی اطلاعیه ای که منتشر شده برای ورودی مهر 99 از تاریخ ۴ شهریور تا ۱۱ شهریور برای مقطع کاردانی و از تاریخ ۱۱ شهریور تا ۱۷ شهریور برای مقطع کارشناسی ناپیوسته صورت می گیرد و داوطلبان می توانند در زمان مقرر به سایت مربوطه مراجعه کرده و پس از دانلود دفترچه ثبت نام و مطالعه کامل آن اقدام به ثبت نام در دانشگاه علمی کاربردی کنند.


66163زمان ثبت نام برای ورودی بهمن ماه نیز معمولاً در دی ماه صورت می گیرد که از طریق همین سایت و یا از طریق اینستاگرام و تلگرام صدای مشاور اطلاع رسانی خواهد شد


مشاوره ثبت نام در دانشگاه علمی کاربردی

دانشگاه علمی کاربردی رشته های متعددی جهت تحصیل دارد و دانشجویان به دلیل بدون آزمون بودن ورود به دانشگاه علمی کاربردی به راحتی می توانند در رشته های دانشگاه ادامه تحصیل دهند.

مشکلی که برای اکثر داوطلبان به وجود می‌آید عدم اطلاع از آینده شغلی رشته های دانشگاه علمی کاربردی است.

اولین چیزی که بر انتخاب رشته دانشگاه علمی کاربردی باید به آن توجه کنید علاقه خود به رشته انتخابی است اما مسئله مهم دیگر بازار کار رشته ای است که می خواهید انتخاب کنید.

توصیه ما این است قبل از اقدام به هرگونه ثبت نام و انتخاب رشته های با کارشناسان سامانه صدای مشاور تماس بگیرید و راهنمایی لازم را دریافت کنید.


به این مطلب امتیاز بدهید.
جهت مشاوره در زمینه آخرین مهلت ثبت نام دانشگاه علمی کاربردی بدون کنکور 1400 ؛
از سراسر کشور از طریق تلفن ثابت با مرکز مشاوره صدای مشاور تماس حاصل فرمایید.
9099071613 تماس از سراسر کشور از طریق تلفن ثابت بدون گرفتن کد

در صورت عدم دسترسی به تلفن ثابت جهت خریداری بسته های تماس کلیک کنید.

پاسخگویی از 8 صبح الی 12 شب حتی ایام تعطیل
ارسال نظر شما
انتشار یافته : 0 در انتظار بررسی : 1528
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

اینستاگرام صدای مشاور تلگرام صدای مشاور