ثبت نام آزمون تیزهوشان ششم به هفتم hoosh.medu.ir


جهت مشاوره در زمینه ثبت نام آزمون تیزهوشان ششم به هفتم hoosh.medu.ir

شرایط و زمان ثبت نام آزمون تیزهوشان ششم به هفتم در سال تحصیلی 1402 – 1403 می تواند سوال خیلی از افراد داوطلب ورود به مدارس تیزهوشان باشد. مدارس تیزهوشان یکی از مدارس با کیفیت آموزشی خوب در سطح کشور است که با هدف بالا بردن کیفیت آموزش دانش آموزان و ارتقاء سطح کیفی تحصیلی در مدارس در سرتاسر کشور تاسیس شده اند.

 سازمان ملی پرورش استعدادهای درخشان در سراسر کشور و برای خدمات رسانی به دانش آموزانی که دارای استعداد و هوش تحصیلی بالاتری هستند اقدام به تاسیس مدارس تیزهوشان (مدارس استعدادهای درخشان) نموده است.

سالیانه دانش آموزان زیادی متقاضی شرکت در آزمون ورودی مدارس سمپاد یا همان مدارس تیزهوشان هستند. در ادامه می توانید اطلاعات بیشتری در مورد ثبت نام آزمون تیزهوشان ششم در سال تحصیلی1402 – 1403به دست آورید.


 نحوه ثبت نام آزمون تیزهوشان ششم به هفتم

آزمون ورودی مدارس تیزهوشان (سمپاد) هر ساله به صورت کشوری برای ورود دانش آموزان با استعداد به مدارس تیزهوشان برگزار می شود

البته اخیرا پذیرش دانش آموزان در این مدارس در دوره ابتدایی با تغییراتی همراه بوده است به این صورت که به دلیل نگرانی های ایجاد شده و استرس وارد شده به دانش آموزان ، تصمیم بر این شده که آزمون ورودی مدارس تیزهوشان در مقطع ابتدایی حذف شود و پذیرش آن ها در مدارس تیزهوشان طبق الگوی دیگری انجام پذیرد.

Capture1 5 نحوه ثبت نامک آزمون تیزهوشان ششم به هفتم به این صورت است که روال گرفتن آزمون ورودی حذف شده و پذیرش در آزمون مدارس تیزهوشان ششم به هفتم منوط به قبولی در آزمون سنجش هوش و استعداد شده است.

در ادامه مطلب به بررسی موضوعات مرتبط با نحوه ثبت نام آزمون تیزهوشان ششم مانند زمان ثبت نام آزمون تیزهوشان، سایت ثبت نام تیزهوشان، ورود به سایت تیزهوشان و… خواهیم پرداخت.


برای ورود مستقیم به سایت ثبت نام آزمون تیزهوشان ششم به هفتم کلیک کنید.

سایت ثبت نام آزمون تیزهوشان ششم به هفتم hoosh.medu.ir

دانش آموزان متقاضی ثبت نام در آزمون تیزهوشان ششم برای ثبت نام ، پرداخت هزینه شرکت در آزمون، دریافت کارت ورود به جلسه مدارس استعدادهای درخشان و اطلاع از کلیه شرایط و موارد مربوط به ثبت نام آزمون تیزهوشان ششم برای سال تحصیلی 1402 – 1403 باید به سایت ثبت نام آزمون تیزهوشان ششم به هفتم hoosh.medu.ir مراجعه کرده و ضمن اطلاع از کلیه شرایط نسبت به ثبت نام خود اقدام نمایند.

سامانه hoosh.medu.ir برای ثبت نام دانش آموزان متقاضی ورود به مدارس سمپاد یا تیزهوشان در نظر گرفته شده است ولی ممکن است با توجه به خبرهای درج شده ثبت نام اینترنتی ورودی مدارس تیز هوشان در سال تحصیلی جدید با استفاده از سامانه اینترنتی پادا به نشانی pada.medu.ir انجام پذیرد، برای اطمینان و  اطلاع از کلیه شرایط ثبت نام و… باید منتظر اعلام از سوی مراجع بالا در خصوص این سامانه ها بود.


لازم به ذکر است در حال حاضر زمان دقیقی برای برگزاری مراحل این آزمون در سال تحصیلی1402 – 1403 اعلام نشده است و باید با مراجعه به سایت گفته شده نسبت به اطلاع دقیق از زمان و شرایط ثبت نام اقدام نمایید. به محض انتشار اطلاعات جدید، حتما در این صفحه اطلاع رسانی صورت خواهد گرفت.

