پیش ثبت نام مدارس غیر دولتی سال تحصیلی 1401 – راهنمای ثبت نام


جهت مشاوره در زمینه پیش ثبت نام مدارس غیر دولتی سال تحصیلی 1401 – راهنمای ثبت نام

Picture1 1

ثبت نام مدارس غیردولتی، آن دسته از دانش  آموزان و والدینی که قصد دارند در مدارس غیرانتفاعی ۱۴۰۰ – ۱۴۰۱ ثبت نام خود را انجام دهند، این افراد بایستی در بازه زمانی مشخص شده به صورت الکترونیکی با مراجعه به به سامانه pada.medu.ir اقدام به ثبت نام در مدارس غیر دولتی  نمایند.

مدارس غیر دولتی یا همان مدارس غیرانتفاعی، مزایای متعددی را در خود جای داده است و از این رو باعث شده است توجه طرفداران زیادی را به خود جلب کند. لازم به ذکر است که مدارس غیر دولتی علاوه بر مزایا، معایبی را هم دارا است که شهریه بالای این مدارس یکی از معایب این مدارس میباشد.

زمان ثبت نام مدارس غیرانتفاعی ۱۴۰۰ – ۱۴۰۱

ثبت نام مدارس غیردولتی، زمان ثبت نام مدارس غیر دولتی از بازه زمانی یکم خرداد ماه آغاز تا پایان مردادماه میباشد.دانش آموزان میتوانند در این باطه زمان به سامانه پادا مراجعه نمایند و ثبت نام خود را در این سامانه نیز انجام دهند.

به این نکته توجه داشته باشید، که با توجه به حجم بالای داوطلبان مدارس غیر انتفاعی، ثبت نام خود را در مدارس غیرانتفاعی در مهلت ثبت نام اعلام شده انجام دهید و به روزهای آخر موکول نکنید تا با مشکلی موجه نشوید.


آیا مدارس غیر دولتی شهریه میگیرند ؟

Click

شرایط ثبت نام مدارس غیرانتفاعی ۱۴۰۰ – ۱۴۰۱

TIK 2  همان طور که میدانید برای ثبت نام در مدارس، بایستی دارای یک سری شرایط باشید که این موضوع در ارتباط با ثبت نام مدارس غیر دولتی نیز صدق میکند که در ادامه اینش رایط را به طور کامل توضیح خواهیم داد.

TIK 2 در تمامی مدارس غیر دولتی،  نصب پوستر نرخ شهریه مصوب ابلاغی جهت ثبت نام دانش آموزان و آگاهی والدین از نرخ هریه ثبت نام مدارس غیر انتفاعی الزامی است .

TIK 2 در مدارس غیر دولتی، برای ثبت نام و پذیرش دانش آموزان پایه پیش دبستانی، برگزاری هرگونه آزمون و یا مصاحبه برای این دسته از دانش آموزان ممنوع میباشد.

TIK 2 در این مدارس، دریافت هزینه خدمات از قبیل : تغذیه بین رو ز، لباس متحدالشکل ، ایاب و ذهاب و هزینه تشکیل کلاس ‌های تابستانی و فعالیت غیر درسی از اولیای دانش آموزان تنها در صورت استعلام موافقت انجمن اولیا و مربیان مدرسه و کسب موافقت شورای نظارت بر مدارس و مراکز غیردولتی منطقه و ناحیه اماکن پذیر است.

school hallway empty interior with metal lockers 107791 2228 min 1

مزایا و معایب مدارس غیر غیر دولتی

بسیاری از والدین در هنگام ثبت نام دانش آموز خود در مدارس دچار ابهاماتی هستند مانند اینکه مدارس دولتی بهتر است یا غیر انتفاعی؟ انتخاب یک مدرسه مناسب میتواند نقش مهمی را در آینده دانش آموزان ایفا ند که والدین قبل از ثبت نام فرزندان خود بایستی تمامی شرایط را و امکانات مدارس را بسنجند و بهترین تصمیم را در این زمینه بگیرند. در ادامه این مقاله ما برای آگاهی بیشر والدین مزایا و معایب مدارس غیر انتفاعی را ب طور کامل توضیح دادیم.

مزایای مدارس غیرانتفاعی

  • جمعیت کمتر دانش آموزان
  • کلاس های فوق برنامه
  • امور تربیتی و مذهبی

 معایب مدارس غیرانتفاعی

  •   نیاز به قبولی در آزمون های ورودی ( متوسطه دوره دوم )
  • شهریه بالا
به این مطلب امتیاز بدهید.
جهت مشاوره در زمینه پیش ثبت نام مدارس غیر دولتی سال تحصیلی 1401 – راهنمای ثبت نام ؛
از سراسر کشور از طریق تلفن ثابت با مرکز مشاوره صدای مشاور تماس حاصل فرمایید.
9099071613 تماس از سراسر کشور از طریق تلفن ثابت بدون گرفتن کد

در صورت عدم دسترسی به تلفن ثابت جهت خریداری بسته های تماس کلیک کنید.

پاسخگویی از 8 صبح الی 12 شب حتی ایام تعطیل
ارسال نظر شما
انتشار یافته : 0 در انتظار بررسی : 1525
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

اینستاگرام صدای مشاور تلگرام صدای مشاور