جواب انتخاب رشته کی میاد؟ – زمان اعلام نتایج انتخاب رشته کنکور


جهت مشاوره در زمینه جواب انتخاب رشته کی میاد؟ – زمان اعلام نتایج انتخاب رشته کنکور

جواب انتخاب رشته کی میاد؟ این سوال، سوال بسیاری از داوطلبانی که در کنکور سراری شرکت کرده اند است. جهت پاسخ به این سوال باید بگوییم که افراد جهت مشاهده جواب انتخاب رشته بایستی به سایت سازمان سنجش به نشانی sanjesh.org و دانشگاه آزاد از طریق مرکز سنجش و پذیرش دانشگاه آزاد به نشانی azmoon.arg مراجعه نمایند.


16310510 651 min

جواب انتخاب رشته کی میاد؟

سازمان سنجش پس از تمام شدن فرصت انتخاب رشته

فرم انتخاب رشته داوطلبین را بررسی می کند و نتایج نهایی را از طریق سایت سازمان سنجش به نشانی sanjesh.org  در دسترس داوطلبین قرار میدهد.

تمامی متقاضیان مجاز به انتخاب رشته که مراحل انتخاب رشته را انجام داده اند باید پیگیری های لازم در رابطه با زمان اعلام نتایج کسب کنند.

جواب انتخاب رشته کی نیاد؟ نتایج انتخاب رشته معمولا در نیمه دوم شهریور ماه از طریق سازمان سنجش اعلام می گردد.

داوطلبینی که می خواهند نتیجه انتخاب رشته خود را مشاهده کنند باید در زمان مقرر شده با داشتن اطلاعات ثبت نامی وارد سایت سازمان سنجش شوند و نتیجه را مشاهده کنند.

به طور کلی جواب انتخاب رشته کنکور سراسری، در اغلب موارد در نیمه دوم شهریور ماه به صرت اینترنتی در سایت سنجش قرار داده می شود که متقاضیان با ورود به این سایت می توانند جهت مشاهده نتایج انتخاب رشته خود اقدام نمایند. جواب انتخاب رشته کی میاد؟ در سال جاری نتایج انتخاب رشته افراد در اویل مهر ماه در سایت سنجش قرار گرفته می شود.

2819703 min

اعتراض به نتیجه انتخاب رشته

پس از اعلام نتایج انتخاب رشته کنکور سراسری ممکن از داوطلبان از نتیجه انتخاب رشته خود راضی نباشند و منتظر انتشار کارنامه نهایی کنکور سراسری باشند.

این دسته از داوطلبین می توانند با استفاده از قابلیت درخواست بررسی اشتباه در انتخاب رشته و تقاضای بررسی اولویت بعدی استفاده کرده و درخواست خود را در سیستم پاسخگویی سازمان سنجش ثبت کنند. با این کار داوطلبین می توانند اعتراض خود را مطح کنند تااگر مشکلی باشد از سوی سازمان سنجش مورد بررسی قرار گیرد.


بیشتر بدانید: حداقل معدل رشته های بدون کنکور دانشگاه آزاد 


جواب انتخاب رشته دانشگاه آزاد کی میاد؟

جواب انتخاب رشته ها کی میاد؟ لازم است در ابتدا این نکته را ذرک نماییم که پس از اعلام نتایج کنکور سراسری، آن دسته از متقاضیانی که در مرحله اول در کانرمانه خود مجاز به انتخاب رشته دانشگاه آزاد شده اند، در صورت علاقه مندی جهت تحصیل در این دسته از دانشگاه ها، ببایتس در زمان تعیین شده زمان انتخاب رشته کنکور دانشگاه آزاد به سایت  azmoon.org مراجعه نمایند و جهت دانلود دفترچه انتخاب رشته این آزمون، فرم انتخاب رشته خود را تکمیل نمایند.


جواب انتخاب رشته ها کی میاد؟ در نظر داشته باشید که پس از به اتمام رسیدن مهلت انتخاب رشته دانشگاه آزاد 1402، سنجش داشنگاه آزاد به بررسی تمامی فرم های انتخاب رشته اداوطلبان می پردازد. دانشگاه آزاد به طور معمول، دو هفته بعد از اتمام مهلت انتخاب رشته نتایج نهایی را در اختیار تمامی متقاضیان قرار می دهد.

در نظر داشته باشید که نتیجه انتخاب رشته دانشگاه آزاد، هم زمان با اعلام نتایج دانشگاه سراسری در اوایل مهر ماه و همچنین از طریق سایت ثبت نام دانشگاه آزاد بدون کنکور در اختیار افراد قرار می گیرد.

به این مطلب امتیاز بدهید.
جهت مشاوره در زمینه جواب انتخاب رشته کی میاد؟ – زمان اعلام نتایج انتخاب رشته کنکور ؛
از سراسر کشور از طریق تلفن ثابت با مرکز مشاوره صدای مشاور تماس حاصل فرمایید.
9099071613 تماس از سراسر کشور از طریق تلفن ثابت بدون گرفتن کد

در صورت عدم دسترسی به تلفن ثابت جهت خریداری بسته های تماس کلیک کنید.

پاسخگویی از 8 صبح الی 12 شب حتی ایام تعطیل
ارسال نظر شما
انتشار یافته : 0 در انتظار بررسی : 1527
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

اینستاگرام صدای مشاور تلگرام صدای مشاور