زمان ثبت نام آزمون تیزهوشان ششم به هفتم 1402 – 1403

یکی از مهمترین سوالات دانش آموزان و اولیا دانش آموزان متقاضی برای ثبت نام آزمون تیزهوشان ششم در مورد زمان ثبت نام آزمون تیزهوشان ششم به هفتم است

فرآیند اطلاع رسانی در مورد زمان برگزاری آزمون مدارس تیزهوشان در سایت اینترنتی به آدرس hoosh.medu.ir انجام می گیرد. کلیه متقاضیان ورود به مدارس استعدادهای درخشان باید با مراجعه به این سایت از مراحل و بازه های زمانی مشخص شده برای شرکت در آزمون مطلع شوند و در زمان مناسب نسبت به ثبت نام در آزمون و پرداخت هزینه ها اقدام کنند.

لازم به ذکر است که کلیه هزینه های پرداختی برای این آزمون به صورت اینترنتی و از طریق این سایت انجام می گیرد.

Capture1 5 در سال تحصیلی پیش، زمان ثبت نام در آزمون مدارس سمپاد پایه هفتم از اواخر فروردین ماه آغاز شد. طبق روال سال های قبل، ممکن است ثبت نام آزمون تیزهوشان ششم به هفتم نیز در همین تاریخ یعنی اواخر فروردین ماه شروع شود.


نحوه ورود به سایت ثبت نام تیزهوشان پایه ششم به هفتم hoosh.medu.ir

 در ادامه برای شما نحوه ورود به سایت ثبت نام تیزهوشان ششم به هفتم را ارائه می دهیم.

222222 1 برای ورود به سایت ثبت نام مدارس تیزهوشان پایه ششم، ابتدا در قسمت سرچ صفحه مرورگر خود آدرس اینترنتی به نشانی hoosh.medu.ir را سرچ کنید.

222222 1پس از ورود به سایت ذکر شده، با وارد کردن موارد خواسته شده مثل کد ملی و رمز همگام خود وارد پرتال دانش آموزی خود می شوید.

ثبت نام تیزهوشان پایه ششم به هفتم

222222 1در صفحه پرتال دانش آموزی خود نقش سازمانی خود یعنی دانش آموز را وارد نموده و در قسمت نام سازمان نیز نام مدرسه یا محل تحصیل کنونی نمایش داده می شود.

222222 1پس از عبور از این مرحله و کلیک بر روی گزینه تایید، از بین گزینه های پیش رو مانند المپیاد دانش آموزی، ثبت نام اوقات فراغت، معافیت تحصیلی، شرکت در انتخابات، جشنواره ها ، فعالیت های پژوهشی و سایر گزینه هایی که در این صفحه نشان داده می شود گزینه مربوط به مدارس تیزهوشان را انتخاب نمایید.

222222 1پس از این مرحله برروی گزینه جدید در قسمت سمت راست صفحه کلیک نمایید. با ورود به صفحه جدید نسبت به ثبت نام فرم تقاضانه و درج کلیه اطلاعات خواسته شده به طور دقیق اقدام کنید و در نهایت اطلاعات وارد شده خود را ذخیره کنید

222222 1پس از ذخیره اطلاعات وارد شده باید نسبت به تایید نهایی و پرداخت هزینه آزمون مدارس تیزهوشان اقدام کرده و ثبت نام خود را قطعی کنید

222222 1پس از پرداخت مبلغ آزمون و بازگشت به صفحه پرداخت، اکنون دیگر ثبت نام شما برای شرکت در آزمون مدارس تیزهوشان قطعی شده است و باید با استفاده از کلید رسید ثبت نام، از اطلاعات و پرداخت خود را ذخیره کرده و پرینت بگیرید.


جمع بندی 

%D8%B4 همان طور که در مطلب بالا شرح داده شد آزمون ورودی مدارس تیزهوشان در پایه تحصیلی ششم به هفتم هر ساله به طور هماهنگ در سرتاسر کشور انجام می گیرد. هنوز زمان دقیقی برای مراحل ثبت نام و شرکت در این آزمون اعلام نشده است ولی می توانید با ورود به سایت مربوط به برگزاری این آزمون hoosh.medu.ir در مورد زمان برگزاری ، دریافت دفترچه ثبت نام آزمون تیزهوشان ششم و ثبت نام آزمون اطلاع پیدا کنید.

چنانچه در مورد مراحل گفته شده دچار ابهام هستید یا نیاز به راهنمایی و مشاوره بیشتری دارید می توانید از طریق شماره های موجود در صفحه و یا به روش های زیر با کرشناسان این مجموعه در ارتباط باشید.

5/5 - (1 امتیاز)
جهت مشاوره در زمینه ثبت نام آزمون تیزهوشان ششم به هفتم hoosh.medu.ir ؛
از سراسر کشور از طریق تلفن ثابت با مرکز مشاوره صدای مشاور تماس حاصل فرمایید.
9099071613 تماس از سراسر کشور از طریق تلفن ثابت بدون گرفتن کد

در صورت عدم دسترسی به تلفن ثابت جهت خریداری بسته های تماس کلیک کنید.

پاسخگویی از 8 صبح الی 12 شب حتی ایام تعطیل
ارسال نظر شما
انتشار یافته : 0 در انتظار بررسی : 1525
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

اینستاگرام صدای مشاور تلگرام صدای مشاور