استعداد درخشان کارشناسی ارشد 1401 – 1400 + زمان و شرایط


جهت مشاوره در زمینه استعداد درخشان کارشناسی ارشد 1401 – 1400 + زمان و شرایط

شرایط استفاده از سهمیه استعداد درخشان برای مقطع کارشناسی ارشد اعلام گردید. طی آخرین اطلاعیه مشترک سازمان سنجش و سازمان مرکزی دانشگاه آزاد، مراکز دانشگاهی این امکان را دارند که مطابق شرایط دانشجویان استعداد درخشان ارشد اعلام شده توسط سازمان اقدام به جذب دانشجو در مقطع کارشناسی ارشد نمایند. دانشجویان دارای شرایط استعداد درخشان کارشناسی ارشد این امکان را دارند که بدون شرکت در کنکور ارشد در زمان انتخاب رشته از بین رشته های استعداد درخشان ارشد اعلام شده اقدامات لازم را انجام دهند که در ادامه این مقاله زمان و شرایط را به طور کامل توضیح خواهیم داد.

سوالات متعددی وجود دارد که داوطلبان ممکن است با آن روبرو شوند. این دته از سوالات عبارتند از:

شرایط استعداد درخشان کارشناسی ارشد چیست؟ آیا شرایط دانشجویان استعداد درخشان در دانشگاه های مختلف متفاوت است؟ سهمیه استعداد درخشان ارشد چیست ؟ دانشجوی استعداد درخشان کیست ؟  

برای پساخ به تمامی این سوالا تا آخر این مقاله با ما ههراه باشید تا به تک تک سوالات شما پاسخ داده شود.

در ضمن، این امکان برای شما فراهم شده است که با مشاوران ما تماس حاصل فرمایید تا در این زمینه کامل ترین و مفید ترین توضیحات را به شما عزیزان دهند.


ثبت نام کارشناسی ارشد بدون کنکور ۱۴۰۰

Click 1

شرایط استعداد درخشان کارشناسی ارشد در دانشگاه های مختلف

دانشگاه ها، مطابق با سطوح  و رتبه بندی های مختلف و هم چنین  در رابطه با ظرفیت خود د برای پذیرش با آزمون و بدون آزمون میتوانند نسبت به این شرایط تصمیم گیری های لازم را انجام دهند.لازم به ذکر است که بگوییم، شرایط استعداد درخشان کارشناسی ارشد برای دانشگاه های سطح یک و دو حداکثر 40 درصد می باشد.

مدیرکل دفتر برنامه ریزی و آموزش عالی وزارت علوم، تحقیقات و فناوری ادامه داد: در وزارت علوم، تحقیقات و فناوری ۴ محور برای دانشجویان استعداد درخشان به صورت ویژه داریم که شامل شناسایی، پرورش، هدایت و پشتیبانی از این دانشجویان است که آن قسمت پرورش و هدایت دانشجویان استعداد درخشان بیشتر به این منظور است که تعهدات لازم را نسبت به وضعیت جامعه و سرنوشت کشور خود داشته باشند و باعث تقویت آن شویم.

شرایط استعداد درخشان کارشناسی ارشد در دانشگاه های مختلف

مدیرکل دفتر برنامه ریزی و آموزش عالی وزارت علوم، تحقیقات و فناوری اضافه کرد: احتمال دارد که بهترین دانشجویان کشور به دلایل شخصی یا دلایل دیگری که که مرتبط با وزارت علوم نیست از کشور خارج شوند و دیگر بر نگردند، در عین حال وزارت علوم آمادگی این را دارد که اگر پیشنهاداتی برای توسعه برنامه‌های پرورش و هدایت دانشجویان استعداد درخشان از هریک از آحاد مردم وجود داشت در اختیار قرار بگیرد تا اقدامات موثرتری انجام دهیم.

به این مطلب امتیاز بدهید.
جهت مشاوره در زمینه استعداد درخشان کارشناسی ارشد 1401 – 1400 + زمان و شرایط ؛
از سراسر کشور از طریق تلفن ثابت با مرکز مشاوره صدای مشاور تماس حاصل فرمایید.
9099071613 تماس از سراسر کشور از طریق تلفن ثابت بدون گرفتن کد

در صورت عدم دسترسی به تلفن ثابت جهت خریداری بسته های تماس کلیک کنید.

پاسخگویی از 8 صبح الی 12 شب حتی ایام تعطیل

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
انتشار یافته : 0 در انتظار بررسی : 1527
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

اینستاگرام صدای مشاور تلگرام صدای مشاور