اعلام نتایج بدون کنکور دانشگاه آزاد 1401


جهت مشاوره در زمینه اعلام نتایج بدون کنکور دانشگاه آزاد 1401

اعلام نتایج بدون کنکور دانشگاه آزاد همانند روند و رویه ثبت نام بدون کنکور دانشگاه آزاد غیر حضوری می باشد ولی پذیرش به صورت حضوری می باشد ، و با ورود به سایت دانشگاه آزاد و سامانه ای که به این منظور تعبیه شده است میتوان به نتایج دست پیدا کرد، زمان تقریبی برای نیمسال اول، اوایل مهر ماه و برای نیم سال دوم اویل بهمن ماه و دی ماه می باشد.

زمان اعلام نتایج ثبت نام بدون کنکور دانشگاه آزاد

بر اساس روند دانشگاه آزاد و اصول سال های گذشته زمان اعلام نتایج بدون کنکور دانشگاه آزاد در مقاطع کاردانی کارشناسی پیوسته و نا پیوسته یک حدود ثابتی دارد ، و سعی میکند که زمان نتایج بر اساس سوابق تحصیلی را در یک محدوده ی مشخصی اعلام کند، اما با توجه به تجربیات گذشته نمیتوان گفت که این زمان دقیقا همان زمان سال های قبل است ولی حدودا در همان بازه زمانی نتایج ثبت نام بدون کنکور دانشگاه آزاد اعلام می شود.

میتوان گفت این بازه زمانی سه الی دو هفته بعد از تمام شدن ثبت نام می باشد، و داوطلبین بعد از آن باید منتظر زمان اعلام نتایج بمانند.البته بعضی مواقع زمان اعلان بر اساس مقاطع تحصیلی مختلف در حد سه الی یک هفته متفاوت بوده ولی تفاوت آنچنانی احساس نمی شود.

تاریح اعلام نتایج نیمسال اول ثبت نام بدون کنکور دانشگاه آزاد

بسیار واضح است که زمان اعلام نتایج ورودی های مهر یا همان نیم سال اول برای ثبت نام بدون کنکور دانشگاه آزاد با ورودی های نیم سال دوم یا ورودی های بهمن متفاوت است، و بستگی به این دارد که شما برای کدام نیم سال قصد ثبت نام دارید همچنین دقت به عمل آورید هیچ تفاوتی بین نحوه تحصیل این دو نیم سال وجود ندارد.

مقطع139914001401
کارشناسی پیوستهروز دو شنبه 28 مهر10 صبح سه شنبه 6 مهربه محض اعلان بروز خواهد شد.
کاردانی نا پیوستهروز دو شنبه 28 مهر10 صبح سه شنبه 6 مهربه محض اعلان بروز خواهد شد.
کاردانی پیوستهروز دو شنبه 28 مهر10 صبح شنبه 3 مهربه محض اعلان بروز خواهد شد.
جدول زمان نتایج بدون کنکور دانشگاه آزاد مهر ماه

با توجه به جدول و مقایسه سال های گذاشته اندک تفاوتی بین این که چه مقطع ایی هستید، و سال های قبل اعلام نتایج بر اسا سوابق تحصیلی دانشگاه آزاد وجود دارد، ولی آنچه محرز است زمانش در بازه زمانی مهر ماه می باشد.

زمان اعلام نتایج نیمسال دوم بدون کنکور دانشگاه آزاد

زمان نتایج ثبت نام بدون کنکور دانشجویان نیمسال دوم حدودا در محدوده زمانی ماه بهمن اعلام میشود، برای مقایسه ساله ای قبل مانند نیمسال اول جدولی نیز برای ورودی ها بهمن نیز تعبیه شده تا از شیوه و طریقه اعلام نتایج ثبت نام بدون کنکور بهمن ماه آزاد با خبر باشند. همچنین میتوانید برای با خبر بودن در اوایل بهمن ماه با مشاورین ما تماس بگیرید.

مقطع139914001401
کارشناسی پیوسته10صبح روز شنبه 25 دی به محض اعلان بروز خواهد شد.
کاردانی ناپیوسته10صبح روز شنبه 25 دی به محض اعلان بروز خواهد شد.
کاردانی پیوسته10 صبح روز سه شنبه 5 بهمنبه محض اعلان بروز خواهد شد.
جدول زمان اعلام نتایج بدون کنکور دانشگاه آزاد بهمن ماه

با توجه به جدول زیر تاریخ اعلام نتایج برای نیسمال دوم در بازه های زمانی دی ماه و همچنین برای کاردانی پیوسته در بازه زمانی بهمن ماه می باشد، البته این زمان قطعی نیست در صورت به وجود امدن مشکل ممکن است زمان اعلام یا زود یا دیرتر باشد.

پس از اعلام شدن نتایج بدون کنکور دانشگاه آزاد شما میتوانید برای سهولت کار خود مدارک را برای دانشگاه مربوطه در سایت آموزشیار آپلود کنید، این کار دوندگی شما در مراحل اداری پذیرش را کمتر میکند.

بارگذاری مدارک متقاضی در سایت آموزشیار(  لینک ورود به سامانه آموزشیار    edu.iau.ac.ir ) پس از دریافت پیامک قبولی یا اعلام نتایج در سایت آزمون دانشگاه آزاد اسلامی-

دانشگاه آزاد

5/5 - (1 امتیاز)
جهت مشاوره در زمینه اعلام نتایج بدون کنکور دانشگاه آزاد 1401 ؛
از سراسر کشور از طریق تلفن ثابت با مرکز مشاوره صدای مشاور تماس حاصل فرمایید.
9099071613 تماس از سراسر کشور از طریق تلفن ثابت بدون گرفتن کد

در صورت عدم دسترسی به تلفن ثابت جهت خریداری بسته های تماس کلیک کنید.

پاسخگویی از 8 صبح الی 12 شب حتی ایام تعطیل
ارسال نظر شما
انتشار یافته : 0 در انتظار بررسی : 1521
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

اینستاگرام صدای مشاور تلگرام صدای مشاور