کارت ورود به جلسه کارشناسی ارشد 1400


جهت مشاوره در زمینه کارت ورود به جلسه کارشناسی ارشد 1400

کارت ورود به جلسه کارشناسی ارشد 1400


 کارت ورود به جلسه کارشناسی ارشد 1400 

کارت ورود به جلسه کارشناسی ارشد 1400| سامانه دریافت کارت ارشد ۱۴۰۰


همه ساله با برگزاری کنکور،داوطلبین باید قبل ورود به جلسه کارت ورود به جلسه کارشناسی ارشد 1400 را همراه خود داشته باشند.در این مقاله نحوه و چگونگی گرفتن کارت و زمان انتشار کارت در سامانه دریافت کارت ارشد ۱۴۰۰ را برایتان شرح خواهیم داد. کارت ورود به جلسه کارشناسی ارشد را باید همراه خود داشته باشید.


کارت ورود به آزمون کارشناسی ارشد 1400

چگونه میشود کارت ورود به جلسه آزمون ارشد را تهیه کرد؟

بعد از ثبت نام و نزدیک شدن هرچه بیشتر به موعد کنکور،با اعلام سازمان سنجش داوطلبین گرامی می توانند به سایت سنجش،به نشانی sanjesh.org مراجعه کنید. در درون کادر سمت راست کنار صفحه،انواع گروه های آموزش عالی را خواهید دید،بر روی کارشناسی ارشد کلیک کرده،روی اولین گزینه به نام سامانه جامع آزمون کارشناسی ارشد کلیک نمایید و وارد صفحه ایی می شوید که تاریخ هایی را برای شما اختصاص داده است.

مجددا به سمت راست صفحه مراجعه کرده ودر قسمت متقاضی ورود به سیستم را بزنید،سپس از شما اطلاعاتتان را میخواهد که به دو روش میتوانید آن را وارد کنید یا با اطلاعات فردی و شماره پرونده و یا با شماره پرونده و کد پیگیری که این اطلاعات در پرینت ثبت نام موجود است.



لیست رشته های کارشناسی ارشد 1400

clickhere



زمان دریافت کارت ورود به آزمون ارشد

هنوز هنگام آزمون کارشناسی ارشد 1400 فرا نرسیده و سازمان سنجش اطلاعاتی را منتشر نکرده ولی از آن جایی که آزمون ها همیشه در یک تاریخ برگزار میشوند.میتوانیم به سال های گذشته بپردازیم اما در کنکور سال 99 به دلیل انتشار ویروس کویید 19 بسیاری از برنامه های سازمان سنجش تغییر کرد و حتی کنکور ارشد نیز به تعویق افتاد.

اگر برای کنکور ارشد 1400 شرایط به حالت عادی برنگردد تا زمان اعلام یازمان سنجش زمان دریافت کارت ورود به جلسه در هاله ایی از ابهام باقی می ماند ولی به طور معمول کارت ورود به جلسه 3 یا 4 روز قبل از آزمون منتشر میشود.


زمان برگزاری کنکور ارشد 1400

بعد از گرفتن کارت ورود به آزمون  و دیدن تاریخ،ساعت و مکانی که در کارت نوشته شده،در همان روز مقرر راهی آزمون میشویم.هر ساله این آزمون در اواسط اردیبهشت برگزار می سود ولی در سال گذشته ب خاطر وجود و شیوع ویروس کرونا،و به تعویق افتادن کنکور ارشد،این کنکور در مرداد ماه برگزار شد.

در سال 98 نیز به دلیل سیل های مکرری که در فروردین ماه آن سال اتفاق افتاد،کنکور ارشد به تعویق یک ماهه برخورد و آزمون در 23 و 24 خرداد 98 برگزار شد.هنوز اطلاعات دقیقی از زمان برگزاری کنکور ارشد 1400 نداریم ، به محض  اطلاع این مقاله اطلاع رسانی می شود.


هزینه ثبت نام کارشناسی ارشد 1400

clickhere




انتخاب رشته کنکور ارشد 1400

دو روز بعد انتشار نتایج اولیه سازمان سنجش برای شما لینک انتخاب رشته را باز خواهد کرد و شما میتوانید با استفاده از دفترچه کد رشته های خود را انتخاب کرده و ثبت کنید.نکته ایی که بسیار دارای اهمیت است،این ایت که قبل از انتخاب ررشته دفترچه را با دقت بخوانید تا از نکته هایی که برای انتخاب رشته مهم هستند آگاه شوید.


مراحل انتخاب رشته ارشد

1.رفتن به سایت سنجش

2.دانلود دفترچه از سایت سازمان سنجش

3.خواندن دفترچه به طور کامل و اطلاع از شرایط

4.پیدا کردن کد رشته های مناسب با رشته ی خود

5.بررسی کردن تراز و رتبه خود

6.ثبت کد رشته ها در سایت و زدن ثبت نهایی

7.از انتخاب رشته ی خود پرینت گرفته و آن را تا روز اعلام نتایج پیش خود نگه دارید



به این مطلب امتیاز بدهید.
جهت مشاوره در زمینه کارت ورود به جلسه کارشناسی ارشد 1400 ؛
از سراسر کشور از طریق تلفن ثابت با مرکز مشاوره صدای مشاور تماس حاصل فرمایید.
9099071613 تماس از سراسر کشور از طریق تلفن ثابت بدون گرفتن کد

در صورت عدم دسترسی به تلفن ثابت جهت خریداری بسته های تماس کلیک کنید.

پاسخگویی از 8 صبح الی 12 شب حتی ایام تعطیل
ارسال نظر شما
انتشار یافته : 0 در انتظار بررسی : 1528
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

اینستاگرام صدای مشاور تلگرام صدای مشاور