هزینه انتخاب رشته کنکور سراسری 1400 – قیمت کارت اعتباری

داوطلبان کنکور سراسری پس از شرکت در آزمون و دریافت نتایج کنکور سراسری 1400 میبایست اقدام به انتخاب رشته کنند. از همین رو داوطلبان کنکور پیگیر نرم افزار انتخاب رشته سازمان سنجش ، فرم پیش نویس انتخاب رشته کنکور ، هزینه انتخاب رشته کنکور سراسری و… هستند که ما در این مقاله در رابطه با آنها توضیح خواهیم داد.

داوطلبانی که مجاز به انتخاب رشته کنکور سراسری 1400 شدند ، می توانند انتخاب رشته خود را به صورت رایگان و از طریق سایت سنجش انجام دهند . لینک خرید کارت اعتباری فعال شده در بازه انتخاب رشته ، مختص داوطلبانی است که علاقمند به انتخاب رشته دانشگاه های پیام نور و غیر انتفاعی بوده ولی در زمان ثبت نام هزینه آن را پرداخت نکردند .


هزینه انتخاب رشته کنکور سراسری 1400

انتخاب رشته داوطلبان در کنکور سراسری 1400 در سایت سازمان سنجش است.  سوالی که برای داوطلبان وجود دارد این است که آیا برای انتخاب رشته باید مبلغی را پرداخت کنیم؟؟

در ادامه مقاله در رابطه با این موضوع برایتان توضیح خواهیم داد.


3d white people dollar sign business concept 58466 547داوطلبان  بدون پرداخت هیچ مبلغی می توانند رشته محل های مورد علاقه خود را از دفترچه انتخاب رشته کنکور سراسری 1400 استخراج نموده و در سایت انتخاب رشته سازمان سنجش وارد نمایند و ملزم به پرداخت هزینه انتخاب رشته کنکور سراسری ۱۴۰۰ نیستند.


به داوطلبان توصیه میکنیم با توجه به اینکه انتخاب رشته کنکور سراسری هزینه ای ندارد ، در صورتی که در هر دوره مجاز شدید حتما شانس خود را امتحان کرده و در انتخاب رشته شرکت کنید.

اگر یک انتخاب رشته درست و اصولی داشته باشید ، قطعا نتیجه مطلوبی دریافت خواهید کرد. تنها کافیست از مشاور با تجربه راهنمایی دریافت کنید.


خرید کارت اعتباری علاقه مندی برای انتخاب رشته دانشگاه های پیام نور و غیر انتفاعی


داوطلبان عزیزی که در زمان ثبت نام علاقه مندی خود را برای دانشگاه پیام نور و غیرانتفاعی اعلام نکرده اند ، در این مرحله میتوانند اقدام به خرید کارت اعتباری علاقه مندی برای انتخاب رشته دانشگاه های پیام نور و غیر انتفاعی کنند.




مراحل انتخاب رشته کنکور سراسری ۱۴۰۰


blue check box icon set 14588 123مراجعه به سایت sanjesh.org / کلیک بر بر روی “سراسری”

سپس دفترچه انتخاب رشته کنکور سراسری 1400 را دانلود کرده و مطالعه کنید

رشته ها مناسب خود را توسط مشاوره و نرم افزار انتخاب رشته استخراج کنید

بر اساس علاقه رشته ها را بچینید

فرم انتخاب رشته در سایت سازمان سنجش را تکمیل کنید

در پایان اقدام به دریافت کد رهگیری



211782117821178

جهت انتخاب رشته کنکور سراسری 1400 با شماره های زیر تماس بگیرید 

unnamed 2

تماس از تلفن ثابت بدون کد 9099071613

شماره ویژه استان تهران 9099071613



مشاوره تلفنی انتخاب رشته

همه داوطلبان کنکور به یک مشاور جهت انتخاب رشته نیاز دارند. انتخاب رشته برخلاف ظاهر ساده ای که دارد کار بسیار پیچیده ای است. این روزها با شیوع ویروس کرونا بسیاری از افراد تمایلی به مشاوره حضوری ندارند ،  سامانه صدای مشاور شرایطی را فراهم کرده است که میتوانید مشاوره تلفنی انتخاب رشته داشته باشید. به صورتی که بدون نیاز به مراجعه حضوری میتوانید سوالات خود را به صورت تلفنی از کارشناسان بپرسید و یا انتخاب رشته خود را به کارشناسان بسپارید.

جهت کسب اطلاعات بیشتر در این رابطه بر روی لینک های زیر کلیک کنید:



مشاوره تلفنی انتخاب رشته کنکور سراسری و آزاد

Picture1

مشاوره حضوری انتخاب رشته کنکور سراسری و آزاد

Picture1

به این مطلب امتیاز بدهید.
ارسال نظر شما
انتشار یافته : 0 در انتظار بررسی : 1521
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

اینستاگرام صدای مشاور تلگرام صدای مشاور