وضعیت برگزاری دانشگاه ها از 15 شهریور


جهت مشاوره در زمینه وضعیت برگزاری دانشگاه ها از 15 شهریور

وضعیت برگزاری دانشگاه ها از 15 شهریور


وضعیت برگزاری دانشگاهها سوالی است که دانشجویان در رابطه با آن میپرسند و بسیاری از دانشجویان که ترم جدید هستند نمیدانند که دانشگاه از چه تاریخی آغاز می‌شود از همین رو در این مقاله اطلاعیه ‌ای را در این زمینه برای شما عزیزان قرار میدهیم.


وضعیت برگزاری دانشگاه ها از 15 شهریور


وضعیت برگزاری دانشگاه ها از 15 شهریور >>> وزیر علوم، تحقیقات و فناوری با تاکید بر اینکه ثبت نام دانشجویان دانشگاه ها برای ترم جدید به صورت “مجازی ” انجام می شود گفت: آغاز سال تحصیلی دانشگاه ها از ۱۵ شهریور ماه قطعی است و دانشجویان جدید الورود نیز از اوایل آبان می توانند در دانشگاه محل پذیرش خود ثبت نام کنند.


نحوه برگزاری کنکور >>> دکتر منصور غلامی گفت: خوشبختانه شرایط برگزاری آزمون در حوزه های آمتحانی به گونه ای است که پروتکل های بهداشتی به خوبی اجرایی می شوند و فاصله گذاری تعریف شده در دستورالعمل به خوبی اجرا می شود ضمن اینکه حوزه های برگزاری امتحانی فضای مناسبی دارند.


وی در ادامه تصریح کرد: من از حوزه های دیگر آزمون سراسری نیز بازدید داشته ام. خوشبختانه نتیجه تلاش همکاران ما برای برگزاری بهتر آزمون با اجرای پروتکل های بهداشتی مثمر ثمر بود و حداقل فاصله ۱.۸۰ سانتیمتری صندلی ها را رعایت کرده اند.


زمان اعلام نتایج اولیه کنکور 99

همانطور که در ابتدا مقاله بیان کردیم در زمان انتشار نتایج اولیه کنکور ، کارنامه علمی داوطلب منتشر میشود که داوطلبان در این کارنامه میتوانند موارد زیر را مشاهده کنند. تصویر زیر یک نمونه کارنامه داوطلب است که در زمان انتشار کارنامه اولیه در اختیار داوطلبان قرار میگیرد.



درصد اکتسابی در هر درس ، رتبه در سهمیه هر زیر گروه ، نمره کل و همچنین دوره یا دوره هایی که داوطلب مجاز به انتخاب رشته کنکور سراسری و یا دانشگاه آزاد شده است در این کارنامه مشخص میشود.


همانطور که میدانید تغییراتی در زمان برگزاری کنکور سراسری صورت گرفته است . از همین رو زمان مشاهده نتایج اولیه کنکور 99 مشخص نیست.  به داوطلبان عزیز توصیه میکنیم به جهت اطلاع از به روز ترین اخبار در خصوص تاریخ اعلام نتایج اولیه کنکور سراسری 99  عضو صفحه اینستاگرام کنکور سراسری صدای مشاور شوید.

unnamed 2 1

اینستاگرام کنکور صدای مشاور 



داوطلبان می توانند جهت مشاهده کارنامه اولیه به صورت اینترنتی و از طریق “سایت رسمی سازمان سنجش آموزش کشور” به نشانی sanjesh.org اقدام نمایند.

به این مطلب امتیاز بدهید.
جهت مشاوره در زمینه ؛
از سراسر کشور از طریق تلفن ثابت با مرکز مشاوره صدای مشاور تماس حاصل فرمایید.
9099071613 تماس از سراسر کشور از طریق تلفن ثابت بدون گرفتن کد

در صورت عدم دسترسی به تلفن ثابت جهت خریداری بسته های تماس کلیک کنید.

پاسخگویی از 8 صبح الی 12 شب حتی ایام تعطیل
ارسال نظر شما
انتشار یافته : 0 در انتظار بررسی : 1527
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

اینستاگرام صدای مشاور تلگرام صدای مشاور