آخرین اخبار دقیق از کنکور ۱۴۰۰


جهت مشاوره در زمینه آخرین اخبار دقیق از کنکور ۱۴۰۰

آخرین اخبار دقیق از کنکور ۱۴۰۰

آخرین اخبار دقیق از کنکور ۱۴۰۰


کنکور ۱۴۰۰ اولین کنکوری است که بنابر گفته سازمان سنجش فرد برای نظام جدید برگزار می شود عنوانی که از نظام قدیم می خواهند در کنکور شرکت کنند می بایست منابع جدید را برای کنکور حکم مطالعه کنند.

در این مقاله آخرین اخبار دقیق از کنکور ۱۴۰۰ قرار می گیرد


آخرین اخبار دقیق کنکور ۱۴۰۰



زمان ثبت نام کنکور 1400

اولین اقدام برای حضور در جلسه کنکور ثبت نام در سازمان سنجش در بازه زمانی که هرساله توسط سنجش مشخص شده صورت میگیرد .
این رقابت بین گروه های ازمایش علوم انسانی ، زبان، هنر، ریاضی، تجربی است که داوطلبان باتوجه به علاقه و مهارت خود میتوانند در یک گروه ازمایش اصلی و دو گروه ازمایشی شناور شرکت کنند.

تمامی داوطلبان برای شرکت در ازمون دانشگاه سراسری ( روزانه ، نوبت دوم ، پیام نور ، غیرانتفاعی و پردیس خودگردان و دانشگاه آزاد) برای ثبت نام بایستی به سایت سازمان سنجشرفته و به منظور تکمیل فرم ثبت نام اقدام کنند.


ثبت نام کنکور سراسری کارشناسی از 12 بهمن 99 آغاز شده و تا 18 بهمن ماه ادامه دارد. معمولا این تاریخ تمدید میشود اما شما ثبت نام خود را به روزهای پایانی موکول نکنید.



نحوه و شرایط ثبت نام کنکور سال 1400

ثبت نام کنکور سراسری درتاریخ معینی که سازمان سنجش براساس تمامی اطلاعات داوطلبان، شرایط برگذاری ازمون را فراهم میکند اعلام میگردد ودر نتیجه ازمون سراسری صورت میگیرد .

سال قبل این ازمون در بازه زمانی 16بهمن اغاز گردید و تا 24 بهمن ادامه یافت که طبق امارهای چندین ساله این امکان وجود داردکه این ازمون بار دیگر در سال 1400 در همین بازه تاریخی انجام شود .

اگر به هر دلیلی در این بازه زمانی داوطلبان موفق به ثبت نام به تکمیل فرم ثبت نام نشده اند ویا با نواقصی هایی روبرو شده اند ، سازمان سنجش این امکان را فراهم نموده است که بار دیگراین دسته از افراد در تاریخی که مطابقا اعلام میشود دوباره اقدام به ثبت نام کنند تا موفق به شرکت در ازمون سراسری کنکور شوند .



جهت ثبت نام در کنکور 1400 ، همچنین جهت اطلاع از شرایط ثبت نام در کنکور سراسری ، میتوانید با شماره های زیر با مشاورین سامانه صدای مشاور تماس حاصل فرمایید.


unnamed 2

تماس از تلفن ثابت بدون کد 9099071613

شماره ویژه استان تهران 9099071613


تماس از تلفن ثابت بدون گرفتن کد / ساعت 8 صبح تا 12 شب / حتی ایام تعطیل



شرایط ثبت نام کنکور 1400

شرایط ثبت نام به دو صورت امکان پذیر است که شامل : دسته اول :عمومی دسته دوم :اختصاصی دسته بندی کرد .

یکی از مهم ترین و ابتدایی ترین شرایط داشتن یکی از مدارک دیپلم و پیش دانشگاهی ، دیپلم نظام جدید، دیپلم 4ساله نظام قدیم و یامدرک کاردانی است .در ادامه مطلب به سایر شرایط میپردازیم .

از دیگر شایط ثبت نام در این ازمون میتوان به موارد زیر اشاره کرد :

کلیه داوطلبان موظف به داشتن مدرک پیش دانشگاهی یا دیپلم نظام جدید (3-3-6)و یا دانش اموز سال اخر پایه دواز دهم که فارق النحصیل تا 31 شهریور 1400 هستن میتوانند در این ازمون حضور پیدا کنند.


در صورت قبولی داوطلبان در رشته هایی كه پذيرش آنان از نيمسال دوم سال تحصيلی 1400 – 1401 شروع میشود به شرط دريافت مدرک تحصيلی ديپلم نظام آموزشی جديد 3-3-6 و يا پيش دانشگاهی و يا مدرک كاردانی تا تاريخ 30/11/1400 ، ثبت نام و ادامه تحصيل آنان هیچ مانعی وجود ندارد. .


اخرین پذيرفته شدگان دوره روزانه کنکور 99 ( پذیرفته شدگان متمرکز یا نیمه متمرکز ) حتی در صورت عدم ثبت نام یا انصراف قطعی از رشته قبولی ، مجاز به ثبت نام و شرکت در کنکور 1400 به منظور انتخاب رشته محل های دوره روزانه نخواهند بود .


داوطلبانی که دارای طرح اجباری هستند ، در صورت قبولی در یکی از رشته های پزشکی ، دندانپزشکی ، داروسازی طرح آن ها به زمان دیگری موکول شده می توانند ادامه تحصیل دهند و خدمات قانون خدمت خود را پس از اتمام تحصيل با تعهدات خدمت مقطع جديد انجام دهند ، اما اگر در رشته هایی غیر از رشته های مذکور پذیرفته شوند قبولی آن ها لغو شده و بایستی ابتدا طرح خود را بگذرانند .


از سایر مدارک لازم برای تکمیل فرم اینترنتی ثبت نام که میتوان به ان اشارهکرد شماره سریال کارت اعتباری خریداری شده که بعد از پرداخت هزینه ثبت نام دریافت می شود ، اطلاعات شناسنامه و کارت ملی ، کد منطقه و کد پستی محل سکونت ، کد وضعیت نظام وظیفه برای داوطلبای مرد ، معدل کتبی و معدل کل دیپلم ، کد پیگیری سهمیه رزمندگان و سهمیه ایثارگران ، کد رهگیری داوطلبای غیر ایرانی و فایل عکس اسکن شده برای ثبت نام لازم است که به داوطلبان توصیه می کنیم قبل از ورود به سایت سازمان سنجش ، مدارک لازم را تهیه کنند تا بامشکلی روبرو نشوند .


unnamed 2 1


جهت عضویت در صفحه اینستاگرام کنکور صدای مشاور کلیک کنید .

اینستاگرام صدای مشاور

به این مطلب امتیاز بدهید.
جهت مشاوره در زمینه آخرین اخبار دقیق از کنکور ۱۴۰۰ ؛
از سراسر کشور از طریق تلفن ثابت با مرکز مشاوره صدای مشاور تماس حاصل فرمایید.
9099071613 تماس از سراسر کشور از طریق تلفن ثابت بدون گرفتن کد

در صورت عدم دسترسی به تلفن ثابت جهت خریداری بسته های تماس کلیک کنید.

پاسخگویی از 8 صبح الی 12 شب حتی ایام تعطیل
ارسال نظر شما
انتشار یافته : 0 در انتظار بررسی : 1525
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

اینستاگرام صدای مشاور تلگرام صدای مشاور