نتایج تیزهوشان نهم به دهم | زمان اعلام نتایج آزمون 1400


جهت مشاوره در زمینه نتایج تیزهوشان نهم به دهم | زمان اعلام نتایج آزمون 1400
نتیجه آزمون تیزهوشان

نتیجه آزمون تیزهوشان

نتیجه آزمون تیزهوشان :

همانطور که میدانید هرساله آزمونی تحت عنوان آزمون تیزهوشان برای ورود به پایه نهم در مدارس تیزهوشان برگزار می شود و  داوطلبانی که شرایط لازم برای ثبت‌نام را دارند در این آزمون ثبت نام کرده و شرکت می کنند. هم اکنون آزمون تیزهوشان برگزار شده و داوطلبان پیگیری زمان اعلام نتیجه آزمون تیزهوشان نهم به دهم هستند از همین رو ما در این مقاله اطلاعیه ها در این زمینه برای شما عزیزان قرار میدهیم


check marks 108855 514 داوطلبان برای اینکه نتایج خود را مشاهده کنند باید در زمان مقرر اعلام جواب به سایت تیزهوشان azmoon.medu.ir مراجعه کنند.



زمان و نحوه اعلام نتایج آزمون تیزهوشان نهم به دهم 1400

همانطور که گفتیم بسیاری از داوطلبان پیگیر جواب آزمون تیزهوشان هستند . نتایج آزمون تیزهوشان یک ماه پس از برگزاری آزمون اعلام می شد. اما امسال به دلیل شیوع کرونا آزمون دیرتر برگزار شد و اطلاعیه دقیقی از زمان اعلام نتایج آزمون تیزهوشان نداریم. زمان دقیق اعلام نتایج آزمون تیزهوشان در همین سایت و یا در کانال تلگرام اینستاگرام تیزهوشان برای شما عزیزان اطلاع رسانی خواهد شد.


به اطلاع دانش آموزان عزیز می رساند ؛ نتایج آزمون استعداد درخشان در پایه دهم اعلام گردید. از صبر و بردباری شما تا اعلام نتایج تشکر می گردد.


نحوه مشاهده نتیجه آزمون تیزهوشان نهم به دهم

داوطلبان عزیز پس از آنکه نتایج آزمون تیزهوشان بر روی سایت azmoon.medu.ir گرفت شما می‌توانید با مراجعه به سایت و کد ملی و رمز همگام خود نتایج را مشاهده کنید.

داوطلبانی که به هر دلیلی رمز همگام خود را گم کرده اند میتوانند با مشاوران سامانه صدای مشاورتماس گرفته و راهنمایی لازم در این زمینه را دریافت کنند.


45898

تماس از تلفن ثابت بدون کد 9099071613

شماره ویژه استان تهران 9099071613



اعتراض به جواب آزمون تیزهوشان نهم به دهم 99

اگر دفترچه ثبت نام آزمون تیزهوشان نهم به دهم را مطالعه کرده باشید می دانید که می توانید به نتایج آزمون تیزهوشان اعتراض کنید. حدوداً یک هفته پس از اعلام جواب آزمون تیزهوشان داوطلبانی که پذیرفته نشده‌اند می‌توانند به مواردی که اعتراض دارند در زمان مقرر اعتراض خود را ثبت کنند.

check cross mark symbol 1639 7756مواردی که شما می توانید در آن اعتراض خود را ثبت کنید به شرح زیر است :

وجود خطا در محاسبه تراز و نمره کل

عدم تطابق در کارنامه داوطلب و پاسخ برگ وی که در سامانه بارگذاری شده است. (عدم تطابق در تعداد پاسخ های صحیح و نادرست و پاسخ داده نشده در کارنامه داوطلب و پاسخ برگ آن)

عدم اعمال قانون پذیرش مربوط به دانش آموزان دو قلو و یا چندقلو

مطابقت نداشتن اولویت های ثبت شده در کارنامه دانش آموز

سایر موارد

دانش آموزانی که پذیرفته نشدند بخوانند 

مدارس تیزهوشان ظرفیت محدودی دارند و ممکن است دانش آموزان زیادی در این آزمون پذیرفته نشوند. این بخش را به این دانش آموزان اختصاص داده ایم.

مدارس تیزهوشان ویژه دانش آموزانی است که ضریب هوشی بالاتری دارند. پس عدم قبولی شما در این مدرسه به معنی عدم موفقیت شما نخواهد بود. دانش آموزان در هر مدرسه ای میتوانند به نتایج مطلوب خود دست پیدا کنند و همه چیز به خود دانش آموز بستگی دارد.


اما کاری که باید انجام دهید انتخاب یک مدرسه خوب برای دوران متوسطه دوره دوم خود است. سامانه صدای مشاور یک مرکز مشاوره تلفنی است که میتوانند در هر جایی از کشور که زندگی میکنید بهترین مدارس را به شما معرفی کنند. در صورت نیاز به مشاوره با سامانه صدای مشاور با شماره 9099071613 از تلفن ثابت بدون کد تماس بگیرید.



4.7/5 - (3 امتیاز)
جهت مشاوره در زمینه نتایج تیزهوشان نهم به دهم | زمان اعلام نتایج آزمون 1400 ؛
از سراسر کشور از طریق تلفن ثابت با مرکز مشاوره صدای مشاور تماس حاصل فرمایید.
9099071613 تماس از سراسر کشور از طریق تلفن ثابت بدون گرفتن کد

در صورت عدم دسترسی به تلفن ثابت جهت خریداری بسته های تماس کلیک کنید.

پاسخگویی از 8 صبح الی 12 شب حتی ایام تعطیل
ارسال نظر شما
انتشار یافته : 0 در انتظار بررسی : 1521
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

اینستاگرام صدای مشاور تلگرام صدای مشاور