نرم افزار انتخاب رشته کنکور زبان سازمان سنجش 1400 – 1401


جهت مشاوره در زمینه نرم افزار انتخاب رشته کنکور زبان سازمان سنجش 1400 – 1401

نرم افزار انتخاب رشته کنکور زبان 1400

فایل نرم افزار انتخاب رشته سازمان سنجش1400 , دانلود نرم افزار انتخاب رشته کنکور1400 , راهنمای کار با نرم افزار انتخاب رشته سازمان سنجش1400 , نرم افزار انتخاب رشته کنکور زبان , انتخاب رشته زبان , راهنمای انتخاب رشته زبان 1400 , نرم افزار انتخاب رشته صدای مشاور , انتخاب رشته کنکور زبان سازمان سنجش , راهنمای نرم افزار انتخاب رشته مجازی زبان 

نرم افزار انتخاب رشته کنکور زبان


کنکور زبان در کنار کنکور هنر ، گروه های آزمایشی شناور کنکور سراسری را تشکیل می دهند . به این معنی که هر کدام از داوطلبان کنکور سراسری می توانند در کنار یکی از سه گروه آزمایشی اصلی ریاضی ، تجربی و انسانی ، یکی یا هر دو گروه آزمایشی زبان و هنر را نیز به برای شرکت در کنکور انتخاب کنند .

نرم افزار انتخاب رشته کنکور زبان>> مهمترین مرحله کنکور زبان انتخاب رشته آن است. داوطلبان کنکور زبان برای داشتن یک انتخاب رشته اصولی باید از نرم افزار انتخاب رشته کنکور سراسری 1400 استفاده کنند.نرم افزار انتخاب رشته سازمان سنجش هر ساله برای داوطلبان تمام گروه های آزمایشی منتشر می شود در ادامه مقاله راهنمای استفاده از نرم افزار انتخاب رشته کنکور زبان را برای شما عزیزان قرار داده ایم.


نرم افزار انتخاب رشته سازمان سنجش بانک اطلاعاتی کنکور سازمان سنجش در دوره های قبل است. این نرم افزار با داشتن نتایج و نمرات داوطلبان کنکور سال های گذشته ، به تجزیه و تحلیل اطلاعات ورودی شما می پردازد.




unnamed  مشاوره حضوری انتخاب رشته کنکور سراسری و آزاد
Picture1



نرم افزار انتخاب رشته کنکور زبان 1400 – 1401


کارنامه کنکور زبان 1400 در مرحله اول اعلام نتایح در اختیار داوطلبان قرار میگیرد. داوطلبان کنکور زبان پس از مشاهده کارنامه کنکور میتوانند به کمک نرم افزار انتخاب رشته کنکور زبان 1400 اقدام به انتخاب رشته کنند. و شانس خود را با استفاده از این نرم افزار بسنجند.

برای استفاده از نرم افزار سازمان سنجش نیازی نیست که شما تمام اطلاعات آزمونی خود را وارد کنید فقط کافیست با خرید سریال اعتباری انتخاب رشته مجازی وارد سامانه تعیین رشته شوید و با وارد کردن اطلاعات مورد نیاز رشته های پیشنهادی را ببینید.



جهت دریافت نرم افزار انتخاب رشته سازمان سنجش تمام رشته ها با شماره های زیر تماس بگیرید

unnamed 2

تماس از تلفن ثابت بدون کد 9099071613

شماره ویژه استان تهران 9099071613




unnamedهزینه انتخاب رشته کنکور سراسری 1400Picture1




راهنمای  استفاده از نرم افزار انتخاب رشته کنکور زبان


جهت استفاده از نرم افزار انتخاب رشته سازمان سنجش داوطلبان در تاریخ مقرر می بایست به سایت سازمان سنجش مراجعه کرده از دو روش زیر اقدام به استفاده از نرم‌افزار کنند :

روش اول :  بدین صورت است که شما وارد سایت سازمان سنجش شده و سمت راست روی سراسری کلیک میکنید صفحه پیش روی شما باز می شود و شما روی گزینه سامانه راهنمای انتخاب رشته مجازی کلیک میکنید

روش دوم : بدین صورت است که شما به بدو ورود به صفحه سازمان سنجش با گزینه سامانه راهنمای انتخاب رشته مجازی روبرو شده و روی آن کلیک می کنید.


