نحوه اعتراض به نتایج و سوالات آزمون نظام مهندسی 1401


جهت مشاوره در زمینه نحوه اعتراض به نتایج و سوالات آزمون نظام مهندسی 1401

نحوه اعتراض به نتایج آزمون نظام مهندسی

ما برای کسب اطلاعات بیشتر شما عزیزان، راهنمای اعتراض به نتایج آزمون نظام مهندسی مرداد ماه 1400را به طور کامل برای کسب آگاهی شما عزیزن توضیح میدهیم پس تا آخر این مقاله با ما همراه باشید. پس از اعلام نتایج آزمون نظام مهندسی، داوطلبانی که در این آزمون شرکت کرده اند و به نتایج آزمون خود اعتراض دارند این امکان را دارند در بازه زمانی اعلام شده، نسبت به ثبت و ارسال اعتراضات خود اقدام نمایند. قابل به ذکر است بگوییم، داوطلبان به منظور قبولی در آزمون نظام مهندسی، بایستی 50 درصد نمره را با در نظر گرفتن نمره منفی کسب نمایند.

زمان اعتراض به نتایج آزمون نظام مهندسی 1400

 در طی اطلاعیه ای از طریق سامانه آزمون ورود به حرفه مهندسان، زمان اعتراض به نتایج آزمون نظام مهندسی 1400، اعلام می گردد. داوطلبانی که به هر دلیل به نتایج آزمون خود اعتراض دارند این امکان را دارند که در بازه تعیین شده درخواست اعتراض خود به اعلام نتایج آزمون نظام مهندسیرا ارسال و ثبت نمایند.

زمان اعتراض به نتایج آزمون نظام مهندسی 1400

نحوه اعتراض به نتایج آزمون نظام مهندسی مرداد ماه ۱۴۰۰

در ادامه این مقاله، به طور کامل اعتراض به نتایج آزمون نظام مهندسی مرداد 1400 به منظور آگاهی بیشتر شما داوطلبان عزیز توضیح داده ایم. داوطلبانی که پس از شرکت در آزمون نظام مهندسی و اعلام نتایج نمره آنها به حدنصاب قبولی نرسیده است،  این دسته از افراد، شانس اعتراض به نتایج آزمون نظام مهندسی را دارند.

 tikk3 1 همان طور که میدانید در آزمون نظام مهندسی، با توجه به مراحل مختلف نظارتی و بررسی کلید سؤالات، بروز اشتباهات دراین اندک است. در صورتی که، داوطلبی نسبت به اعلام نتایج آزمون نظام مهندسی مرداد 1400معترض باشد، این امکان برای او فرتهم شده است درخواست خود را، در قالب فایل بازنگری و به‌ صورت کتبی برای واحد مربوطه ارسال نماید. همچنین، قابل به ذکر است که مدارک مربوطه بایستی، با ذکر کامل مشخصات مانند شماره داوطلبی، نام و نام خانوادگی، شماره شناسنامه، تاریخ تولد، رشته آزمون، آدرس دقیق و شماره تماس تکمیل‌ شود.

متقاضیان برای اعتراض به سوالات آزمون نظام مهندسی، میتوانند درخواست خود را در قالب یک فایل ارسال نمایند. همچنین قابل به ذکر است بگوییم،  آزمون‌ های ورود به حرفه مهندسان مرداد 1400، دفترچه سوال‌ های آزمون‌ های یاد شده به انضمام پاسخنامه اولیه، به زودی در سامانه آزمون‌ ها به آدرس inbr.ir قرار داده خواهد شد. پس از انتشار این دفترچه سوالات و پاسخنامه اولیه، تمامی شرکت کنندگان محترم این امکان را دارند به مدت هفت روز درخواست‌ های بازنگری در سوال‌ ها یا اعتراضات خود را به‌طور مستدل و مستند، از طریق آدرس الکترونیکی مربوطه که در ادامه ذکر کرده ایم، ارسال نمایند.

  TIK 2 رشته‌ های مهندسی و کاردانی عمران: omran@inbr.ir

TIK 2 رشته‌ های مهندسی و کاردانی معماری و شهرسازی و معماران تجربی: memari@inbr.ir

TIK 2رشته‌ های مهندسی و کاردانی تاسیسات‌ مکانیکی و تاسیسات‌ برقی tasisat@inbr.ir

TIK 2 رشته‌ های مهندسی و کاردانی نقشه‌ برداری و ترافیک: naghshe@inbr.ir

مطالب مرتبط: 

سوالات متداول:

نحوه اعتراض به نتایج آزمون نظام مهندسی چگونه است؟

ما برای کسب اطلاعات بیشتر شما عزیزان و راحتی شما برای اعتراض به نتایج آزمون نظام مهندسی را در این مقاله ذکر کرده ایم.

آیا امکان اعتراض به کلیدهای آزمون نظام مهندسی وجود دارد؟

پس از اعلام کلیدهای آزمون نظام مهندسی و اعلام نتایج آزمون، به داوطلباناین امکان داده خواهد شد که به کلیدهای اعلامی اعتراض کنند. به همین منظور، سامانه آزمون نظام مهندسی از داوطلبان درخواست دارد که اعتراضات خود را حاوی شماره داوطلبی، نام و نام خانوادگی، شماره شناسنامه، تاریخ تولد، رشته آزمون، آدرس دقیق و شماره تماس است را  به صورت کتبی در زمان مشخصی ارسال نمایند.

اعتراض به نتایج آزمون نظام مهندسی تا چه زمانی امکانپذیر است؟

 داوطلبان باید به این نکته توجه داشته باشند که  بایستی شماره پرسش و دلیل علمی و منطقی خود برای اعتراض را به صورت دقیق و مستند ثبت کنند.

 
به این مطلب امتیاز بدهید.
جهت مشاوره در زمینه نحوه اعتراض به نتایج و سوالات آزمون نظام مهندسی 1401 ؛
از سراسر کشور از طریق تلفن ثابت با مرکز مشاوره صدای مشاور تماس حاصل فرمایید.
9099071613 تماس از سراسر کشور از طریق تلفن ثابت بدون گرفتن کد

در صورت عدم دسترسی به تلفن ثابت جهت خریداری بسته های تماس کلیک کنید.

پاسخگویی از 8 صبح الی 12 شب حتی ایام تعطیل

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
انتشار یافته : 0 در انتظار بررسی : 1527
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

اینستاگرام صدای مشاور تلگرام صدای مشاور