نحوه پرداخت شهریه دانشگاه پیام نور + مراحل پرداخت


جهت مشاوره در زمینه نحوه پرداخت شهریه دانشگاه پیام نور + مراحل پرداخت

آن دسته از دانشجویانی که قصد ثبت نام در ترم جدید دانشگاه پیام نور را دارند، باید به این نکته توجه داشته باشند که از نحوه پرداخت شهریه دانشگاه پیام نور آگاه باشند. شهریه دانشگاه پیام نور در تمامی مقاطع تحصیلی از طریق گلستان پیام نور و به  آنلاین پرداخت می گردد.

 

دانشگاه پیام نور، یکی از دانشگاه های مورد تایید وزارت علوم، تحقیقات و فناوری می باشد که هر ساله تعداد زیادی دانشجو پذیرش می کند. دانشجویانی که قصد ثبت نام در ترمی تحصیلی جدید و یا پرداخت شهریه دانشگاه پیام نور را دارند، می بایست از نحوه پرداخت شهریه دانشگاه پیام نور مطلع باشند.

 دانشجویان به این نکته توجه داشته باشند که تمامی مراحل پرداخت شهریه دانشگاه پیام نور به صورت غیر حضوری و از طریق سایت گلستان دانشگاه پیام نور صورت میگیرد. در این مقاله ما، نحوه پرداخت شهریه پیام نور و راهنمای تصویری پرداخت شهریه دانشگاه پیام نور را به طور کامل برای شما عزیزان توضیح داده ایم.

سایت پرداخت شهریه دانشگاه پیام نور

سامانه گلستان دانشگاه پیام نور، سامانه ای است که زیر نظر دانشگاه پیام نور می باشد که این دانشگاه خدمات مختلفی را به دانشجویان ارائه می نماید. از اصلی ترین خدمات این سامانه، میتوان به پرداخت شهریه این دانشگاه اشاره کرد. دانشجویان این دانشگاه موظفند با مراجعه به سایت دانشگاه پیام نور، مراحل مربوط به پرداخت شهریه دانشگاه پیام نور را طی نمایند.

 

تمامی دانشجویان دانشگاه پیام نور در هر یک از واحد دانشگاهی در سراسر کشور، برای پرداخت شهریه دانشگاه پیام نور، ملزم به مراجعه حضوری به دانشگاه نیستند و این امکان را دارند که با کمک سامانه گلستان به نشانی osreg.pnu.ac.ir، پرداخت شهریه دانشگاه پیام نور را به صورت غیرحضوری و آنلاین انجام دهند.

سایت پرداخت شهریه دانشگاه پیام نور

نحوه پرداخت شهریه دانشگاه پیام نور

 

برای پرداخت شهریه دانشگاه پیام نور:

TIK 1  در ابتدا، به سایت گلستان دانشگاه پیام نور به نشانی osreg.pnu.ac.ir وارد شوید .

TIK 1  مراحل مربوط به پرداخت شهریه دانشگاه پیام نور را طی نمایید.

 

میزان شهریه دانشگاه پیام نور

دانشگاه پیام نور هر ساله تعداد زیادی داوطلب را در این مراکز ثبت نام میکند ، ثبت نام رشته های بدون کنکور دانشگاه ها و موسسات آموزش عالی معمولا در دو بازه زمانی مهر ماه و بهمن ماه انجام می گیرد.

این دانشگاه دارای دانشکده های ادبیات و علوم انسانی ، علوم اجتماعی و اقتصادی ، علوم پایه ، کشاورزی ، فنی و مهندسی ، هنر و رسانه و هنر و معماری می باشد.

همچنین دانشگاه پیام نور یکی از دانشگاه های مورد تایید وزارت علوم و دارای مدرک معتبر است.

اگر خواهان این بودید که در این واحد های دانشگاهی ادامه تحصیل دهید حتما از شرایط شهریه این دانشگاه مطلع باشید شهریه دانشگاه پیام نور در جدول زیر اماده بررسی شما عزیزان می باشد.

3/5 - (1 امتیاز)
جهت مشاوره در زمینه نحوه پرداخت شهریه دانشگاه پیام نور + مراحل پرداخت ؛
از سراسر کشور از طریق تلفن ثابت با مرکز مشاوره صدای مشاور تماس حاصل فرمایید.
9099071613 تماس از سراسر کشور از طریق تلفن ثابت بدون گرفتن کد

در صورت عدم دسترسی به تلفن ثابت جهت خریداری بسته های تماس کلیک کنید.

پاسخگویی از 8 صبح الی 12 شب حتی ایام تعطیل
ارسال نظر شما
انتشار یافته : 0 در انتظار بررسی : 1524
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

اینستاگرام صدای مشاور تلگرام صدای مشاور