پس از استفاده از هرکدام از این روش های ذکر شده شما با سه روش ورود مواجه می شوید :

روش اول شماره پرونده، سریال ثبت نام و شماره شناسنامه شما را میخواهد

روش دوم شماره پرونده، کد رهگیری و شماره شناسنامه شما را میخواهد

روش سوم شماره داوطلبی، شماره پرونده و شماره شناسنامه شما را میخواد

شما عزیزان با توجه به اطلاعاتی که در دست دارید یکی از این سه روش را انتخاب میکنید.



unnamedمراحل انتخاب رشته کنکور سراسری 1400Picture1




نکته بسیار مهم انتخاب رشته کنکور زبان

داوطلبان باید توجه داشته باشند که تعداد دفعاتی که می توان یک کارت اعتباری را برای انتخاب رشته مجازی سنجش استفاده نمود محدود است از همین رو به داوطلبان توصیه می‌کنیم تا با حوصله و بررسی همه موارد در انتخاب رشته اقدام نمایند.

در صورتی که نمی دانستید چگونه باید از این نرم افزار استفاده کنید می توانید با سامانه صدای مشاور تماس گرفته و انتخاب رشته خود را به مشاورین مجموعه بسپارید. جهت تماس از تلفن ثابت با شماره 9099071613 تماس بگیرید.

همچنین داوطلبان بسیاری شماره پرونده و کد رهگیری خود را گم کردند که می توانند با استفاده از سیستم پاسخگویی سازمان سنجش آن را بازیابی کنند.


unnamed 2 1


جهت عضویت در صفحه اینستاگرام کنکور سراسری صدای مشاور کلیک کنید .

اینستاگرام صدای مشاور




مشاوره انتخاب رشته کنکور

همانطور که بارها ذکر کرده ایم انتخاب رشته یکی از مهمترین مراحل کنکور است . چیدمان رشته ها ، انتخاب رشته های اینده دار با بازار کار خوب و.. همگی در رشته انتخابی و آینده شغلی شما تاثیر گذار است.

شما نباید صرفا به انتخاب یک رشته فکر کنید بلکه میبایست به آینده خود در این رشته نیز بیندیشید.

از همین رو به شما کنکوری های عزیز توصیه میکنیم ، در کنار استفاده از نرم افزار انتخاب رشته با یک مشاور مجرب نیز در ارتباط باشید.

از مشاورین خود در رابطه با رشته ها ، دانشگاه های مد نظر ، شهریه دانشگاه ها و…. بپرسید و قبل از انتخاب رشته اطلاعات کافی کسب کنید.

سامانه صدای مشاور گروهی از مشاوران مجرب و خبره در زمینه انتخاب رشته دارد که میتوانید تنها با یک تماس تلفنی با آنها ارتباط برقرار کنید. همچنین در صورت تمایل میتوانید به صورت حضوری با مشاور دلخواه ، فرم پیش نویس انتخاب رشته را تکمیل نمایید.


به این مطلب امتیاز بدهید.
جهت مشاوره در زمینه نرم افزار انتخاب رشته کنکور زبان سازمان سنجش 1400 – 1401 ؛
از سراسر کشور از طریق تلفن ثابت با مرکز مشاوره صدای مشاور تماس حاصل فرمایید.
9099071613 تماس از سراسر کشور از طریق تلفن ثابت بدون گرفتن کد

در صورت عدم دسترسی به تلفن ثابت جهت خریداری بسته های تماس کلیک کنید.

پاسخگویی از 8 صبح الی 12 شب حتی ایام تعطیل
ارسال نظر شما
انتشار یافته : 0 در انتظار بررسی : 1523
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

اینستاگرام صدای مشاور تلگرام صدای مشاور