نحوه دریافت رمز همگام ثبت نام تیزهوشان در سال تحصیلی ۱۴۰۱ – ۱۴۰۲


جهت مشاوره در زمینه نحوه دریافت رمز همگام ثبت نام تیزهوشان در سال تحصیلی ۱۴۰۱ – ۱۴۰۲

دریافت رمز همگام ثبت نام تیزهوشان

دانش آموزان برای عضویت در سامانه همگام دانش آموزی، این دسته از افراد بایستی بر داشتن نام کاربری، رمز عبور همگام خود را نیز از مدیر مدرسه و یا معاون آموزشی اداره آموزش و پرورش محل سکونت خود دریافت نمایند. در صورتی که موفق به دریافت رمز خود نشدید میتوانید با مشاوران ما تماس حاصل فرمایید. شاید این سوال برای شما پیش بیاید که رمز عبور همگام چیست؟ این رمز، به عنوان رمز اولیه ورود به صفحه اصلی سامانه همگام مدارس میباشد که پس از ثبت نام قابل تغییر می باشد.

دانش آموزان برای این که این امکان را داشته باشند وارد صفحه اصلی و صفحه ثبت نام آزمون های علمی سایت همگام  شوند و  یا اینکه بتوانند در آزمون مدارس تیزهوشان ۱۴۰۱ – ۱۴۰۲ شرکت نمایند، این افراد بایستی در این سامانه ثبت نام کنند. قابل به ذکر است بگوییم، داوطلبان جهت ثبت نام در سامانه همگام نیازمند داشتن کد ملی دانش آموز به عنوان نام کاربری و رمز عبور همگام می باشند.

به این نکته توجه  داشته باشید یکی از الزامات جهت ثبت نام در سامانه و آزمون مدارس تیزهوشان 1401 – 1402، داشتن رمز عبور همگام  است. جهت کسب آگاه بیشتر شما عزیزان در ادامه این مقاله،  نحوه دریافت رمز عبور همگام ثبت نام آزمون مدارس تیزهوشان ۱۴۰۱ – ۱۴۰۲  را به طور کامل توضیح داده ایم.

راهنمای دریافت رمز عبور جدید همگام

TIK 2 در ابتدا به  آدرس اینترنتی سامانه ثبت نام تیزهوشان هفتم به نشانی hoosh.medu.ir مراجعه کنید. جهت مراجه به سامانه ثبت نام تیزهوشان بروی لینک زیر کلیک نمایید.


www.hamgam.medu.ir

TIK 2 پس از ورد به سامانه،  روی گزینه ورود کلیک نمایید.

TIK 2 در این قسمت، اطلاعات خواسته شده را وارد نمایید.

TIK 2  رمز عبور جدید خود را که برای شما به صورت پیامک ارسال شده است را نگه دارید.

ورود به سایت همگام دانش اموزی

ورود به سایت همگام دانش اموزی

شما برای دریافت رمز عبور همگام باید به مدیریت مدرسه خود مراجعه کنید و رمز دانش آموزی همگام را از مدیر مدرسه خود بخواهید. توجه داشته باشید که رمز در تمام طول فرآیند این آزمون ها و یا کارهایی که شما انجام می دهید باید همراهتان باشد زیرا شما برای ثبت نام دریافت کارت ورود به جلسه و اعلام نتایج به این رمز احتیاج پیدا خواهید کرد.

دانش آموزان عزیز باید توجه داشته باشند که دریافت رمز عبور در سامانه همگام hamgam.medu.ir قبل از ثبت نام در مدارس نمونه دولتی و تیزهوشان برای تمامی دانش آموزان کلیه استان های سراسر کشور الزامی می باشد.

check marks 108855 514در صورتی که رمز خود را گم کرده اید و یا به هردلیل به رمز خود دسترسی ندارید میتوانید با سامانه صدای مشاور تماس بگیرید تا کارشناسان در این زمینه شما را راهنمایی کنند.

منبع: مدارس تیزهوشان 

به این مطلب امتیاز بدهید.
جهت مشاوره در زمینه نحوه دریافت رمز همگام ثبت نام تیزهوشان در سال تحصیلی ۱۴۰۱ – ۱۴۰۲ ؛
از سراسر کشور از طریق تلفن ثابت با مرکز مشاوره صدای مشاور تماس حاصل فرمایید.
9099071613 تماس از سراسر کشور از طریق تلفن ثابت بدون گرفتن کد

در صورت عدم دسترسی به تلفن ثابت جهت خریداری بسته های تماس کلیک کنید.

پاسخگویی از 8 صبح الی 12 شب حتی ایام تعطیل
ارسال نظر شما
انتشار یافته : 0 در انتظار بررسی : 1527
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

اینستاگرام صدای مشاور تلگرام صدای مشاور