انشا درمورد بازگشایی مدارس ( سال تحصیلی جدید ) برای دانش آموزان


جهت مشاوره در زمینه انشا درمورد بازگشایی مدارس ( سال تحصیلی جدید ) برای دانش آموزان

انشا درمورد بازگشایی مدارس ( سال تحصیلی جدید ) برای دانش آموزان

انشا درمورد بازگشایی مدارس ( سال تحصیلی جدید ) برای دانش آموزان

امسال هم همانند سال های گذشته مدرسه ها باز شده است اما با یک تفاوت که بسسیاری از معلمان و دانش آموزان به جای شور و شوق ممکن است استرس ها و نگرانی هایی را همراه خود داشته باشند .

امسال بازگشایی مدارس در مهر ماه … بااندکی تفاوت روبرو است که صندلی ها نیکت ها عادی نیستند و دانش آموزان باید با رعات پروتوکل های بهداشتی مراقب و حافظ جون خود و عزیزان خود باشند .

دانش آموزان عزیزد باید سعی کنند که روحیه خود را حفظ کنند و پدر و مادر های عزیز به دانش آموزان در این زمینه کمک کنند ، تا بهترین لذت های این روزهای پاییزی را برده باشند .

در دروان مدرسه شاهد شیرین ترین لحظه های بودن با دوستان ، شیطنت  ، بازی ها و خوراکی خوردن ها در زنگ تفریح ،حتی گاهی اوقات از زمین خوردن هایمان بهترین خاطره ها را برای ما در آینده میسازد.

مدرسه برای شما تنها مکانی نیس که دوسش دارید ، ولی تنها مکانی که  شاید بعدد ها بهترین و بیشترین خاطره ها در این مکان داشته باشید .

در مدرسه ، بهترین دوست ها را برای خود چیدا میکنید و باهم در آینده به این خاطرات شیرین لبخند میزنید و با شوق و ذوق از این روزها یاد میکنید .

یکی از لذت بخش ترین خاطرات دوران مدسه ، لقمه های نون و پنیر مادر برای زنگ تفریحی است ، لقمه هایی که حتی به زنگ تفریح نمیرسن و همون صبح اول خورده میشن .

روزی که تو دانش آموز خواهی شد ، تمام دنیا برای تو مدرسه میشود که فقط بی آموزی .

در مدرسسه باید همه چیز را یاد بگیرید و از همان روز اول برای آینده خود تصمیم بگیرید .


بازگشایی مدارس در مهر 1400

tikk3 1 تلاش دولت برای واکسیناسیون معلمان در مرداد ماه برای بازگشایی مدارس در مهر ماه 1400 میباشد .

tikk3 1  هم چنین اساتید دانشگاهی در مرداد ماه واکسینه خواهندشد .

tikk3 1  یکی از نگرانی های این روزهای والدین ، بازگشایی مدارس در مهر ماه 1400 میباشد که حاجی میرازیی ( وزیر آموزش و پرورش ) اظهار کرده است که در صورتی کلهش این بیماری مدارس به طور حضوری و در غیر این صورت غیر حضوری بر گزار خواهند شد .

tikk3 1   سخنگوی ستاد ملی مقابله کرونا ، اظهار دارد با توجه به واکسناسیون کاددر آموزشی ، احتمال بازگشایی مدارس از مهر 1400 وجود دارد .

tikk3 1  هم چنین جهت بهتر شدن وضعیت دانش آموزان دسته بندی شده اند که در ادامه توضیح خواهیم داد .

tikk3 1   دانش آموزانی که در یک روز در کلاس نیستند باید به نحوی مدیریت شوند که مشغول به انجام کارهای مرتبط با برنامه درسی خود باشند . معلمان باید برنامه هایی را تهیه کنند که بتوانند از طریق آن متناسب با حضور دانش آموزان در کلاس و در فضای مجازی ، فعالیت های یادگیری آنها را پوشش دهند .

tikk3 1  باید تعداد دانش آموزان و معلمانی که با هم در یک  زمان و مکان در تماس چهره به چهره هستند تا حد امکان به حداقل ممکن برسد . برای تحقق این امر باید دانش آموزان به نحوی گروه بندی شوند که فاصله اجتماعی مورد تاکید در دستورالعمل های بهداشتی رعایت شود .

tikk3 1   حاجی میرزایی وزیر آموزش و پرورش در حاشیه نشست امروز هیئت دولت در جمع خبرنگاران گفت: ان‌شاالله از روز شنبه ۱۵ شهریور را آغاز سال تحصیلی اعلام کردیم و همه مدارس در سراسر کشور فعال هستند.

tikk3 1    وی افزود: اصل ما بر آموزش حضوری است و بر اساس دستورالعمل با رعایت فاصله امکان حضور ‌همه دانش آموزان خواهد بود و همه دانش آموزان باید در سر کلاس‌‌های درس حاضر شوند. در کلاس‌هایی که دانش آموزان زیادی دارد به دو‌گروه زوج و‌فرد تقسیم می‌شوند، بنابراین قاعده اصلی برگزاری حضوری ‌همه مدارس در سراسر کشور است.

4/5 - (2 امتیاز)
جهت مشاوره در زمینه انشا درمورد بازگشایی مدارس ( سال تحصیلی جدید ) برای دانش آموزان ؛
از سراسر کشور از طریق تلفن ثابت با مرکز مشاوره صدای مشاور تماس حاصل فرمایید.
9099071613 تماس از سراسر کشور از طریق تلفن ثابت بدون گرفتن کد

در صورت عدم دسترسی به تلفن ثابت جهت خریداری بسته های تماس کلیک کنید.

پاسخگویی از 8 صبح الی 12 شب حتی ایام تعطیل

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
انتشار یافته : 0 در انتظار بررسی : 1525
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

اینستاگرام صدای مشاور تلگرام صدای مشاور