خرید صندلی پرستاری دانشگاه آزاد 1400 – 1401


جهت مشاوره در زمینه خرید صندلی پرستاری دانشگاه آزاد 1400 – 1401

خرید صندلی پرستاری دانشگاه آزاد

خرید صندلی پرستاری دانشگاه آزاد

پرستاری یکی از محبوبترین رشته ها در بین داوطلبان کنکور تجربی است. تمامی دانشگاه های علوم پزشکی پذیرش دانشجو پرستاری دارند . دانشگاه آزاد نیز یکی از دانشگاه های پرطرفدار برای تحصیل در رشته پرستاری است.


unnamed

پرستاری یکی از شاخه های علوم پزشکی است که وظیفه ی مراقبت از بیماران را به عهده دارد. البته با پیشرفت علم و تکنولوژی بر خلاف گذشته پرستاری نیازمند مدرک معتبر است و وظیفه ی یک پرستار تنها محدود به مراقبت از بیماران نمی شود. در تقسیم بندی ها آکادمیک ارزش یک پرستار هم تراز ارزش یک پزشک بیان شده است زیرا بیمار بیشترین ارتباط را در بیمارستان با پرستار دارد و رضایت بیمار از پرستار به معنای رضایت او از بیمارستان است.


پس همانطور که متوجه شدید رشته پرستاری یک رشته مهم در گروه تجربی میباشد. اما به دلیل مخاطبان زیاد این رشته ، قبولی بسیار سختتر است . از همین رو داوطلبان رشته پرستاری به دنبال خرید صندلی پرستاری دانشگاه آزاد 99 هستند.


دانشگاه های آزاد و پردیس خودگردان تنها دانشگاه های شهریه پردازی هستند که در رشته های مختلف پیراپزشکی از جمله پرستاری دانشجو می پذیرند


خرید صندلی پرستاری دانشگاه آزاد

بسیاری از واحد های دانشگاهی دانشگاه آزاد ، اقدام به پذیر ش بدون کنکور دانشجو میکنند.

در این بین داوطلبان رشته پرستاری نیز پیگیر رشته پرستاری بدون کنکور هستند.

در سال 82 و 83 پذیرش دانشجو پولی با عنوان پذیرش دانشجو بدون کنکور و یا خرید صندلی دانشگاه آغاز شد. بیشتر صندلی ها با عناوینی چون دانشگاه آزاد ، نوبت دوم، پردیس خودگردان، پیام نور و غیر انتفاعی پذیرش دارند. به نوعی خرید صندلی پذریش بدون کنکور در دانشگاه های پولی است.

رشته پرستاری جز رشته هایی است که پذیرش بدون کنکور ندارد اما دانشگاه هایی مانند پردیس خودگردان هستند که با شهریه های کلان با رتبه های ضعیفتر نیز در این رشته دانشجو میپذیرند.در واقع خرید صندلی پرستاری یا همان روند پذیرش دانشجو پرستاری پولی به گونه ای است که داوطلبان با پرداخت شهریه بسیار بالا میتوانند وارد دانشگاه شوند.

افرادی که توانایی مالی پرداخت شهریه های بالا را دارند و همچنین تمایل آنها به تحصیل در پرستاری نیز زیاد است باید بدانند در حال حاضر 22 دانشگاه علوم پزشکی در رشته های مختلف دانشجوی پولی جذب میکنند.


لازم به ذکر است داوطلبانی که تمایل به تحصیل در پرستاری دانشگاه آزاد دارند و میخواهند از این طریق وارد دانشگاه شوند و یا قصد تحصیل در سایر دانشگاه ها دارند ، جهت کسب اطلاعات بیشتر و دریافت مشاوره میتوانند با مشاوران سامانه صدای مشاور تماس حاصل فرمایند.



45898

تماس از تلفن ثابت بدون کد 9099071613

شماره ویژه استان تهران 9099071613

به این مطلب امتیاز بدهید.
جهت مشاوره در زمینه خرید صندلی پرستاری دانشگاه آزاد 1400 – 1401 ؛
از سراسر کشور از طریق تلفن ثابت با مرکز مشاوره صدای مشاور تماس حاصل فرمایید.
9099071613 تماس از سراسر کشور از طریق تلفن ثابت بدون گرفتن کد

در صورت عدم دسترسی به تلفن ثابت جهت خریداری بسته های تماس کلیک کنید.

پاسخگویی از 8 صبح الی 12 شب حتی ایام تعطیل
ارسال نظر شما
انتشار یافته : 0 در انتظار بررسی : 1525
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

اینستاگرام صدای مشاور تلگرام صدای مشاور